Проблем с турбото на GOLF 1,9 TDI-94 год-РЕШЕН
- kolgo
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
- Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с турбото на GOLF 1,9 TDI-94 год-РЕШЕН
Привет!значи проблема ми е следният - турбото се включва при много високи оболоти - 2300-2500 някъде.Разбрах че това не е нормално-обикновено трябва да се включва някъде на 1900-2000 оборота.Какъв може да е проблема някои има ли идея?Колата я имам от 10 дни.Двигателят е 90 конски сили.Плашат ме че турбото било тръгнало ....
Последна промяна от kolgo на Нед 23 юли 2006 11:56, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Погледни турбината дали не е омаслена.Ако не е омаслена то проблема може да е в управлението на турбото.Има един елекронен клапан,който ако му се скапе командването може да не пуска вуздух към турбото а то да си е изправно(проблема много трудно се хваща на комп.). Проблема може и да е в катализатора ако е запушен връща газове кум турбото и тогава махаш катализатора. Ако турбото омаслява , значи се е скапало самото то и тогава си приготви 200 - 300 кинта за ремонт. Печен майстор е Жоро от околовръстното 0888607862.
Рабит казвам ти, че турбото си е е... мамата по принцип.
Рабит казвам ти, че турбото си е е... мамата по принцип.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми от както карам (около 4 години)три турбинове сам имал и не сам имал проблем.За последната не самного сигурен щото я зех от джамбазин и ме самнява малко.Ама и +300 лв. да трябва да дам пак ТДИ ще взема.А моито турбо е много на гадно място и въобще не мога да разбера дали е омаслено,ама в тръбата на кулера има масло.Самняваме също и катализатора щото на високи оборати над 3200 колата се запушва.Над 2850 рязко си променя звука.
- КаруЦаря
- Мнения: 178
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега ми хрумна, че проблема може да ти е в съединителя (може и да се заблуждавам) , но май симптомите на сдал багажа съединител бяха подобни- даваш газ пък колата върви едва -едва.
А сори тогава , не съм разбрал изобщо.
А сори тогава , не съм разбрал изобщо.
Последна промяна от КаруЦаря на Пет 21 юли 2006 12:42, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта