Нека и аз да споделя моя опит с тандем помпата (LUK)
1. Гарнитути 2бр. м/у двигателя и помпата цена 20-30лв.
2. Вупросния щуцер: под него се намира един клапан който пуща само в една посока,
сглобката е направена така че клапана служи за уплътнение м/у щуцера и помпата,
ако щуцера се клати той не упллътнява добре и това означава че клапана не си изпълнява ролята.
т.е. вакума изчезва веднага след загасяне на мотора.
- възможно решение на въпроса:
щуцера да се претисне силно към помпата и да се начука алуминия който го държи за помпата.(не знам дали се изразих достатъчно ясно)
за съжаление това го разбрах след като счупихме помпата
Аз разреших проблема с нова помпа Пиербург на цена 410лв. след сериозна отстъпка.
В EBAY има нови помпи BOSCH за 210евро
Passat B5.5 - 1.9 TDI 131 - теч на масло от вакуум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Аз мислех да направя както колегите от предните постове, просто да го увъртя с епокси лепилото двукомпонентно за метал и така да го застопоря това нещо. Не може ли без смяна на гарнитура между тандем помпата и двг? И алуминият заобикалящ щуцера, дето го държи да не мърда, него ли да го чукнем навътре, за да го държи или?
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Ето я моята омацана преди една година.Няма проблеми.Лепилото е поксипол.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
и аз моята е мазах с поксипол на място щото вече я бях монтирал след лек теч на нафта
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
thewolf написа:И алуминият заобикалящ щуцера, дето го държи да не мърда, него ли да го чукнем навътре, за да го държи или?
Да
Гарнитурата я сменяш ако тече
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Никой нищо не каза за 2-те лепила, които аз постнах. Трябва ли да са устойчиви на определена температура?
Re: теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕШЕНО
Човек, какво да ти кажеме за тези двете лепила ?
Едното е на Локтите -марка е и сигурно ще свърши същата работа като Поксипола -сивият с метален пълнеж.
Сега, ти ако имаш желание да вземеш най скъпото лепило на пазара от майната си е друга тема. Гледам цените и на двете лепила са 99 и нагоре нещо си ?!
То пък ти вярно че беше в Норвегия и там е друга бирата сигурно ?
Аз лично първо залях с каноколит- не е термоустойчив и се чупи, но идеята ми беше да навлезе по навътре и да направиедин вид уплътнение между щуцера и корпуса на помпата- става като найлонова обвивка-уплътнение.
После купих за 10 лева поксипол-сив от железарията до нас и го овъртях като на колегата по горе на снимката, та даже и по зверски напред по щуцера- едвам остана место за новата скоба.
Ела сега и пробвай да го откъртиш !!!
Можеш и да зашкуриш леко повърхностите с шкурка за да постигнеш по голяма алдхезия.
Абе търсиш лепило на базата течен метал-двукомпонентно-то си е епоксидна смола с пълнеж от метални стружки за по добро слепване към метални повърхности и по температурно устойчиво.
Та ако случая на тези двете лепила е такъв -значи стават.
Едното е на Локтите -марка е и сигурно ще свърши същата работа като Поксипола -сивият с метален пълнеж.
Сега, ти ако имаш желание да вземеш най скъпото лепило на пазара от майната си е друга тема. Гледам цените и на двете лепила са 99 и нагоре нещо си ?!
То пък ти вярно че беше в Норвегия и там е друга бирата сигурно ?
Аз лично първо залях с каноколит- не е термоустойчив и се чупи, но идеята ми беше да навлезе по навътре и да направиедин вид уплътнение между щуцера и корпуса на помпата- става като найлонова обвивка-уплътнение.
После купих за 10 лева поксипол-сив от железарията до нас и го овъртях като на колегата по горе на снимката, та даже и по зверски напред по щуцера- едвам остана место за новата скоба.
Ела сега и пробвай да го откъртиш !!!
Можеш и да зашкуриш леко повърхностите с шкурка за да постигнеш по голяма алдхезия.
Абе търсиш лепило на базата течен метал-двукомпонентно-то си е епоксидна смола с пълнеж от метални стружки за по добро слепване към метални повърхности и по температурно устойчиво.
Та ако случая на тези двете лепила е такъв -значи стават.
Последна промяна от kossis на Вто 17 юни 2014 8:37, променено общо 1 път.
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
Да, и 2-те са такива, само че като гледам не трябва да са устойчиви на определена температура, защото никой не го спомена. Иначе в Норвегията лепилата са такива. Пари не ми се свидят, защото все пак 25 лв е доста по-малко от 650 за цялата помпа :). Значи стават, ще купя и ще го поправя до седмица 2, че от към време съм кът пак и окачването на дясната страна трябва да оправям, лошо че няма кой да помогне за развъртането на гайките, нямам канал или подемник, всичко с подръчни материали: дъски, камъни ...
