Голф 4 1.9TDI (AHF 110h) - Притрисане на двигателя при спиране

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Chovekagrupa
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Chovekagrupa » Нед 26 сеп 2010 16:55


Това което ме обнадеждава, че не е от маховика е че при натискане на съединителя тресенето остава. Малко по-горе постнах коментар на колега, който е бил с разбит маховик и при натискане на съединителя тресенето изчезвало. Разбира се аз не я изключвам тази възможност (колкото и да ми се иска, защото всички знаем прословутото число 1300). Трябва да се види колата от човек, който си знае работата. Чакам отговор от Brezel, а през това време сте вие на ход с предложения и мнения :Mr Green Fun




Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2749
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: VW Golf 4 TDI
Двигател: AHF 110+
Местоположение: Търговище

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 26 сеп 2010 17:01


Има и още едно предимство на това чипче, че ще ти оправи топлото палене, ако вече си го имал или ти е предстояло да го има :) след него няма да има такова нещо :) Преди да купя колата момчето от което я земах каза че е сменял целия съдинител + смяна на масло на скоростната кутия и каза че струвало някаде към 7 800 лева.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1379
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот achodemo » Нед 26 сеп 2010 17:12


ifidik написа:проблема не е в ел блок на помпата.

най сигурният начин завинаги да ви изчезне това тресене е смяна на софтуера.тресенето го ремонтира БРЕЗЕЛ.от където и да сте , свържете се с него и ще ви свърши работа.

При мен не се оправи и след чипа от Брезел! Тресенето си остана и го има винаги ,а не само на студено . Сигурен съм ,че не е от маховика ,а и няма логика да е от него ,защото при кодировка на автоматични скорости проблема изчезва ! И така и си карам ! Незнам защо се говори ,че с чипа от Брезел се оправя, защото човека който работи с него в Пазарджик и който ми го изпрати ,при коринспондецията като го поръчвах,изрично ми каза ,че претрисането няма да се оправи с новия чип ,защото ако се коригира щяло да се появи някакво предръпване в дадени обороти ! :(


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2749
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: VW Golf 4 TDI
Двигател: AHF 110+
Местоположение: Търговище

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 26 сеп 2010 17:15


При мен се оправи незнам що така при тебе колега.


Chovekagrupa
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Chovekagrupa » Нед 26 сеп 2010 17:18


В интерес на истината и аз четох постове, че чип не оправял проблема, но колегата е пример за обратното. И нещо OFF Topic: аз принципно съм скептично настроен относно чип-тунигът.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1379
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот achodemo » Нед 26 сеп 2010 17:36


Chovekagrupa написа:В интерес на истината и аз четох постове, че чип не оправял проблема, но колегата е пример за обратното. И нещо OFF Topic: аз принципно съм скептично настроен относно чип-тунигът.

Аз искам да отбележа,че от чипа на Брезел съм доволен. Просто споделям ,че при мен както разбрах ,умишлено не коригирано претрисането за да не се появи някакво предръпване ! Незнам защо така. Дано Брезел се включи и внесе някакво пояснение по въпроса !


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1701
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот ifidik » Нед 26 сеп 2010 17:44


вече се оправя претрисането без странични ефекти :wink: .


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1379
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот achodemo » Нед 26 сеп 2010 17:50


ifidik написа:вече се оправя претрисането без странични ефекти :wink: .

Жалко за такива като мен,които са в заварено положение,защото не върви да се бръкнеш с още 200лв само за едно претисане. Ще си карам на автомат. :(


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2749
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: VW Golf 4 TDI
Двигател: AHF 110+
Местоположение: Търговище

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 26 сеп 2010 23:00


Демек пича Брезел е внесал малко ъпдейти в информацията на чипа.


Chovekagrupa
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Chovekagrupa » Пон 27 сеп 2010 14:45


Ето и последните новини:

Тази сутрин проблемят все още беше на лице. Закарах колата в един сервиз (в сервиза са мои хора, на които мога да разчитам напълно) и я оставих да изтине. След около 3 часа я подкарахме, но не го направи проблема :( (както знаем колите се страхуват често от майстори и пред тях не си показват :Mr Green Fun ). Покарахме я колата докато загрее. Със сигурност поне може да се изключи демферен маховик като вариант. Момчетата ми казаха, че на този етап може само да се гадае, така че за сега няма да предприемам действия и ще изчакам за да видя дали проблемът ще се задълбочи. Както ми казаха "ако е тръгнало нещо то в крайна сметка ще си покаже". Говорих с Brezel. Той също остана учуден, че проблемът се появява само на студена кола, за разлика от многото коли, които човекът е оправил със смяна на чип, при които проблемът е бил постоянен.

Последна промяна от Chovekagrupa на Пон 27 сеп 2010 14:53, променено общо 1 път.


Chovekagrupa
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Chovekagrupa » Пон 27 сеп 2010 14:52


П.С. ЗАКАЧИХМЕ КОЛАТА НА КОМПЬТЪР И не даде никакви грешки :wink:


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2749
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: VW Golf 4 TDI
Двигател: AHF 110+
Местоположение: Търговище

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Sashko_Trg » Пон 27 сеп 2010 16:51


Че то не е задължително да ти дава грешки каквото и да стане и при 2-та случея няма да даде грешка в компютъра.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1379
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот achodemo » Пон 27 сеп 2010 19:31


Chovekagrupa написа:П.С. ЗАКАЧИХМЕ КОЛАТА НА КОМПЬТЪР И не даде никакви грешки :wink:



Грешки няма никакви колега , това претрисане е накакъв фантом!!! :?


Chovekagrupa
Мнения: 45
Регистриран на: Вто 01 юни 2010 8:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Chovekagrupa » Пон 27 сеп 2010 21:03


achodemo написа:
Chovekagrupa написа:П.С. ЗАКАЧИХМЕ КОЛАТА НА КОМПЬТЪР И не даде никакви грешки :wink:



Грешки няма никакви колега , това претрисане е накакъв фантом!!! :?




Знам, че не се очакват грешки, но просто реших да го спомена :)


Zinoto
Мнения: 1617
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Притрисане на двигателя при спиране Голф 4 1.9TDI (AHF 110h)

Мнениеот Zinoto » Пон 27 сеп 2010 21:32


Проблема го имах и аз преди време, а и доста други и го реших само и единствено с регулиране на помпата. Получаваше се така като стане по-студено времето и на топъл мотор го нямаше изобщо. Възможно е със софтуерни промени да се замаже, но според мен това е от износването на помпата и променянето на милиграмите към по-малки стойности от "разбирачи". При мен като взех колата беше на загрял мотор под 2 мг., а студена особено като почнаха сланите нямаше палене при изправни свещи. Сега е на 2.8 мг. и пали от четвърт и притрисането го няма. Имах случай на подобно нещо и при 1Z мотор!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Gelle, hristodj, hvp800 и 21 госта