Passat b5.5 1.9tdi avf мотор 131кс проблем с топъл старт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот dqvola_91 » Пет 19 юни 2015 8:49


Значи автомобила е пасат 5.5 avf мъката му е,че след като загрее и се остави двигателя 5 минути не пали върти все едно няма нафта. Пробвано с друг акумулатор,не става, сменен горивен филтър с нов на Мюлер, стартера е рециклиран. Студена пали от четвърт. Проблема излезе преди 2-3 дни до тогава не е имало такъв проблем. Другото което е,че ако е топла и я изгася и запаля отново пали отраз, но оставя ли я 5 минути все едно връща нафтата и после не може да я подкачи отново и върти и не иска да запали. Дали може да е възвратен клапан или сонда - къде се намират ? Иначе студена като я паля работи гладко и нормално,не мени обороти, върви добре на диагностика не отчита грешки. Някакви съвети?




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот vanesto » Пет 19 юни 2015 8:52


Клапанчето, което е отгоре върху филтъра сменяно ли е? Има навика да дърпа въздух от там.


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот dqvola_91 » Пет 19 юни 2015 9:03


не е сменено клапанчето,само 2те уплътнения и само на топло го прави.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот vanesto » Пет 19 юни 2015 9:11


Това клапанче има връзка с температурата. Когато позагрее нафтата, отваря и пропуска обратната нафта към резервоара. На студено е затворено и върти нафтата в кръг, докато загрее. Може да остава в отворено положение. Това са само предположения, не те убеждавам, че със сигурност е от него.


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот dqvola_91 » Пет 19 юни 2015 11:23


значи взех друго клапанче сложих на филтъра същата работа,не иска да пали.Сложих моя филтър с моя клапан на друг автомобил запали веднага загря изгасих изчаках няколко минути запали веднага. Взех филтъра с клапана на другият автомобил (работи на 100%) сложих на моя същата работа като с моя филтър и клапан,следователно проблема не е там. Докато върти на стартер оборотите са на 0 по едно време отивам на 100 и като я лъжа с газта запалка след 30 секунди и работи перфектно и това го прави само на топъл мотор. Все едно си има проблем с топлия старт. За мен е недостиг на гориво или смуче въздух отнякъде като загрее. Като стигне на 90 градуса гася мотора филтъра е пълен чакам 5 минути филтъра пак е пълен,върти 20-30 секунди на стартер отивам гледам филтъра пак е същото количество нафта ...


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот novatora » Пет 19 юни 2015 12:35


За топлото палене съм срещал колеги да прекодират на автоматик и някой си решавали проблема. Какво влиае прекодирането за топлия старт незнам. Аз съм с 1.9 avf 131 но автомат и досега съм нямал ядове с паленето. Правих и смяна на О пръстени на дюзите и се страхувах после да не вземе и моята да не пали от не добро зацепване, но нямам проблем.


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот dqvola_91 » Пет 19 юни 2015 12:43


Ами разговарях с Brezel и по негови думи тези автомобили нямат проблем с топлото палене, 2.5 моторите страдат ... до сега не съм има проблем няколко години,по автомобила нищо не е пипано/сменявано. Направи ми го 15км след зареждане и си мисля,дали нещо може да е от кофти нафта? Ама защо пък пали студено и работи добре...За прекодирването и аз го четох,но също и че после се получават глъхнене,вибрации. Обаче не намерих къде и как става това...за да опитам само за спорта :mhihi


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот yanio » Пет 19 юни 2015 13:49


Скоро се бях филмирал така. Студен палеше , след като загрее, изгася и поседи малко време , не пали.
Оказа се , че е дръпнала въздух, понеже доста време карах на изпарения. Едно обезвъздушаване с нов горивен филтър и готово.


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот dqvola_91 » Пет 19 юни 2015 13:55


няма шанс да е това - следващото предложение?. Филтъра е чистак бърсак нов - не е било малко горивото за да лапне въздух. Може ли да е температурния датчик ? Как да го проверя и защо не ми отчита като грешка тези непаления? :( Къде се намира този датчик?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот 110afn » Пет 19 юни 2015 14:00


Е добре де, а като изстине къде отива тоя въздух, та пали от раз. Съвпадение и самозаблуждение.
От Помпа-дюза на човек може много бързо да му побелее косата, хубави са вървят добре, но като се намеша пробега....
Аз бих огледал клапата за меко гасене, тандем-помпата, вакуумите
Разхода литри/час променил ли се е ?


storms
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 13:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот storms » Пет 19 юни 2015 15:04


Аз имах подобен проблем, студена си пали нормално, но след като загрее и спра за малко - не иска да запали. Разбира се и студена не ми е палила, но това в случаите когато съм карал и после колата е оставена да изстине.
Оказа се, че клапата за меко гасене на двигателя заяжда в затворено положение и не пропуска въздух към двигателя. Свалих маркуча и с парцал изчистих (леглото и около леглото на клапата) натрупаното масло. Проблема се реши.
От тогава, когато се сетя, профилактично забърсвам - до сега проблема не се е проявил повторно.


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот dqvola_91 » Пет 19 юни 2015 16:39


Клапата ще я погледна,за нея не се сетих -омаслило е от егр-а та може и да не уплътнява добре-знам ли.. Моментния разход на място може би се е повишил с 0.1, 0.2,не повече. Вакумите уж видимо са добре и ги пристегнах,ма знае ли се... под кутията за филтъра на двигателя не зная историята каква е,че не съм я свалял.


кон12
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 12 юли 2014 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот кон12 » Пет 19 юни 2015 17:34


110afn написа:Е добре де, а като изстине къде отива тоя въздух, та пали от раз. Съвпадение и самозаблуждение.
От Помпа-дюза на човек може много бързо да му побелее косата, хубави са вървят добре, но като се намеша пробега....
Аз бих огледал клапата за меко гасене, тандем-помпата, вакуумите
Разхода литри/час променил ли се е ?
Мдаа, мене много бързо ме отказаха от passat 5.5 почти всеки който питах ми каза "не се разправяй с тая помпа-дюза много се трошат" и т'ва ми го казваха и хора дето бачкат по сервизи. Сега съм с octavia 1.9TD1 110 коня и за сега проблем не е имало да чукна на дърво


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот dqvola_91 » Пет 19 юни 2015 17:37


сега всичко проверих и всичко е добре-само е от нафтата убеден съм на 10000% как може да източа резервоара?


storms
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 13:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: vw passat 5.5 2003 AVF не пали топла след престой

Мнениеот storms » Пет 19 юни 2015 20:32


Аз се сещам за маркуча за обратната нафта. Откачаш го от горивния филтър и с допълнителен маркуч го удължаваш така, че удобно да стига до съда в който ще събираш горивото. Палиш колата и чакаш да свърши нафтата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта