В момента е Нед 18 ное 2018 22:41
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 664 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 545 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Сипвате ли масло в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 8:30 
Извън линия

Регистриран на: Чет 28 яну 2010 12:18
Мнения: 40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе - Golf 4 TDI AHF 110кс
Здравейте. Сипвате ли двутактово масло в нафтата ? И ако да каква марка и по колко ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 8:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Мнения: 2655
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
harit0 написа:
Здравейте. Сивпате ли двутактово маслко в нафтата ? И ако да каква марка и по колко ?

Защо да се сипва масло в нафтата?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 8:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Мнения: 3203
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Защото нашата нафта е враг на помпата.Двигателя започва да работи по-меко и тихо.На 10л нафта 50-100 грама масло,мисля че е добре.В Ром петрол продават двутактово масло и е хубаво.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:04 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Мнения: 4341
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
Аз съм слагал , но докато не разглобих ГНП за почистване ефект не забелязах :D .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:06 
Извън линия

Регистриран на: Сря 24 дек 2008 17:23
Мнения: 142
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
А има ли някакъв отрицателен ефект тази операция? Или има само плюсове?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:08 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Мнения: 3203
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Ми ако сипеш повече може да почне да пуши.За друго не знам.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:09 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Мнения: 1647
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
аве да не караме трабанти..


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Мнения: 3203
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Не,но си пазим помпите,че са скъпи.По-добре да сложа малко масло,което струва 5-10лв от колкото да купувам помпа за 200-300лв.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:14 
Извън линия

Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Мнения: 84
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
rosen79 написа:
Не,но си пазим помпите,че са скъпи.По-добре да сложа малко масло,което струва 5-10лв от колкото да купувам помпа за 200-300лв.

:да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:20 
Извън линия

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Мнения: 1274
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Като зареждате кръщавана нафта от неясен произход, така е....


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Мнения: 3203
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Че ти да не мислиш,че от бензиностанциите е по-различна?Сипвам само от ОМВ и то скъпата нафта,но като сложа двутактово масло двигателя утихва и то доста.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:39 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Мнения: 2687
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София
на всеки песимист ще кажа да опита с 50мл на 10л нафта и след това да сподели впечаленията си,дори германците слагат че са най-големите икономисти


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 10:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Мнения: 945
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
хора .. стига с тия легенди бе .. това е "измислено" в периодите .. когато нямаше добавки за нафтата и тя замръзваше .. затова я разреждаха с бензин .. и за да не скапят помпата .. се слага и масло :012:
да .. има ефект .. и то добър при старите дизели /VP/ .. за PD съмнителен .. да не кажа чист хазарт .. а за комон-рейл .. направо си убиваш дюзите :bishop
да обяснявам или сами се сещате ??? ..


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 11:01 
Извън линия

Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Мнения: 1274
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Ето малко инфо, вярно, не за двутактово масло, ами за отработено двигателно масло в нафтата...но резултатите са същите.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=92213
Все пак колите са си ваши, правете каквото искате :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Сипвате ли маслко в нафтата ? Публикувано: Сря 08 дек 2010 11:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Мнения: 2687
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София
превод на статия от немски благодарение на колегите от бмв клуб бг
2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 664 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 545 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73, highline_4motion, Ingolstatd, Kr1s0o, mshbul, ss94, vanesto и 16 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design