Passat B5.5 - 1.9 TDI 131 - теч на масло от вакуум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Мнениеот mccoy » Пон 09 юни 2014 21:55


Нека и аз да споделя моя опит с тандем помпата (LUK)
1. Гарнитути 2бр. м/у двигателя и помпата цена 20-30лв.
2. Вупросния щуцер: под него се намира един клапан който пуща само в една посока,
сглобката е направена така че клапана служи за уплътнение м/у щуцера и помпата,
ако щуцера се клати той не упллътнява добре и това означава че клапана не си изпълнява ролята.
т.е. вакума изчезва веднага след загасяне на мотора.
- възможно решение на въпроса:
щуцера да се претисне силно към помпата и да се начука алуминия който го държи за помпата.(не знам дали се изразих достатъчно ясно)
за съжаление това го разбрах след като счупихме помпата :mhihi
Аз разреших проблема с нова помпа Пиербург на цена 410лв. след сериозна отстъпка.
В EBAY има нови помпи BOSCH за 210евро




Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Мнениеот thewolf » Пон 09 юни 2014 22:05


Аз мислех да направя както колегите от предните постове, просто да го увъртя с епокси лепилото двукомпонентно за метал и така да го застопоря това нещо. Не може ли без смяна на гарнитура между тандем помпата и двг? И алуминият заобикалящ щуцера, дето го държи да не мърда, него ли да го чукнем навътре, за да го държи или?


rostislav1998
Мнения: 233
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Мнениеот rostislav1998 » Вто 10 юни 2014 0:06


Ето я моята омацана преди една година.Няма проблеми.Лепилото е поксипол.
Прикачени файлове
pompa.jpg


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Мнениеот ulipet » Вто 10 юни 2014 5:53


и аз моята е мазах с поксипол на място щото вече я бях монтирал след лек теч на нафта


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Мнениеот mccoy » Вто 10 юни 2014 6:45


thewolf написа:И алуминият заобикалящ щуцера, дето го държи да не мърда, него ли да го чукнем навътре, за да го държи или?

Да
Гарнитурата я сменяш ако тече


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Мнениеот thewolf » Вто 10 юни 2014 19:28


Никой нищо не каза за 2-те лепила, които аз постнах. Трябва ли да са устойчиви на определена температура?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО

Мнениеот kossis » Пон 16 юни 2014 9:27


Човек, какво да ти кажеме за тези двете лепила ?

Едното е на Локтите -марка е и сигурно ще свърши същата работа като Поксипола -сивият с метален пълнеж.

Сега, ти ако имаш желание да вземеш най скъпото лепило на пазара от майната си е друга тема. Гледам цените и на двете лепила са 99 и нагоре нещо си ?!
То пък ти вярно че беше в Норвегия и там е друга бирата сигурно ?

Аз лично първо залях с каноколит- не е термоустойчив и се чупи, но идеята ми беше да навлезе по навътре и да направиедин вид уплътнение между щуцера и корпуса на помпата- става като найлонова обвивка-уплътнение.

После купих за 10 лева поксипол-сив от железарията до нас и го овъртях като на колегата по горе на снимката, та даже и по зверски напред по щуцера- едвам остана место за новата скоба.
Ела сега и пробвай да го откъртиш !!!
Можеш и да зашкуриш леко повърхностите с шкурка за да постигнеш по голяма алдхезия.


Абе търсиш лепило на базата течен метал-двукомпонентно-то си е епоксидна смола с пълнеж от метални стружки за по добро слепване към метални повърхности и по температурно устойчиво.

Та ако случая на тези двете лепила е такъв -значи стават.

