На каква температура ви работи TDI-то?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

На каква температура ви работи TDI-то?

Мнениеот kolgo » Чет 20 юли 2006 8:11


Здравейте - имам питане - на каква температура ви работи колицата?Моита около 70-75 (в задръствания стига заветните 90).Това ли е нормалния работен режим?До сега съм карал само бензинови автомобили - там температурата беше постоянна - стига си до средата на температурния датчик и повече не помръдва.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 20 юли 2006 8:27


Не мърда от 90 градуса независимо от режима на работа.


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Чет 20 юли 2006 8:29


aз питам за дизел...


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 20 юли 2006 8:30


Моя е атмосферен дизел и кове 90' С при всички режими...

Още повече, че четох, че графиката на датчика платовидна... Сиреч от 80 до 100 си показва все 90...

Скоро един познат имаше подобен проблем и се оказа полепнали мръсотии по термостата, които не му позволяваха да затвори плътно... Почисти ги и сега е ОК...

Погледни антифриза в казанчето дали е бистър и чист :idea: за да направиш евентуална оценка на степента на замърсяване на цялата система...

Последна промяна от GAD на Чет 20 юли 2006 8:32, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 20 юли 2006 8:32


.. провери си термостата .. прав е колегата .. 90 ине трябва да мърда .. имам усещането че термостата ти е аут .. и затова само в задръстване ти загрява .. а на 94 гр. май вкл. перките вече ..
.. а и още .. и за бензина не е добре да работи извън темтературния си диапазон .. но за дизела е особено непрепоръчително .. поне аз така знам ... 8)

Последна промяна от rado_mit на Чет 20 юли 2006 8:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 20 юли 2006 8:33


kolgo написа:aз питам за дизел...

за дизел говоря, стрелката е закована, а и наблюденията ми върху други
TDI-та е същото, преди време карах 1,9 TD и при него бързо стигаше 90грд. , но като види зор качва и нагоре .


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Чет 20 юли 2006 9:03


Като закове 90 не мърда от там, няма качване , няма спускане, зимата малко по бавно я качва, но стигне ли 90 все едно е залепена. Дори като качвам Петрохан не мърда. На стария 1.6 Д се колебаеше, особено като се спускам - изстива, като се качвам вдига малко повече.


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Чет 20 юли 2006 9:45


значи проблем а?нов термустат?антифриза е бистър кат сълза
четох че това било нормално за автомобили от италия?(моят е от D).нарочно правели така че перката да се включва по-рано заради големите задръствания.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 20 юли 2006 10:08


L&R написа:
kolgo написа:aз питам за дизел...

за дизел говоря, стрелката е закована, а и наблюденията ми върху други
TDI-та е същото, преди време карах 1,9 TD и при него бързо стигаше 90грд. , но като види зор качва и нагоре .
:D Щото в гаража го няма дизела и зат,ва се е объркал колегата!Сложи го т,ва Борче най-сетне! :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 10:26


90 градуса.Ако сичко е наред трябва бързо да ги достига и там да заковава.Оправи го бълзо-термостата е евтин.Освен че леко ебава мотора и турбината ти качва и разхода.Докато не е на 90 градуса не я ръчкаи за сега,че ще кскапе турбината!


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1721
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 20 юли 2006 10:50


И при мен ги кове 90 и не мърда. Даже си мислех, че нещо не е наред щом на Витиня в задръстванията в неделя вечер да не мърда


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 20 юли 2006 11:24


Момчета, както вече писах...

GAD написа:...графиката на датчика e платовидна... Сиреч от 80 до 100 си показва все 90...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 11:51


Е да но все е в граница и според мен на 90 мери наи точно според тая графика така че си го показва както трябва 90 си е 90


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 20 юли 2006 12:00


И при мен като при колегите - кове на 90 градуса и така си е постоянно. Изключение правяат случаите при дълго спускане на скорост, тогава пада до около 80.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юли 2006 12:18


То тва е щото тогава мотора не вкарва гориво.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tih и 166 госта