Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот kossis » Пет 23 ное 2012 20:46


Тенкс, значи правя рамо с ключа и съм аз и ако е скапана в сервиза :да:




Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот Freakylol » Пет 23 ное 2012 21:04


K написа:Тая помпа дюза как я излъгахте със 130 да дава 5/100? Да дойда и аз при Добромирски за някоя магия :)


120 ми е на 2к оборота на 6 което се води "икономично" каране на дизел, без много изпреварвания и климатроник и възможно най-празен може и на 4.5 да го сваля всичко зависи от десния крак ;)


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот IvailoOo » Пет 23 ное 2012 22:57


Ади ади... Те хората при 90км/ч го измерват и не дава такъв разход,а някои се мъчат да убедят нас непросветенте как със 120км/ч където въздушното съпротивление е много по-голямо отколкото при 90км/ч и тетака дава по-нисък разход. Тея коли са най-икономични на 5-та предавка.Много ми е забавно ей така някой като каже ама има 6-та...ако ще и ракетна да има физичните закони трудно ще бъдат преодолени...


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот kossis » Пет 23 ное 2012 23:58


Абе 131/ 150 и тнт. коня и нищо не харчат бе човек :!: Даже и градско чат-пат ти връща некой литър, зор заман да има за извънграда и като хакна 6 и........

Са сериозно - 8/100 - Павликени - София - се гоним и подържам 150- 3000 об.-6 пр. на м.Хемус там кадето скачат с бънджи последните тунели - големото катерене на 6 - па 150-160 и още можеше. На 6 от 110 дърпа без замисъл.

В града е друга бира 10-12 зависи от трафика, измината дистанция и тнт. Това за АВФ мотора. По натам може и да падне разхода в града, ама ще видиме, още не е добре продухана. Сипвам добавки, то ще си покаже. Прави ми впечатление че разхода ми в града започва да пада лела по лека.


K
Мнения: 1333
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот K » Съб 24 ное 2012 11:10


10-12 в града...попрегледай си колата, нещо не е нормален тоя разход.


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот Freakylol » Съб 24 ное 2012 13:40


Щом сте казали...по каталог моята я дават 4.2 точно при 90км и перфектно условия с 120 е напълно възможно да ми даде 5 както и да е ;) .. 10-12 ти да не караш 2.5 180кс куатро е :lol:


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот blade84 » Съб 24 ное 2012 14:02


Въпрос към автора на темата: Защо като си правил диагностика на всяка една страница си гледал и канал 000? Аз така и не разбрах какво се гледа там.

P.S. Иначе темата е много полезна.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот kossis » Съб 24 ное 2012 19:11


Карам танк, много ми е интересно как си изчислявате разхода.

Но дотука съм научил едно в живота.
1. Когато си копувам кола и питам за разхода ми се цитира заводският разход !
2. Когато говоря с някой друг за негов кола пак се цитира заводският разход !
3. Когато се возя при някой разхода изведнъж се бил променил на горе, що ли и ми се искат повече пари :?: :!: :shock

Така, моята кола не пуши, не пие (масло) и не се заглежда по другите коли- просто няма време докато прелита покрай тях ! :Mr Green Fun

Гледам си я редовно на Вагчето и всичко за сега си е в норма !!!

Като карам градско минавам по 5 км само-това в идеалния център на София до работата си и тя така и не загрева. Колкото по я ръчкам толкова по загрява и по ми смъква разхода, щото по малко вися по светофарите - факт.!!! Не ви знам какъв ви е вашия градски пейзаж, щото аз като отида в Павликени там има 2 светофара и те не работят, тогава разхода ми е 9 и на долу- ама пак е градско нали ?

Ей как като видя некой със същия пасат и го питам за разхода се 5 се цифрата където се чува, това некво любимо число ли е на ТДИ каращите :?:
Само един до сега ми каза че в града въобще не го гледал разхода, що ли така ?

