Голф 4 1.9TDI (AHF 110h) - Притрисане на двигателя при спиране
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 4 1.9TDI (AHF 110h) - Притрисане на двигателя при спиране
Здравейте колеги,
Преди да премина към въпроса, искам дебело да подчертая, че изчетох почти всичко писано по темата за маховиците, настройки по компютъра и т.н., както в нашия форум, така и в този на Audi и на BMW, но до конкретно решение така и не се стига . Този проблем се оказа доста разпространен икато има вариации в оплакванията, които намирам за доста важни. Така че Ви моля да проявите снисхождение и да се въздържите от " "
Към проблема:
От 2 дни наблядавам следното нещо: само, когато колата е студена (не е карана с часове), при движение с малка скорост и намаляване се получава притрисане на двигателя, което след спиране изчезва. Това притрисане е съпрозоведно с промяна на звука на работа на двигателя!!! КОГАТО НАТИСНА СЪЕДИНИТЕЛЯ ПРИТРИСАНЕТО НЕ ИЗЧЕЗВА!!! При включване на климатроникът притрисането НЕ изчезва (такъв вариант имаше в една друга тема). Когато достигне температура от 90 градуса (или с други думи когато се покара 10 минути.) проблемът напълно изчезва и яма нито притрисане, нито промяна в звъка на мотора. Тази сутрин пробвах да запаля и да пусна колата по инерция - проблемът беше на лице без да съм пипал съединителя, просто я пуснах по улицата.
На повечето колеги, които имат проблем с маховика, това тресене е на топъл двигател. Тук нещата са обратни.
Няма нехарактерни звъци при палене и изгасване на двигателя. Нямам проблем с топлото палене
Ще съм много благодарен на съвети от колеги, които са намерили решение и от такива които могат да ме насочат към кой да се обърна. Но е важно даразнищим темата, защото много хора си смениха комплект съединител + МАХОВИК и проблемът си остана!!! п.с. съединителят ми отлепва нормално.
Предварително благодаря
Преди да премина към въпроса, искам дебело да подчертая, че изчетох почти всичко писано по темата за маховиците, настройки по компютъра и т.н., както в нашия форум, така и в този на Audi и на BMW, но до конкретно решение така и не се стига . Този проблем се оказа доста разпространен икато има вариации в оплакванията, които намирам за доста важни. Така че Ви моля да проявите снисхождение и да се въздържите от " "
Към проблема:
От 2 дни наблядавам следното нещо: само, когато колата е студена (не е карана с часове), при движение с малка скорост и намаляване се получава притрисане на двигателя, което след спиране изчезва. Това притрисане е съпрозоведно с промяна на звука на работа на двигателя!!! КОГАТО НАТИСНА СЪЕДИНИТЕЛЯ ПРИТРИСАНЕТО НЕ ИЗЧЕЗВА!!! При включване на климатроникът притрисането НЕ изчезва (такъв вариант имаше в една друга тема). Когато достигне температура от 90 градуса (или с други думи когато се покара 10 минути.) проблемът напълно изчезва и яма нито притрисане, нито промяна в звъка на мотора. Тази сутрин пробвах да запаля и да пусна колата по инерция - проблемът беше на лице без да съм пипал съединителя, просто я пуснах по улицата.
На повечето колеги, които имат проблем с маховика, това тресене е на топъл двигател. Тук нещата са обратни.
Няма нехарактерни звъци при палене и изгасване на двигателя. Нямам проблем с топлото палене
Ще съм много благодарен на съвети от колеги, които са намерили решение и от такива които могат да ме насочат към кой да се обърна. Но е важно даразнищим темата, защото много хора си смениха комплект съединител + МАХОВИК и проблемът си остана!!! п.с. съединителят ми отлепва нормално.
Предварително благодаря
Последна промяна от Chovekagrupa на Нед 26 сеп 2010 12:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
Този проблем го имах и аз и когато ходих при един колега от форума в един сервиз във Варна ме попита дали нямам този проблем докато спирам и да тресе, и аз му казах че имам, но се оказа че когато ми сложи чипа този проблем изчезна. И момчето каза, че е пробвал сякви варианти със смяна на сякви неща и не се е получавало единсвеният вариант е смяна на електрониката.
