Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот kossis » Нед 23 дек 2012 18:11


Значи какво свърших до тук- смених 4те подгревни и установих че старите може и да работят , НО не са ефективни- защото харчат 15 ампера и не загряват като новите до 800 гр. Те стават оранжеви. Докато новите стават светло жълти и харчат 10 ампера

За да завиете гадната стойка на филтъра ви требе, малко хитрост (гениалните неща са прости). Значи необходимо е хлухо 10ка на 1/4 гедоре, чупка и голям удължител и малко парцалче- то ни помага да не ни пада болта от камъка. Как ни помага - заглавяме го в камъка с парцалчето и си правиме квото искаме с болта. Тоест ние го правиме на маймуна, не то нас ! :Mr Green Fun
Мога да кажа че работих при - 2 градуса, нямам нито една драскотина по ръцете, научих се да работя и на тъмно с фенер на главата- придобих магнитни пръсти и станах нечовек с тая кола :screwy
А поразместих и разширителния съд за да не ми пречи !

Проверката на другите 3 свещи на антифриза показа че харчат по 20 ампера едната-вероятно и те си отиват. Нормалното е 14 ампера на свещ(грубо 3те хачат 500 вата), и моята една в средата е гръмнала - не провежда и не харчи нищо ! Ето от каде ми загрява по бавно и харчи повече.

Като палнах на -2 и запали като че е топла, а не бях я палил от Петъка- преди това си играх с акуто и го поразредих- 12,24 волта показваше.
Е верно подгрях 3 пъти за да разработя новите кандила. Направи ми впечатление, че при повторен подгрев напрежението пада на 11,5в. Тоест се пазят свещите. Затегнах ги на око- около2,5 кила някъде.

Трите на антифриза като работеше -започнаха да пекът здраво и не се бараше таралежа. Предполагам само двете работеха и напичаха третата и топлото тръгна по бързо в купето.
А и двата маркуча останаха ледени и не се вдигна стрелката от местото си за 15 минути работа.

Истината е че един мултицет Китаец с 20 ампера скала върши идеална работа и е по добър в случая от ВАГ Кома !

Имам питане за това дали да слагам легена от долу-щото като я отвих и тръгва антифриза и я завих обратно- за проба. Да сменя едната или и трите :?: Какъв е оригиналният номер на тия свещиили на NGK, Beru? - С 12ка се развиват.

Я НЕКОЙ ОТ СПЕЦОВЕТЕ -да каже дали много ги натегнах, щото моя динамометричен е с Кг сила на метър а това е х10 нютона и са загрях че препоръчително да се стега от 15-20 Нм а аз първо графитна грес и тя усилва ефекта и леко на ръка и с динамометричния показа около 2,5 което е 25 нютона. :?:




Onlyshits
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот Onlyshits » Пон 31 дек 2012 14:54


Здравейте :) за да не отварям нова тема може ли да ми обясните къде се намира този температурен датчик за да го изключа и да проверя дали идват от него проблемите !
Проблема ми се изразява в това че при сутрешно палене пали трудно и то не всеки път ! примерно ако не съм е палил 2 дни ще ми се наложи да въртя 10-15 пъти докато запали с подаване на газ от моя страна! Набутах се с нов акумулатор но не е от него :( ....
Но има и този момент дори и да не съм е палил известно време над 24 часа си пали от четвърт оборот :) навява ме мисълта за горивната помпа но искам да проверя първо с температурният датчик тъй като чета че доста проблеми създава :)


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот IRRITATING » Пон 31 дек 2012 14:56


Едва ли проблема е в датчика :talk:


Onlyshits
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот Onlyshits » Пон 31 дек 2012 15:29


IRRITATING написа:Едва ли проблема е в датчика :talk:

Къде да търся проблема тогава ? Свещите съм ги елиминирал тъй като при -10 градуса запали моментално при престой повече от 12 часа!
Някви предложения ?


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот IRRITATING » Пон 31 дек 2012 15:33


След като свещите са здрави се насочи към горивото или по точно защо го няма Според мен дърпа въздух от някъде или тандем помпата не работи като хората


Onlyshits
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот Onlyshits » Пон 31 дек 2012 15:36


IRRITATING написа:След като свещите са здрави се насочи към горивото или по точно защо го няма Според мен дърпа въздух от някъде или тандем помпата не работи като хората

Като се замисля от около 2 месеца зареждам само от Петрол ще го имам в предвид :) Благодаря за инфото ще пиша скоро ако се установи проблема !


Потребителски аватар
ulipet
Мнения: 616
Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател: CFF
Местоположение: пловдив

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот ulipet » Пон 31 дек 2012 16:11


тандем помпа майна,обарай я отдолу да не ти тече


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот kossis » Сря 27 мар 2013 14:56


Да питам за гарнитурата на капака - каква е коркова или има и гумено метални ? Щото да не протече при подмяна, както и колегата е написал. Тия корковите го правят това.

АВФ мотора е с 8 клапана нали, че все се бъркам от тия Дюзи. По 2 на цилиндър ? Тоест 8 гумички клапани ?


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот dimovip » Съб 21 сеп 2013 19:37


Аз пък днес влязох в голям филм с моя АВФ .... изтече ми маслото за 1 км.Точно спрях пред нас и хоп.... едно голямо STOP на дисплея.Отворих капака , махнах кората и ми се до@ка.Всичко в масло.Гледах филтри, стойката на масления филтър.... всичко наред.Мотора целия омазан ми подсказа, че там нещо не е наред.Последва умуване и обаждане на приятел майстор.Дойде, почуди се и той, отидох взех 4 литра масло и наляхме 3 защото стигна до максимума.Запалих и хоп.... една тръбича, дето отива към турбината.Последва разглабяне на половината кола (пластмаси тръбички въздуховоди и т.н ) свалигме я и :banghead няма отворена морга, за магазин не се сетих в 17 и 30.Заварихме я на първо време, сложихме я и о..... чудо, не тече.За 15 лв можеше да си прецакам мотора и турбината.Та ... пооглеждайте отвреме на време, защото стават изненади.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот IvailoOo » Съб 21 сеп 2013 19:47


Въпросната тръбичка си е проблем при пасат и е желателно да се смени с нова,защото ще се цепне точно на заварката.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот IRRITATING » Съб 21 сеп 2013 19:50


Ходи си намери друга за да не си търсиш турбо


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот dimovip » Съб 21 сеп 2013 19:54


Е то новата е ясно още в победелник, но днес ме изненада по едно никакво време.... утре пак няма да мога да намеря, затова най сихурно в понеделник :)Пък и с тая заварка... грозна работа, особено след понеделнишкото миене на мотора.Дайте акъл за някакъв обезмаслител, качествен освен Меглио.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот IRRITATING » Съб 21 сеп 2013 19:56


Аз реших че мислиш така да си караш :redface


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот dimovip » Съб 21 сеп 2013 20:03


Сакън ..... а точното и наименование как е, че се зачудих сега, да не ида тъп в магазина и да кажа "една тръбичка за маслото до турбото :)


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор

Мнениеот nasko1978 » Съб 21 сеп 2013 21:11


dimovip написа:Сакън ..... а точното и наименование как е, че се зачудих сега, да не ида тъп в магазина и да кажа "една тръбичка за маслото до турбото :)


Маслена магистрала. icon_idea



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, Ronit333777 и 181 госта