Последна промяна от kossis на Вто 17 юни 2014 8:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот thewolf » Пон 16 юни 2014 18:59


Да, и 2-те са такива, само че като гледам не трябва да са устойчиви на определена температура, защото никой не го спомена. Иначе в Норвегията лепилата са такива. Пари не ми се свидят, защото все пак 25 лв е доста по-малко от 650 за цялата помпа :). Значи стават, ще купя и ще го поправя до седмица 2, че от към време съм кът пак и окачването на дясната страна трябва да оправям, лошо че няма кой да помогне за развъртането на гайките, нямам канал или подемник, всичко с подръчни материали: дъски, камъни ... :mhihi

Мисля че локтайта ще свърши работа, пак е двукомпонентно, ще отида на място да ги питам, но е изрисувана някаква част от кола мисля на самата опаковка.

Благодаря за отговорите, ще пиша като го направя и ще постна снимки.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот phantom_ » Пон 16 юни 2014 22:36


Лепилото сигурно ще свърши рaботa,a зa окaчвaнето могa дa ти кaжa че нито кaнaл нито подемник ти трябвa,може и нa пaркингa дa го нaпрaвиш..сaмо си вземи еднa хубaвa щaнгa Чук и мaйнaтa естествено :mhihi


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот thewolf » Чет 19 юни 2014 19:22


ще лепя с лакалут/просто така ми звучи локтайд-а :screwy /, но не можах да разбера скобата, обикновена скоба за стягане ли е или е специална? и за къде е тази скоба?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот kossis » Пет 20 юни 2014 9:02


Човек, що се правиш...........

Нали вакуум маркуча дето се нанизва на тоя разбитият Щуцер е захванат със кринкната в завода метална скоба. Ти трябва да я разкараш с клещи, като я деформираш и разшириш. После я хвърляш в боклука.
После вземаш скоба с болт и с нея стягаш вече залепеният Щуцер и маркуча отново. Аз понеже наклепах поксипол по протежението на Щуцера много и скъсих местото за нанизване на маркучето.
Та като набутах маркучето ми се наложи да преместя новата скоба доста по напред в посока към тандем помпата, защото отпечатъка от старата скоба вече не се нанизваше върху щуцера и скобата нямаше да стегне върху него.

Колегата е направил по финно залепването и Щуцера му е останал с по голяма присъединителна повърхност. При мене обаче якоста е по голяма.

Вземи го разглоби и ще се сетиш за какво става въпрос.

Лакалут :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот kondzhagyulo » Пет 20 юни 2014 20:13


Аз лепих с Поксипол - сив. Първо обезмаслих хубаво и след това МАЗАХ :mhihi Ноо... след около месец забелязах, че намазаното лепило около щуцера мърда. Може би не съм извършил качествено процедурата.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот thewolf » Съб 28 юни 2014 8:54


Такааааа, купих "лакалут"-а за лепене, купих и скобата, само че сега видях, че гарнитурката между тандем помпата и двг тече. Това означава, че трябва да намеря из ибей някакви гарнитури за тази тандем помпа. Може ли колега, който я е свалял да опише последователността на сваляне на тандем помпата и някакви особености при сваляни и при монтиране обратно? И колко гаранитури и ма помпата? Гледах някакви комплекти по 3, то така и така ще я свалям, да ги сменя всичките?

Благодаря предварително!

Поздрави


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот mccoy » Нед 29 юни 2014 21:19


thewolf написа:...Това означава, че трябва да намеря из ибей някакви гарнитури за тази тандем помпа. Може ли колега, който я е свалял да опише последователността на сваляне на тандем помпата и някакви особености при сваляни и при монтиране обратно? И колко гаранитури и ма помпата? Гледах някакви комплекти по 3, то така и така ще я свалям, да ги сменя всичките?

Благодаря предварително!

Поздрави

На Помпа LUK гарнитурите са 2 и в Булгаристан са 20-30лв.(с отступка 16лв)
На помпа Пиербург гарнитурата е една метална.
Помпата се държи на 3 болта ,махаш маркучите и развиваш болтовете.


Потребителски аватар
thewolf
Мнения: 148
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
Двигател: AVB
Местоположение: Пловдив

Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ

Мнениеот thewolf » Нед 29 юни 2014 23:55


А как да разбера дали имам помпа пиербург или ЛЮК



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 162 госта