BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: След престой не иска да запали.
Не се ядосвай толкова...и други сме минали по този път. Смени пустите уплътнения на дюзите и болтовете им, май не ти остава друго. И да сложиш помпа в резервоара пак ще пали трудно ако влиза въздух в някоя дюза.
- kikson1979
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel
Re: След престой не иска да запали.
Колега има ли развитие по темата?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: След престой не иска да запали.
ако несия продал о6те пи6ими на скайпа
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 11:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: След престой не иска да запали.
какво стана с колата ре6или проблема с паленето(колегата е прав за тези уплатнения)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: След престой не иска да запали.
Колеги, продадох гя.Съжалявам , че ви занимавах с проблема си.Доста бях ядосан.никакво развитие нямяаше.Куповача каза че щял да си гя оправи.Заключвам темата.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 06 яну 2011 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: След престой не иска да запали.
Останаха ми само Летните джанти с гумите.Ако някой има желание.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 12:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lovech
Re: След престой не иска да запали.
Здравейте.Имам пасат В5.5 2.5 ТДИ.Помпата в резервоара почна да прави проблеми.Преди около 2 месеца спрях и нещя да запали.Закарах я на майстор и той я обезвъздуши,след което до днес нямаше проблем.Тогава ми каза,че имало малко нафта и не можела да прехвърли от едната половина в другата-половин резервоар имаше тогава.Днес се получи същата работа,като резервоара е почти 3/4 пълен.Ако някой е имал подобен проблем моля да сподели.
- shapkovbg
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 24 апр 2008 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
Re: След престой не иска да запали.
здравейте!аз имам същия проблемр след престои по трудно пали.колата е пасат б5.5 131 авф 2001г,търсих този клапан над горивния филтър но аз там имам някакво радиаторче свързано към антифриза и клапан не се вижда,отстрани на горивния филтър има болт след отвъртне и даване на контакт излезна малко въздох.забелязал съм че след като дам на контакт и изчакам около 4-5 секунди пали без проблем,ако е от значение помпата се чува когато пълни,но явно че вкарва въздух от някаде,моля помагаите!!!
- R3habR3hab
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 19 авг 2016 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: След престой не иска да запали.
Здравейте колеги имам същия проблем с паленето ...Сложих въпросния клапан и пак неще да пали...Оставям колата на долно и пали но когато я оставя на горно скъсва се от въртене.....
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Проверете си уплътненията на тандем помпата (за тези с ПД). Моята Бора AJM няма подкачваща помпа в резервоара, но след пълна ревизия на тандем помпата и стартера пали на "барут" при всяко палене, независимо под наклон, топло или студено.
П.С.: Има един семеринг в тандем помпата, който може също да прави мизерия с горивото, но ако е той маслото ще мерише на нафта! То е малко относително де, зависи как пропуска.
П.П.С.: профилактика и "какво има вътре" тандем помпа AJM: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268
П.С.: Има един семеринг в тандем помпата, който може също да прави мизерия с горивото, но ако е той маслото ще мерише на нафта! То е малко относително де, зависи как пропуска.
П.П.С.: профилактика и "какво има вътре" тандем помпа AJM: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=11&t=443268
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
А преди да решиш проблема имаше ли пушилка след като я запалиш?
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
И преди и след решаване на проблема с помпата ми си изпушва след запалване за около 2 секунди и мерише на неизгоряла нафта.
Това е до ден днешен. Сменявал съм всичко по главата - няма оправия, но и не ме притеснява изобщо!
Оп! Забравих да кажа: колата е чипосана от Brezel и го няма онова зверско въртене по 1 минута при загрял двигател!
Ако не забравя, ще щракна едно бързо клипче на паленето утре сутринта като тръгна да карам детето на градина.
ЕДИТ:
Ето го и клипчето:
П.С.: Видимо температурата навън е 4 градуса, не съм си оправил часовника да е по новото време, също така одометъра да се чете с 200000 нaум
Това е до ден днешен. Сменявал съм всичко по главата - няма оправия, но и не ме притеснява изобщо!
Оп! Забравих да кажа: колата е чипосана от Brezel и го няма онова зверско въртене по 1 минута при загрял двигател!
Ако не забравя, ще щракна едно бързо клипче на паленето утре сутринта като тръгна да карам детето на градина.
ЕДИТ:
Ето го и клипчето:
П.С.: Видимо температурата навън е 4 градуса, не съм си оправил часовника да е по новото време, също така одометъра да се чете с 200000 нaум
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Тези които имате подкачваща помпа в резервоара проблема със сигурност не ви е възвратното клапанче, защото аз карам без това клапанче от 2 години и колата пали като кибрит буквално, дори при минусови температури и подавам само веднъж на контакт, не е нужно да напомвам по няколко пъти на контакт...
Проблема е в тандем помпа или оплътненията на дюзите
Проблема е в тандем помпа или оплътненията на дюзите
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Е определено първият старт на колегата Scarchu е перфектен. И моят на моменти е такъв , на моменти - не , но мен ме дразни повече сивкаво - белия пушек с миризма на неизгоряла нафта. Утре ако не забравя и аз ще направя едно клипче .
Честно казано и аз се замислям за тандем-помпата....то само тя остана неремонтирана
Честно казано и аз се замислям за тандем-помпата....то само тя остана неремонтирана
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Не трябва да пуши изобщо като запалиш мога да кача утре едно клипче при -10° миналата зима как пали от раз и без пушеци от кюнеца, само пара излиза.
Ако говориш за пушека в момента в който взривява цилиндрите той е неизбежен защото се впръсква повече гориво при палене, но трябва веднага да изчисти
Ако говориш за пушека в момента в който взривява цилиндрите той е неизбежен защото се впръсква повече гориво при палене, но трябва веднага да изчисти
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта