BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
При промяна на горивната карта и пускане на повече гориво за да няма проблем с топлия старт, пушека при запалване е неизбежен.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Да и аз така си го обяснявам и затова не му обръщам внимание
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Така......реших да си купя ремонтен комплект за тандем-помпата. Питането ми е как да разбера без да се сваля каква марка е и какъв и е номера?
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Върху самият капак на помпата:
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
При топлия старт се подава изчислено количество гориво там, където само е необходимо, тоест в най-ниските обороти спрямо високата температура. Тоест изпушване не трябва да има, ако всичко е изчислено както трябва и не е пипано там където не трябва. Виждал съм много преправени и сгрешени карти на хора тук в този и други VAG форуми , като преди това е имало подобен дефект. Естествено всичките бяха докарани от чужбина с решение за чип или подобни опити. Смученето на въздух, падане на налягане на горивото, проблемни дюзи, помпи и температурни датчици са тези елементи, които задължително се проверяват при подобни дефекти. И накрая да не забравяме, че един мотор работи правилно само когато има необходимата компресия, измерването и е задължително при подобни проблеми.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Изпушването го има и с оригиналния софтуер и студена и топла само че на студено пушека е синкав а на топло е черен
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Колега и аз съм със същия проблем сутрин и със същия мотор,какъв ти е горивния филтър
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:37
- Автомобил: VW PASSAT B5 TDI
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Пуснал съм и аз същата тема
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
http://www.videoclip.bg/watch/629033_ajm-start
Ето го и моят студен старт при 2 градуса температура на въздуха. Колата е паркирана на равно място и е на улицата. Трябва да отбележа , че съм далече от желания старт , а именно този на колегата Scarchu
Ето го и моят студен старт при 2 градуса температура на въздуха. Колата е паркирана на равно място и е на улицата. Трябва да отбележа , че съм далече от желания старт , а именно този на колегата Scarchu
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Моят горивен филтър е MANN, но не виждам каква връзка има марката. Имам, може би фабричен еднопосочен клапан след горивният филтър, пиша фабричен, защото е направен прекалено културно, така че евентуални проблеми от засмукване на въздух при филтъра ги изключвам.
Защо ги изключвам: Защото, когато сменям горивният филтър (при всяка смяна на маслото) не го пълня с нафта по никакъв начин. Просто въртя ключа, двигателя пали моментално, изгасва след около 2 секунди работа и след около 6 скунди въртене пали отново. !!! Нямам подкачваща помпа в резервоара!!!
Също така съм забравил да напиша, че EGR е затапен с ламаринка при турбината и нямам катализатор. Липсата на катализатор съм убеден, че допринася за излизащият пушек при палене.
Преди около 8-9 години, Ники и Мишо ми сменяваха уплътнителите по дюзите, но това беше редом с духнала гарнитура на главата. Ами и тогава си пушеше при старт.
Според мен, този ми старт на двигателя го постигнах чрез профилактика на тандем помпата, смяна четки и втулки на стартера и почистване, прекримптване и запояване на основните + и - от акумулатора до стартера и шасито и скоростната кутия. Профилактиката на кабелите ми се наложи, защото когато правих тандем помпата и тръгнах да я обезвъздушавам плюсовата клема се нагря до много "тежки" градуси и запуши. При змаерване на съпротивлението на плюсовият кабел между акумулатора и стартера, с читав мултицет от моя страна, показа 0,7 ома, което за това сечение и дължина на кабела е прекалено! След профилактиката съпротивлението падна на 0.01 ома
Защо ги изключвам: Защото, когато сменям горивният филтър (при всяка смяна на маслото) не го пълня с нафта по никакъв начин. Просто въртя ключа, двигателя пали моментално, изгасва след около 2 секунди работа и след около 6 скунди въртене пали отново. !!! Нямам подкачваща помпа в резервоара!!!
Също така съм забравил да напиша, че EGR е затапен с ламаринка при турбината и нямам катализатор. Липсата на катализатор съм убеден, че допринася за излизащият пушек при палене.
Преди около 8-9 години, Ники и Мишо ми сменяваха уплътнителите по дюзите, но това беше редом с духнала гарнитура на главата. Ами и тогава си пушеше при старт.
Според мен, този ми старт на двигателя го постигнах чрез профилактика на тандем помпата, смяна четки и втулки на стартера и почистване, прекримптване и запояване на основните + и - от акумулатора до стартера и шасито и скоростната кутия. Профилактиката на кабелите ми се наложи, защото когато правих тандем помпата и тръгнах да я обезвъздушавам плюсовата клема се нагря до много "тежки" градуси и запуши. При змаерване на съпротивлението на плюсовият кабел между акумулатора и стартера, с читав мултицет от моя страна, показа 0,7 ома, което за това сечение и дължина на кабела е прекалено! След профилактиката съпротивлението падна на 0.01 ома
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
И при мен катализатора го няма , ЕГР-а също е премахнат (заместен с race pipe) , януари сменихме о-пръстените на дюзите , четири нови подгревни свещи Bosch , поставихме и възвратен клапан, акумулаторът ми е на година. Нещата се подобриха , но не е идеално. Да , винаги пали от първия път , но при ниски температури става с повече въртене и при мен пушилка има също и няколко минути след паленето (това ме притеснява мен). Снощи я оставих в сервиза за смяна на масло, като взех и kit за тандем-помпата , та да видим утре какво ще е положението. Все се каня да направя и ревизия на стартера , макар че не изглежда да е зле .
"Топлият" старт не го споменавам , но може да се каже , че е перфектен.
"Топлият" старт не го споменавам , но може да се каже , че е перфектен.
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Колеги , за съжаление и след ремонтирането на тандем-помпата нещата не се подобриха (даже мисля , че е малко по-зле). Вече не знам какво да правя и да се занимавам ли въобще. Просто ми омръзна да хвърлям пари и да няма никаква промяна с това палене .
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Един неприятен въпрос, но мерихте ли компресия?
- Sonny_89
- Мнения: 806
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Още януари месец - 27.......
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: BORA 1.9 TDI 116 PD 1JM 2000g. След престой не иска да запали.
Пали и бегом към Варна-там е твоя човек.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration, WasteLand_TD и 62 госта