Губене на обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 24 авг 2006 10:42


niks76 написа:колега утре си направи експеримент с вилката на помпата;хвани с ръка лоста където се зака4а жилото на газта и виж дали мърда на натИск,усукване абе просто дали се клати и ште разбереш веднага дали помпата ти е 4итава което аз не мисля ,понеже тия признаци са само за помпа,това го направи на загрял мотор ,успех /помпата подлежи на ремонт/


Стига да не е сменяна оста и гуменото уплътнение. :wink:




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Чет 24 авг 2006 12:39


явно само гуменото оплътнение е било сменяно.. защото не е текло от помпата дизел.. утре ще ми сменят конуса.. и да се надяваме, че всичко ще е ОК :ihihih:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 25 авг 2006 13:06


Еми т'ва беше :D работата заспа.. смениха ми тва чудо, струващо 5лв от БОШ и всичко в момента е ТИП-ТОП. Още веднъж благодаря на колегата никс76, че ни открехна :kef:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Stonoff и 112 госта