П.П Сега ще видим и какво друго ще кажат колегите. На мен поне Иво (Ифидик) ми каза така.
П.П Сега ще видим и какво друго ще кажат колегите. На мен поне Иво (Ифидик) ми каза така.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
prostakel написа:Този проблем го имах и аз и когато ходих при един колега от форума в един сервиз във Варна ме попита дали нямам този проблем докато спирам и да тресе, и аз му казах че имам, но се оказа че когато ми сложи чипа този проблем изчезна. И момчето каза, че е пробвал сякви варианти със смяна на сякви неща и не се е получавало единсвеният вариант е смяна на електрониката.
П.П Сега ще видим и какво друго ще кажат колегите. На мен поне Иво (Ифидик) ми каза така.
Колега, на теб винаги ли ти го правеше или само на студена/загряла? И като натискаше съединителя оправяше ли се положението?
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
Нямаше никво значение дали е студена или топла най-често се усещаше като спирам на кръстовище и докато спирам някакси се променяше звъкът на мотора.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
Иво чисти ГНП-то и проблема изчезва, за съжаление Варна ни е малко далеч на нас, може да се потърси човек и тук, но трябва да си разбира, защото сглабянето не става с 4 болта
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
hooligan_sk написа:Иво чисти ГНП-то и проблема изчезва, за съжаление Варна ни е малко далеч на нас, може да се потърси човек и тук, но трябва да си разбира, защото сглабянето не става с 4 болта
Из някоя от темите бях мернал нещо за въпросното почистване на ел. блока на помпата. Да разбирам, че ти мислиш, че е от това проблема?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
проблема не е в ел блок на помпата.
най сигурният начин завинаги да ви изчезне това тресене е смяна на софтуера.тресенето го ремонтира БРЕЗЕЛ.от където и да сте , свържете се с него и ще ви свърши работа.
най сигурният начин завинаги да ви изчезне това тресене е смяна на софтуера.тресенето го ремонтира БРЕЗЕЛ.от където и да сте , свържете се с него и ще ви свърши работа.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
Така и неможах да ги науча тея съкращения ЕГР и ГНП ко значат ???
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
prostakel написа:Така и неможах да ги науча тея съкращения ЕГР и ГНП ко значат ???
ГНП - Гориво-нагнетителна помпа.
ЕГР е клапан, чието действие не се наемам да коментирам
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
Ето линк към една тема, в която се споменава почти същия проблем: колата по инеркция притриса (НО с тази разлика, че това - до колкото разбрах аз - го прави винаги, а не както при мен - само когато е студена). Там се говори за промяна на настройки по компа.
viewtopic.php?f=24&t=57856&hilit=%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0&start=15
Dobromirski написа:
Dorian написа:
....като всеки знае че това е проблем с маховика,.....
Би ли обяснил, при проблем в маховика, каква е разликата в работата на двигателя, когато колата е в покой, и когато колата се движи по ИНЕРЦИЯ на СВОБОДНА с 5 км/ч ?
Май не всички са разбрали за какво иде реч и ще го обесня така :
Спираш колата на място. Изключваш от скорост. Палиш. Пускаш съединителят и колата работи на свободна. Двигателят работи перфектно. Отиваш зад колата и почваш да я буташ по равното, при което чуваш как двигателят почва да "дъвче". спираш да буташ, колата спира на място, и след 1 секунда работата на двигателя вече е перфектна.
Хайде сега обясни какво му е на маховика ?
Първо щети дам един жокер- при гореописаната ситуация пробвай когато започне да ''дъвче'' като е поенерция колата да натиснеш съединителя и тресенето спира ли?Ако спира значи е маховик(поне при мен спира да тресе )Виж в профила ми че съм с точно този мотор за който говориш ти,аз също го имам този проблем и съм се интересувал доста от какво е и в крайна сметка всеки ми каза чее от маховика.Сега като чета внимателно ме хвърляш в съмнения данеби и моя проблем да е друг,но е малковероятно
И при мен като я пусна поенерция с малка скорост дъвче и все едно че недържи обороти,но оборотомера не мърда,а с голяма скорост като я пусна поенерция го няма това притрисане.
viewtopic.php?f=24&t=57856&hilit=%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0&start=15
Dobromirski написа:
Dorian написа:
....като всеки знае че това е проблем с маховика,.....