Мисля че локтайта ще свърши работа, пак е двукомпонентно, ще отида на място да ги питам, но е изрисувана някаква част от кола мисля на самата опаковка.
Благодаря за отговорите, ще пиша като го направя и ще постна снимки.
Мисля че локтайта ще свърши работа, пак е двукомпонентно, ще отида на място да ги питам, но е изрисувана някаква част от кола мисля на самата опаковка.
Благодаря за отговорите, ще пиша като го направя и ще постна снимки.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
Лепилото сигурно ще свърши рaботa,a зa окaчвaнето могa дa ти кaжa че нито кaнaл нито подемник ти трябвa,може и нa пaркингa дa го нaпрaвиш..сaмо си вземи еднa хубaвa щaнгa Чук и мaйнaтa естествено
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
ще лепя с лакалут/просто така ми звучи локтайд-а /, но не можах да разбера скобата, обикновена скоба за стягане ли е или е специална? и за къде е тази скоба?
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
Човек, що се правиш...........
Нали вакуум маркуча дето се нанизва на тоя разбитият Щуцер е захванат със кринкната в завода метална скоба. Ти трябва да я разкараш с клещи, като я деформираш и разшириш. После я хвърляш в боклука.
После вземаш скоба с болт и с нея стягаш вече залепеният Щуцер и маркуча отново. Аз понеже наклепах поксипол по протежението на Щуцера много и скъсих местото за нанизване на маркучето.
Та като набутах маркучето ми се наложи да преместя новата скоба доста по напред в посока към тандем помпата, защото отпечатъка от старата скоба вече не се нанизваше върху щуцера и скобата нямаше да стегне върху него.
Колегата е направил по финно залепването и Щуцера му е останал с по голяма присъединителна повърхност. При мене обаче якоста е по голяма.
Вземи го разглоби и ще се сетиш за какво става въпрос.
Лакалут
Нали вакуум маркуча дето се нанизва на тоя разбитият Щуцер е захванат със кринкната в завода метална скоба. Ти трябва да я разкараш с клещи, като я деформираш и разшириш. После я хвърляш в боклука.
После вземаш скоба с болт и с нея стягаш вече залепеният Щуцер и маркуча отново. Аз понеже наклепах поксипол по протежението на Щуцера много и скъсих местото за нанизване на маркучето.
Та като набутах маркучето ми се наложи да преместя новата скоба доста по напред в посока към тандем помпата, защото отпечатъка от старата скоба вече не се нанизваше върху щуцера и скобата нямаше да стегне върху него.
Колегата е направил по финно залепването и Щуцера му е останал с по голяма присъединителна повърхност. При мене обаче якоста е по голяма.
Вземи го разглоби и ще се сетиш за какво става въпрос.
Лакалут
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
Аз лепих с Поксипол - сив. Първо обезмаслих хубаво и след това МАЗАХ Ноо... след около месец забелязах, че намазаното лепило около щуцера мърда. Може би не съм извършил качествено процедурата.
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
Такааааа, купих "лакалут"-а за лепене, купих и скобата, само че сега видях, че гарнитурката между тандем помпата и двг тече. Това означава, че трябва да намеря из ибей някакви гарнитури за тази тандем помпа. Може ли колега, който я е свалял да опише последователността на сваляне на тандем помпата и някакви особености при сваляни и при монтиране обратно? И колко гаранитури и ма помпата? Гледах някакви комплекти по 3, то така и така ще я свалям, да ги сменя всичките?
Благодаря предварително!
Поздрави
Благодаря предварително!
Поздрави
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
thewolf написа:...Това означава, че трябва да намеря из ибей някакви гарнитури за тази тандем помпа. Може ли колега, който я е свалял да опише последователността на сваляне на тандем помпата и някакви особености при сваляни и при монтиране обратно? И колко гаранитури и ма помпата? Гледах някакви комплекти по 3, то така и така ще я свалям, да ги сменя всичките?
Благодаря предварително!
Поздрави
На Помпа LUK гарнитурите са 2 и в Булгаристан са 20-30лв.(с отступка 16лв)
На помпа Пиербург гарнитурата е една метална.
Помпата се държи на 3 болта ,махаш маркучите и развиваш болтовете.
- thewolf
- Мнения: 148
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 21:04
- Автомобил: Passat 1.9 TDI B5.5
- Двигател: AVB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б5.5 -теч на масло от вакум маркуча на тандем помпата-РЕ
А как да разбера дали имам помпа пиербург или ЛЮК
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта