кое е по добре - Д или ТД
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
karucaria написа:Освен това ти не можеш да знаеш предишните собственици как точно са поддържали автомобила.Кой знае какви масла са слагали, колко редовно и на какви обороти са карани тези коли.
Е, то това не важи само за дизелите !?!
Кола на старо е все пак...Риск има винаги! Това е положението в действителност...или рискуваш или си ходиш пеша
Но тук не става дума за това...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не сам убеден в тва.Сички дизели са юркани ,те струват повече като нови и трябва да си избиеш парите.За километрете сам абсолятно съгласен,ама тия колици при правилна поддръжка би трябвало да изкарат по милион километра.Как е поддържал предишния собственик разбираш с внимателен оглед и в сервиза преди да купиш.При сички автомобили шанса да те измамят е един и същ.И друго неща за атмосферните и турбодизелите.Верно че турботата се юркат по яко но са що годе кола за ценители и би трябвало да са поддържани в пъти по добре и по културно.Коя карго фирма ще даде 3000 евро отгоре да закупи ТД та да се кефят шофйорите?Та по тая логика даже ТД и ТДИ би трябвало да са в много по добро състояние.Ако може да спиделите и кое им е по скъпо на поддръжката,щото не че се заяждам ама на мен ми излиза като цяло наи евтино ТДИ-то.
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Nadya_ написа:karucaria написа:Става дума за това, че риска при чистия дизел е много по-малак.
Е, това е безспорно! Нали и аз това казах-... колкото по-опростено - толкова по-безпроблемно.
Ми що не карате каруци тогава или пък тротинетки, по-просто от това няма
И може ли някой да ми обясни кое точно му е по-скъпото на TDI за поддръжка, щото немога да го забележа?
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
yossarian написа:Nadya_ написа:karucaria написа:Става дума за това, че риска при чистия дизел е много по-малак.
Е, това е безспорно! Нали и аз това казах-... колкото по-опростено - толкова по-безпроблемно.
Ми що не карате каруци тогава или пък тротинетки, по-просто от това няма
И може ли някой да ми обясни кое точно му е по-скъпото на TDI за поддръжка, щото немога да го забележа?
А що да караме каруци , че нещо не те разбирам ? Аз съм си абсолютно доволна от ТДИ- то и нямам никакви претенции! Момчето иска съвет и всеки отговаря, като се основава на собствени наблюдения! Ти за какво се палиш сега? Не мисля, че има нужда от спорове...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ЕЕЕ не се караите де.Работата е там че като пишем за рискове при ТДИ-то звучи доста плашешто,а всъщност няма нещо такова.Разликата в риска от повреда при ТДИ спрямо атмосферен дизел е нищожна.Мисля да сбия информацията в едно.Ако копуваш купи ТД или при повече пари 100%ТДИ.Има шанс да стане някои сактлък с турбините ,но при преглед при покупката и смяна на маслото ,избягване да го ръчкаш преди да достигне 90 градуса(общо зето неща важащи за секи мотор)шанса да се случи нещо е 1на 1000.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Nadya_ написа:А що да караме каруци ...
Защото са прости, надеждни, а като се повредят се ремонтират с теслата
Не се паля, съжaлявам ако така е прозвучало. По-скоро бе като шеговито предложение към тези, които се плашат от "скъпата" поддръжка на TDI.
Rabbit_TDI написа:...Жигули дет горат 20 на сто...
Е точно това имах предвид с тротинетките
Последна промяна от yossarian на Чет 20 юли 2006 11:55, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
yossarian написа:Nadya_ написа:..
Защото са прости, надеждни, а като се повредят се ремонтират с теслата
Не се паля, съжaлявам ако така е прозвучало. По-скоро бе като шеговито предложение към тези, които се плашат от "скъпата" поддръжка на TDI.
...
Добреееее ......
Rabbit_TDI написа:Не бе и аз сам сагласен с тебе,ама ена колежка само има в форума с ТДИ-Та по нежно с нея
.....Благодаря!
п.с. Колеги, само да уточня - аз не съм анти ТДИ Точно обратното - винаги съм харесвала този мотор и мога да кажа само хубави неща за него...Върви, като змей, харчи малко и е изключително пъргав! Който не е карал - той не се е убедил...
....излишен спор си заформихме
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
ТД е много по-добре, покарай ги и двата, и ще се увериш в разликата.
По принцип, ако се кара нормално, ТД е по-икономично от чистия дизел. Ремонта на турбината е 300лв, ако това те плаши. Само трябва да караш с хубаво масло, да не ръчкаш, докато не загрее, и ако си карал във високи обороти, да не гасиш двигателя веднага, а да го оставиш на празен ход да поработи, за да поизстине турбината.
По принцип, ако се кара нормално, ТД е по-икономично от чистия дизел. Ремонта на турбината е 300лв, ако това те плаши. Само трябва да караш с хубаво масло, да не ръчкаш, докато не загрее, и ако си карал във високи обороти, да не гасиш двигателя веднага, а да го оставиш на празен ход да поработи, за да поизстине турбината.