Би ли обяснил, при проблем в маховика, каква е разликата в работата на двигателя, когато колата е в покой, и когато колата се движи по ИНЕРЦИЯ на СВОБОДНА с 5 км/ч ?
Май не всички са разбрали за какво иде реч и ще го обесня така :
Спираш колата на място. Изключваш от скорост. Палиш. Пускаш съединителят и колата работи на свободна. Двигателят работи перфектно. Отиваш зад колата и почваш да я буташ по равното, при което чуваш как двигателят почва да "дъвче". спираш да буташ, колата спира на място, и след 1 секунда работата на двигателя вече е перфектна.
Хайде сега обясни какво му е на маховика ?
Първо щети дам един жокер- при гореописаната ситуация пробвай когато започне да ''дъвче'' като е поенерция колата да натиснеш съединителя и тресенето спира ли?Ако спира значи е маховик(поне при мен спира да тресе )Виж в профила ми че съм с точно този мотор за който говориш ти,аз също го имам този проблем и съм се интересувал доста от какво е и в крайна сметка всеки ми каза чее от маховика.Сега като чета внимателно ме хвърляш в съмнения данеби и моя проблем да е друг,но е малковероятно
И при мен като я пусна поенерция с малка скорост дъвче и все едно че недържи обороти,но оборотомера не мърда,а с голяма скорост като я пусна поенерция го няма това притрисане.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
ifidik написа:проблема не е в ел блок на помпата.
най сигурният начин завинаги да ви изчезне това тресене е смяна на софтуера.тресенето го ремонтира БРЕЗЕЛ.от където и да сте , свържете се с него и ще ви свърши работа.
Привет колега,
Мисля да пратя едно ЛС на БРЕЗЕЛ, да видим какво ще каже той по въпроса
Благодаря за коментара!
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
Chovekagrupa написа:ifidik написа:проблема не е в ел блок на помпата.
най сигурният начин завинаги да ви изчезне това тресене е смяна на софтуера.тресенето го ремонтира БРЕЗЕЛ.от където и да сте , свържете се с него и ще ви свърши работа.
Привет колега,
Мисля да пратя едно ЛС на БРЕЗЕЛ, да видим какво ще каже той по въпроса
Благодаря за коментара!
Aaa Колега видя какво ти казах ето го човека
А за Брезел човека кого искаш да потърсиш го няма в БГ а е в Германия там си живее и колегата Ифидик работи с него просто той е човека който ти тряа. Самоче ти си чак от София и трудна работа, но има и хора в СФ които работят с БРЕЗЕЛ.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
prostakel написа:Chovekagrupa написа:ifidik написа:проблема не е в ел блок на помпата.
най сигурният начин завинаги да ви изчезне това тресене е смяна на софтуера.тресенето го ремонтира БРЕЗЕЛ.от където и да сте , свържете се с него и ще ви свърши работа.
Привет колега,
Мисля да пратя едно ЛС на БРЕЗЕЛ, да видим какво ще каже той по въпроса
Благодаря за коментара!
Aaa Колега видя какво ти казах ето го човека
А за Брезел човека кого искаш да потърсиш го няма в БГ а е в Германия там си живее и колегата Ифидик работи с него просто той е човека който ти тряа. Самоче ти си чак от София и трудна работа, но има и хора в СФ които работят с БРЕЗЕЛ.
Аз му пратих ЛС. Дано да ме насочи към когото трябва И ДАНО СЕ СТИГНЕ ДО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА; ДА Я НАПИША ТЕМАТА КАТО РЕШЕНА И НАЙ-НАКРАЯ ДА СЕ ЗНАЕ КАКВО Е РЕШЕНИЕТО И КОЙ МОЖЕ ДА ТИ ПОМОГНЕ
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)
То винаги има и други варианти. Неможе само един чип да оправи сичко според мене това е най-безболезнения начин и бурз в същото време. Може да се разровиш из форума и да видиш кой в София се занимава с Брезел, а най-добре да му пишеш ЛС и да ти каже кой се занимава с неготе чипове там.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта