Viktor10 написа:Здравейте,
Още не съм изчел цялата тема, в началото съм и чета за пропорцията на 2Т маслото към нафтата.
Наскоро минах през сервиз, защото пушеше яко черен дим и сажди при форсиране на място - оставаше черно петно на асфалта. В сервиза след диагностика ми казаха направо да налея 2л 2Т масло на половин резервоар.
Аз съм с WV Lupo, което означава че тези 2л 2T масло ги долях на около 20 л нафта и после дозаредих още 10 л нафта отгоре за да се размесят добре. Веднага след това пропътувах около 250 км, като имаше и доста баири. Наистина двигателя работи по тихо, пушенето намаля ( но при тръгване си го има, виждам го в огледалото) . И като се прибрах, понеже паркирам в подземен гараж, забелязах нямаше гадна миризма на пушек както преди.
А мисля че това черно пушене на колата, си го докарах след зареждане само на АВИО дизел от Еко в продължение на 1 година. Като на всеки 15-20 л авио дизел съм добавял 2 капачки (може би 20 мл) добавка BARDHAL за лесно палене, бездимен ход,почистване на дюзи и какво ли не - в една метална кутия за около 40лв мисля.
Сега се чудя дали на следващото зареждане на половин резервоар да сложа този път само 1 л 2Т масло. По 200-300 гр на 50-60 л нафта ми се струва малко, такова количество не може да увеличи забележимо вискозитета на нафтата, че да повиши налягането в помпата?!
Вероятно някоя дюза не ти е ,както трябва.