зумер на маслото на TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

зумер на маслото на TDI

Мнениеот kolgo » Пон 14 авг 2006 14:04


Здравейте.Момчета проблем - значе при каране с нормална скорост между 2,000 и 2,100 оборота се включва зумера и светва лампата на маслото(карам с DELKO 10w40 за TDI на 2000 км е с нов маслен филтър ).масло подкачва-като отвориш капачката отгоре си хвърля.премерихме налягането и на двата датчика - 2 bara на 2000 оборота.даде проблем електрически на датчика на филтара - при 2000 оборота напрежението падаше от 12 V на 3.смених го и като че ли спря да свири но онзи ден при катерене на Витиня на 3та на 2000 оборота пак се разпищя.спира да пищи и лампата гасне само ако подмина оборотите - било с една скорост по-долу било с повече газ.Сега пищи само при катерене на баир като се натвари повечко двигателя.дайте съвет -скъса ми нервите




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 14 авг 2006 14:52


колега сбъркал си се..
2 бара трябва да държи на тихи..
на границата си..
на 2000 оборота сработва системата за ранна сигнализация.. явно и си с датчик за 1.8 бар..

пусни търсачката и ще видиш колко писано писано коментирано...


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Пон 14 авг 2006 15:20


да...признавам че грешката е моя не ползвах търсачката ... ама състояние на афект-извинявам се.
инъче майсторчето рече че налягането е баш в границите-сега четох ипо търсачката 2 бара при 2000 оборота е минимума...


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 15 авг 2006 15:21


имам подобен проблем при мен спира да свири като подмина 2.500 оборота но на мене налягането ми е ниско и си мисля че като по загрее маслото почва да лъже датчика независимо че показва налягане


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Вто 15 авг 2006 15:37


е уж на мен налягането ми е в норма...днес ще ходя да го видя какво е що е.стискаите палци момчета да е от някои датчик ....


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Вто 15 авг 2006 17:42


дано е нещо леко и успех


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Сря 16 авг 2006 7:33


значи така-горният датчик е целият в масло-камбанката дет го крие пълна с масло.налягането е супер - на тихи 1,2 бара на 1500 1,8 бара
на 2000 - 2,4 бара .значи мизерията трябва да е само от датчика.днес ще го сменя да видим ко ше станелв този ред на мисли някои знаели дали на 1,9 TDI 1z двигател има пропка за източване на coolera?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 16 авг 2006 10:00


kolgo написа:на тихи 1,2 бара на 1500 1,8 бара
на 2000 - 2,4 бара .значи мизерията трябва да е само от датчика.

Това е далеч от супер налягане.
Така или иначе ще ти създава проблеми в бъдеще...
Но се свиква...
търси датчик сработваш на 0.9 бар... - по 5 лева са тези датчици

след интервенцията.. ако продължи да прави магарии /почти е сигурно/ слагаш този за 0.9 бар и няма да пищи вече....
ако писне, ще му е за последно ... ;)


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Сря 16 авг 2006 13:35


не съм убеден че е далеч от супер налягането на двигателя - по каталог на VW за моя двигател1,9TDI 1z 94 година - 2 бара при 2000 оборота е нормално! ходих и на стенд на диагностика...ти откъде ги гледаш стойностите?!? нещо си в грешка защото това го видях с очите си!!


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Вто 22 авг 2006 7:48


:arrow: та питането ми все още е за пробката на кулера



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта