Passat B5.5 - 1.9 TDI 131 - теч на масло от вакуум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Двукомпонентно на "Бизон",обезмасляваш хубаво и действаш!
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Търсих това лепило - едно време с него съм емайлирал казани на Перла-05. Знам че става, ама нема нещо сега не гу внасяли.
Става ли с Покси пол ? Пише, че става за мотори, нафти, метални простотии и тнт.
Става ли с Покси пол ? Пише, че става за мотори, нафти, метални простотии и тнт.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Някой може ли да качи снимка на свалена помпа да погледна как изглежда уплътнителя (гарнитура,О ринг)!!!
п.с. имам чувството че от щуцера или късото маркуче губя вакум и актуатора не "дърпа" достатъчно лоста на турбото.При мен самото маркуче "мърда" около въпросния щуцер все едно скобата не е "стиснала" достатъчно.
п.с. имам чувството че от щуцера или късото маркуче губя вакум и актуатора не "дърпа" достатъчно лоста на турбото.При мен самото маркуче "мърда" около въпросния щуцер все едно скобата не е "стиснала" достатъчно.
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Бате, проблема не е в скобата. Ако видиш уплатнението значи някой си е преебал помпата.
Аз сега ще разанкерирам въпросната скоба и после лепене с покси-пол сив - епоксиден -120 С.И после нова Туркиш скоба. Там е валцован алумин - барнеш ли го си му мамата е...л и резба не ставало после !
Аз сега ще разанкерирам въпросната скоба и после лепене с покси-пол сив - епоксиден -120 С.И после нова Туркиш скоба. Там е валцован алумин - барнеш ли го си му мамата е...л и резба не ставало после !
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Ей големо мазане направих !!!
То тоя вакум беше като джоистик - мандахерцаше се като на Ханс дедовия му !!!
Махна великата скоба и първо с каноколит залях за да стане като наилонова изолация между щуцера и алумин корпуса . Това съм го правил на лада на карборатора - входния на бензина се разбиваше и други вакуми също- Руска работа. Интересното е, че не мърдаше после и държеше с години. Самоче каноколита държи до 40 С и не издържа на вибрации. За това после заигра покси-пола-сив, 3 пъти напластих. И яко се наклепах и така с пръстче около щуцера, все едно некоя мацка я .... Много добре се получи и бетонира. ( трябваше да зашкуря малко за грапавост и по добра алдхезия, ама нали се бързам ) Сложих Турската скоба и я натиках по към края на маркучето, щото щуцера се накъси от лепилото и е Бетон.
Ей това е ниско прелитащ самолет бе хора !!!
Са остава да видя що свети АБС и ЕСП- те и тия са Тандем копелетата !!! Тя колата така и така е в бокса доста, ама заприличва на самолет. Та майстора ще ги тества тия бееси и др.
То тоя вакум беше като джоистик - мандахерцаше се като на Ханс дедовия му !!!
Махна великата скоба и първо с каноколит залях за да стане като наилонова изолация между щуцера и алумин корпуса . Това съм го правил на лада на карборатора - входния на бензина се разбиваше и други вакуми също- Руска работа. Интересното е, че не мърдаше после и държеше с години. Самоче каноколита държи до 40 С и не издържа на вибрации. За това после заигра покси-пола-сив, 3 пъти напластих. И яко се наклепах и така с пръстче около щуцера, все едно некоя мацка я .... Много добре се получи и бетонира. ( трябваше да зашкуря малко за грапавост и по добра алдхезия, ама нали се бързам ) Сложих Турската скоба и я натиках по към края на маркучето, щото щуцера се накъси от лепилото и е Бетон.
Ей това е ниско прелитащ самолет бе хора !!!
Са остава да видя що свети АБС и ЕСП- те и тия са Тандем копелетата !!! Тя колата така и така е в бокса доста, ама заприличва на самолет. Та майстора ще ги тества тия бееси и др.