Ако кажете веднага и правя основен ремонт щом смятате че не е у-ред, тука във форума има доста големи специалисти, особено тия разбирачите от разхода :!: :!: :!: :Mr Green Fun


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот IvailoOo » Съб 24 ное 2012 20:02


Нищо и няма ... то ако имаше начин щяхме да искаме и да връща по някое друго килце :lol: Реално градско дизела харчи много докато загрее.Силата му е на дълъг път.Там се появяват качествата на нашите коли. Реално всяка кола от класа на Passat,със 17',студена и при каране на кратки разстояние гълта много(имам една такава на 2 метра от мен,оттатък стената :Mr Green Fun ) Ако това което казваш,че при 150-160км/ч ти гори 8л. то ти си късметлия. Същото животно със 120км/ч трудно пада под 6л. Вярно сега на много места горивата се различават,но не да бъдем реалисти.Аз и моята мога да я накарам да ми гори 4.3л./100км. (доказани със свидетели) ,но с някаква безумна скорост от порядъка на 85-90км/ч на 5-та с допълнителни "модове" за тази цел и то по магистралата. ПД харчи и това си е факт. Да беше като преди с AGR-a и 1z зареждах си и пей съцее


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот RadoShopa » Съб 24 ное 2012 20:30


На мен не ми остана време да я видя градско,понеже рано се усетих и взех една градска калинка (не че не погорва и тя,но все пак....2-3 литра надолу,плюс това "яде" всичко)......а дЗверу е само за weekend-а на дълъг път,за което се представя много добре-вървене/разход (5.5-6.0/100 нормално каране ) :да: Интересно,че като се качи жената как я гали не знам,но драстично падат нещата.... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот FELIPE » Съб 24 ное 2012 20:41


И все пак 10-12/100 градско си е множко,откъдето и да го погледнеш,моята в момента е на 7,5-8,като изключително рядко я виждам на 90 градуса,даже напоследък карам на включен климатроник(духа топло) и взе никога да не стига 90,седи си на чертичката преди него колкото и да я карам.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот kossis » Съб 24 ное 2012 21:15


Абе аз скоро я взех все пак и отначалото и 15 ми даваше и турбото не бяха регулирали след рециклиране в автокъщата и тнт.
Сега слагам добавки- оная Гоплдана игъл и Кастрол ТДА и сипвам само от ОМВ макс моушън- тя е като олио и не мирише на нищо.

Та от началото 15, после след регулиране на турбото и продухване извън софия падна на 13 и последно даде малко над 10.

Иначе от София до Павликени 8/100 и обратното 8,5/100, щото явно се научих как да ръгам 6 и да я карам :Mr Green Fun .

А аз не съм от спокойните шофьори , ама съм се научил от предишния слабичък пасат до 150 да карам и са тая ми е екстра, не я настъпвам много ама върви много.
Общо взаето това чудо се кара в града като се форсира бързо и се сменя бързо до към 3000 об. и после инерция, ако има чист път.

На отиване сутрин ми дава по голям разход 11,5.
Обаче на връщане ако нема много коли и много много не ме гепват светофарите съм на 9,8 до входа на квартала, и в момента който се замотам зад некои и 2 легнали полицая и разхода е 10,5 на финала. Ама за 15 минути каране на тоя студ толкова !!!
Който не му харесва да ползва Метрото на бате Бойко Великйи-Диктатор наш !

Последна промяна от kossis на Съб 24 ное 2012 21:35, променено общо 5 пъти.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот kossis » Съб 24 ное 2012 21:27


Намене друго ми е по интересно, като карах 90 коня газ/ бензин РП мотор пасат ми даваше около 14-15 разход газ с Ланди изпарител- не е икономичен много в града, щото трудно подгрява.

На брато ауди Б4 пак 90 коня АБТ мотор само че 2000 куба - малко по голям въртящ момент, та на газ 12-13 му дава с Ловато изпарител- по икономичен за града.

Са на всички други им дав, ако зачетете темите за разход на газ от 5 до 10.

Е как па се мойте коли са лами :screwy А на другите в града малко харчат, а извън градцко нищо не харчат.


K
Мнения: 1333
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот K » Съб 24 ное 2012 22:55


Ква, инерция бе, брат? mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!

Мнениеот kossis » Съб 24 ное 2012 23:13


Ей отвратително е да се пише от телефон, на луд станах !!!

Последна промяна от kossis на Нед 25 ное 2012 0:00, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 125 госта