кое е по добре - Д или ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 19 юли 2006 10:33


Освен това ти не можеш да знаеш предишните собственици как точно са поддържали автомобила.Кой знае какви масла са слагали, колко редовно и на какви обороти са карани тези коли.




Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Сря 19 юли 2006 10:56


karucaria написа:Освен това ти не можеш да знаеш предишните собственици как точно са поддържали автомобила.Кой знае какви масла са слагали, колко редовно и на какви обороти са карани тези коли.

Е, то това не важи само за дизелите :roll: !?!
Кола на старо е все пак...Риск има винаги! Това е положението в действителност...или рискуваш или си ходиш пеша :lol:
Но тук не става дума за това...


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 19 юли 2006 11:12


Става дума за това, че риска при чистия дизел е много по-малак.


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Сря 19 юли 2006 11:26


karucaria написа:Става дума за това, че риска при чистия дизел е много по-малак.

Е, това е безспорно! Нали и аз това казах-... колкото по-опростено - толкова по-безпроблемно.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 юли 2006 12:08


Не сам убеден в тва.Сички дизели са юркани ,те струват повече като нови и трябва да си избиеш парите.За километрете сам абсолятно съгласен,ама тия колици при правилна поддръжка би трябвало да изкарат по милион километра.Как е поддържал предишния собственик разбираш с внимателен оглед и в сервиза преди да купиш.При сички автомобили шанса да те измамят е един и същ.И друго неща за атмосферните и турбодизелите.Верно че турботата се юркат по яко но са що годе кола за ценители и би трябвало да са поддържани в пъти по добре и по културно.Коя карго фирма ще даде 3000 евро отгоре да закупи ТД та да се кефят шофйорите?Та по тая логика даже ТД и ТДИ би трябвало да са в много по добро състояние.Ако може да спиделите и кое им е по скъпо на поддръжката,щото не че се заяждам ама на мен ми излиза като цяло наи евтино ТДИ-то.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 20 юли 2006 8:49


.. има една мисла за по старите колици .. такава .. ... не се чупи .. това дето го няма ... .. иначе .. аз търкалям TDI + чип даже .. и нямам грижи никакви за сега .. а експлоатацията му е сериозна .. :wink:


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 20 юли 2006 10:43


Nadya_ написа:
karucaria написа:Става дума за това, че риска при чистия дизел е много по-малак.

Е, това е безспорно! Нали и аз това казах-... колкото по-опростено - толкова по-безпроблемно.


Ми що не карате каруци тогава или пък тротинетки, по-просто от това няма :D

И може ли някой да ми обясни кое точно му е по-скъпото на TDI за поддръжка, щото немога да го забележа?


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Чет 20 юли 2006 11:32


yossarian написа:
Nadya_ написа:
karucaria написа:Става дума за това, че риска при чистия дизел е много по-малак.

Е, това е безспорно! Нали и аз това казах-... колкото по-опростено - толкова по-безпроблемно.


Ми що не карате каруци тогава или пък тротинетки, по-просто от това няма :D

И може ли някой да ми обясни кое точно му е по-скъпото на TDI за поддръжка, щото немога да го забележа?

А що да караме каруци :roll: , че нещо не те разбирам :lol: ? Аз съм си абсолютно доволна от ТДИ- то и нямам никакви претенции! Момчето иска съвет и всеки отговаря, като се основава на собствени наблюдения! Ти за какво се палиш сега? Не мисля, че има нужда от спорове... :evil:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 11:46


ЕЕЕ не се караите де.Работата е там че като пишем за рискове при ТДИ-то звучи доста плашешто,а всъщност няма нещо такова.Разликата в риска от повреда при ТДИ спрямо атмосферен дизел е нищожна.Мисля да сбия информацията в едно.Ако копуваш купи ТД или при повече пари 100%ТДИ.Има шанс да стане някои сактлък с турбините ,но при преглед при покупката и смяна на маслото ,избягване да го ръчкаш преди да достигне 90 градуса(общо зето неща важащи за секи мотор)шанса да се случи нещо е 1на 1000.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 20 юли 2006 11:48


а един нов дебитомер колко пари е нов?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 11:49


300 ама то и СДИ има дебитомер и инжекционите.То по тая логика да караме карбураторни |Жигули дет горат 20 на сто.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 20 юли 2006 11:51


Nadya_ написа:А що да караме каруци ...


Защото са прости, надеждни, а като се повредят се ремонтират с теслата :D

Не се паля, съжaлявам ако така е прозвучало. По-скоро бе като шеговито предложение към тези, които се плашат от "скъпата" поддръжка на TDI.

Rabbit_TDI написа:...Жигули дет горат 20 на сто...


Е точно това имах предвид с тротинетките :D

Последна промяна от yossarian на Чет 20 юли 2006 11:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 11:53


Не бе и аз сам сагласен с тебе,ама ена колежка само има в форума с ТДИ-Та по нежно с нея :wink:


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Чет 20 юли 2006 12:29


yossarian написа:
Nadya_ написа:..


Защото са прости, надеждни, а като се повредят се ремонтират с теслата :D

Не се паля, съжaлявам ако така е прозвучало. По-скоро бе като шеговито предложение към тези, които се плашат от "скъпата" поддръжка на TDI.

...

Добреееее :wink: ......:handshake


Rabbit_TDI написа:Не бе и аз сам сагласен с тебе,ама ена колежка само има в форума с ТДИ-Та по нежно с нея :wink:

:applause: .....Благодаря!

п.с. Колеги, само да уточня - аз не съм анти ТДИ :!: Точно обратното - винаги съм харесвала този мотор и мога да кажа само хубави неща за него...Върви, като змей, харчи малко и е изключително пъргав! Който не е карал - той не се е убедил...
....излишен спор си заформихме :P


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 20 юли 2006 14:34


ТД е много по-добре, покарай ги и двата, и ще се увериш в разликата.
По принцип, ако се кара нормално, ТД е по-икономично от чистия дизел. Ремонта на турбината е 300лв, ако това те плаши. Само трябва да караш с хубаво масло, да не ръчкаш, докато не загрее, и ако си карал във високи обороти, да не гасиш двигателя веднага, а да го оставиш на празен ход да поработи, за да поизстине турбината.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: astragt, djonsan77, petiop и 147 госта