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Чета и леко се просълзявам колата не върви като хората от тоя смотан щуцер о пръстен G точка...направо ми е зле как трябва да дам 650лв за нова помпа само защото се е разтегнал 6см маркуч.
Май и при мен ще играе покс и пола ама съм малко вързан в ръцете и преди това ще подготвя 650лв за вс случай.
Май и при мен ще играе покс и пола ама съм малко вързан в ръцете и преди това ще подготвя 650лв за вс случай.
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Колега никой не се е родил научен. Е верно трябва да имаш и малко сръчност в рацете. Пробвай, то по лошо няма да стане. А и заради тоя пропуск да дадеш толкова пари........
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Карам я в супер дизел сега в 2 и ще пиша за резултата.Момчето по телефона не звучеше много убедително.Вика докарай я и ще я мъчиме нещо
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Кво да ти кажа, едвали някой майстор ще си цапа ръцете и ще маже старателно. За направа на нов щуцер, казват че не можело, а и трябва да се демонтира помпата.
- valko.80
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 06 фев 2011 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Аз преди да сменя моята помпа с чисто нова,пробвах да я залепя с поксипол но нищо не се получи и направо чисто нова взех....
На старата помпа съм и се заканил някой ден да я пробвам да я лепя но не се знае кога....даже имам оригинална чисто нова гарнитурка за нея
На старата помпа съм и се заканил някой ден да я пробвам да я лепя но не се знае кога....даже имам оригинална чисто нова гарнитурка за нея
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Не ви знам какво правите.
Аз оня ден махнах великата кора за да погледна свещите и базиках под щуцера за да видя дали има някакъв теч на масло и беше сухо и не мърда грам. Много здраво е станало.
Аз оня ден махнах великата кора за да погледна свещите и базиках под щуцера за да видя дали има някакъв теч на масло и беше сухо и не мърда грам. Много здраво е станало.
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Здравейте колеги, да съживя темата, че отдавна не е писано в нея, но днес проверих тази тандем помпа, както ме посъветвахте и резултата беше такъв, че стоях 5 мин безмълвен. Тоя щуцер се вееше като......... да не казвам на кой какво. Намерих следните лепила за метал:
Loctite Power Epoxy
Strong Epoxy metal
Може ли да ми кажете какво по-точно трябва да търся в тези лепила? В смисъл че лепят метал то е ясно, но трябва ли например да са издръжливи на висока температура? Има ли някакви градуси, до които се нагрява това място със щуцера? Просто питам преди да съм ги купил :). Ще постна снимки после как е станало, за да може и някой друг колега да са му полезни. Благодаря предварително!
Поздрави!
Loctite Power Epoxy
Strong Epoxy metal
Може ли да ми кажете какво по-точно трябва да търся в тези лепила? В смисъл че лепят метал то е ясно, но трябва ли например да са издръжливи на висока температура? Има ли някакви градуси, до които се нагрява това място със щуцера? Просто питам преди да съм ги купил :). Ще постна снимки после как е станало, за да може и някой друг колега да са му полезни. Благодаря предварително!
Поздрави!
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Aми колегa хубaво е дa издържa поне до 100гр. Зaщото все пaк е нa глaвaтa нa двигaтеля и тaм рaботнaтa темперaтурa е 90гр. ,a всъщност зaгрявa и повече,имaй едно нa ум
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
значи ще отида на място да погледна какво пише на етикетите тази седмица като имам време. Знам, че колегата kossis е поправил неговото по този начин и няма проблем до ден днешен. Ще опитам и аз и ще пусна после снимков материал кое как и дали е станало. Понеже това е доста често срещан проблем при по-ранните версии на пасат Б5.5 /мисля, че някой каза че след 2003-та ги правят с резба/, ще напиша кое лепило съм избрал, като идвам към България ще донеса, ако на някой му трябва /и в България ще ги има де/, просто казвам :).