Проблем с турбото на GOLF 1,9 TDI-94 год-РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с турбото на GOLF 1,9 TDI-94 год-РЕШЕН

Мнениеот kolgo » Пон 10 юли 2006 18:22


Привет!значи проблема ми е следният - турбото се включва при много високи оболоти - 2300-2500 някъде.Разбрах че това не е нормално-обикновено трябва да се включва някъде на 1900-2000 оборота.Какъв може да е проблема някои има ли идея?Колата я имам от 10 дни.Двигателят е 90 конски сили.Плашат ме че турбото било тръгнало ....

Последна промяна от kolgo на Нед 23 юли 2006 11:56, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 20:05


Турбото се включва от 1500 оборота и надува плавно.Ама го осещаш след 2000.Иди да ти проверят налягането и ще разбереш в какво състояние е.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 19 юли 2006 11:05


Погледни турбината дали не е омаслена.Ако не е омаслена то проблема може да е в управлението на турбото.Има един елекронен клапан,който ако му се скапе командването може да не пуска вуздух към турбото а то да си е изправно(проблема много трудно се хваща на комп.). Проблема може и да е в катализатора ако е запушен връща газове кум турбото и тогава махаш катализатора. Ако турбото омаслява , значи се е скапало самото то и тогава си приготви 200 - 300 кинта за ремонт. Печен майстор е Жоро от околовръстното 0888607862.
Рабит казвам ти, че турбото си е е... мамата по принцип.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 юли 2006 12:10


Ми от както карам (около 4 години)три турбинове сам имал и не сам имал проблем.За последната не самного сигурен щото я зех от джамбазин и ме самнява малко.Ама и +300 лв. да трябва да дам пак ТДИ ще взема.А моито турбо е много на гадно място и въобще не мога да разбера дали е омаслено,ама в тръбата на кулера има масло.Самняваме също и катализатора щото на високи оборати над 3200 колата се запушва.Над 2850 рязко си променя звука.


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Пет 21 юли 2006 8:35


тя и мойта е на хънда мънда - отзад зад двигателя и нищо се не вижда да си кажа.днес отивам за да сменям термостата ама тва го имаше в друга тема(от надежда до горубляне едвам качи 70 а тва не е никак добре )ще сменим маслото и ще погледнат турбината.ще кажем в последствие за резултатата


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 21 юли 2006 12:35


Колго, с тоя двигате 1.9 ТДИ наистина не е нормално да не можеш да дигнеш 70. Проблема тогава може и да не е в турбото а примерно в дебитомера.И за всеки случай разкарай катализатора.Аз скоро го направих и направо не мога да си позная колицата.Като спидер е. :headbang


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 21 юли 2006 12:39


Сега ми хрумна, че проблема може да ти е в съединителя (може и да се заблуждавам) , но май симптомите на сдал багажа съединител бяха подобни- даваш газ пък колата върви едва -едва.
А сори тогава , не съм разбрал изобщо. :oops: :oops:
:D :D :D

Последна промяна от КаруЦаря на Пет 21 юли 2006 12:42, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Пет 21 юли 2006 12:40


:) имам предвид 70 градуса като температура а не като скорост .... виждам че съм се изразил неправилно ... а това явно е от термостата който ще сменя
колкото за турбото - ще го видим - дано нищо да му не е
стискаите палци!


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Нед 23 юли 2006 11:58


Дори новини!няма пробелем с турбото- всичко е ок.термустата е сменен.Морето да се държи че идвам!! :) :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта