СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8293
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Stivi » Вто 08 мар 2011 14:52


alimak написа:P.S. На качването на скоростната кутия бяхме само двама души...ЛОША ИДЕЯ, НАМЕРЕТЕ СИ ТРЕТИ. :bowdown :bowdown :bowdown


:bowdown на таквиз колежки,на паркинга пред блока с един помощник сменя съединител....а вие мъже по 100 кила тичате в сервиз,срам за вас :Mr Green Fun




Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот treniora » Вто 08 мар 2011 15:16


Stivi написа:
alimak написа:P.S. На качването на скоростната кутия бяхме само двама души...ЛОША ИДЕЯ, НАМЕРЕТЕ СИ ТРЕТИ. :bowdown :bowdown :bowdown


:bowdown на таквиз колежки,на паркинга пред блока с един помощник сменя съединител....а вие мъже по 100 кила тичате в сервиз,срам за вас :Mr Green Fun

:да:
Браво на колежката за ентусиазма и честит и празник :) !
..... Ама нека всяка жаба си знае гьола! ;)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 15:21


Stivi написа: :bowdown на таквиз колежки,на паркинга пред блока с един помощник сменя съединител....а вие мъже по 100 кила тичате в сервиз,срам за вас :Mr Green Fun


Тичаме, щото знаем какъв гърч е :)


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Sashko_Trg » Вто 08 мар 2011 17:12


Както каза колегата по горе :) темата е станала за пуканки :) има да четеш до утре по това време :) Хареса ми това че, ако момичето което пише в темата и отговаря на снимката :) Красиво момиче + голям интерес от към страна на коли това е мечтата на един мъж :applause: :applause:


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 17:50


Sashko_Trg написа:Както каза колегата по горе :) темата е станала за пуканки :) има да четеш до утре по това време :) Хареса ми това че, ако момичето което пише в темата и отговаря на снимката :) Красиво момиче + голям интерес от към страна на коли това е мечтата на един мъж :applause: :applause:


Мерси, да аз съм на снимката. Найстина темата е за заключване, отдавна и се загуби основния смисъл.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот ifidik » Вто 08 мар 2011 18:06


[quote="alimak"]

Изображение

Феродо. Износено.

Изображение

quote]

малко са ти груби ръчичките :D .

една малка подробност.твърдия маховик е доста по лек от демпферния.това е свързано с по висок разход на гориво.


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 18:22


ifidik написа:
alimak написа:
Изображение

Феродо. Износено.

Изображение

quote]

малко са ти груби ръчичките :D .

една малка подробност.твърдия маховик е доста по лек от демпферния.това е свързано с по висок разход на гориво.


Това ясно, но моя беше по-тежък. Ако имате обяснение ме светнете.
P.S. Нали се сещаш, че не я разкачах тая кутия съвсем сама :iak-ta-iak , аз съм фотографа :Mr Green Fun


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот the_tupan » Вто 08 мар 2011 18:29


Мислех да не пиша в тая тема, ама тя стана като турска сапунка и не устоях на изкушението. :oops: До тук поне за мен станаха ясни две неща:
1.че след като швабата е решил да сложи демпферен маховик значи така е най-добре...няма спор;
2.че замяната с едномасов е един приемлив компромис тъй като е ясно, че няма да векуваме с тия гробници.
Аз няма да ти казвам колко глупаво си постъпила след като си сложила обикновен маховик. Само ще ти пожелая много безаварийни километри след замяната.
И честит 8-ми март разбира се! :D


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 18:34


the_tupan написа:Мислех да не пиша в тая тема, ама тя стана като турска сапунка и не устоях на изкушението. :oops: До тук поне за мен станаха ясни две неща:
1.че след като швабата е решил да сложи демпферен маховик значи така е най-добре...няма спор;
2.че замяната с едномасов е един приемлив компромис тъй като е ясно, че няма да векуваме с тия гробници.
Аз няма да ти казвам колко глупаво си постъпила след като си сложила обикновен маховик. Само ще ти пожелая много безаварийни километри след замяната.
И честит 8-ми март разбира се! :D


Мерси. Аз и около 80% от българите, каращи голф знае, че сме постъпили глупаво :D


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 19:17


alimak написа:Това ясно, но моя беше по-тежък. Ако имате обяснение ме светнете.


Обяснение сигурно има, но ти така и не пожала да споделиш какъв маховик сте използвали.

Оригинален демпферен маховик на AHF съм виждал и съм държал в ръцете си мога да те уверя, че не е хич лекичък. Също така съм държал и в ръцете си обикновен маховик от ABF, който се използва за конферсията с VR6 съединител, за 5-степенна кутия и предполагам е с подобни на твоят маховик габарити и тегло за да стане. ....и въобще немога да проумея как е възможно плътният да е по-тежък от демпферния :roll: ?


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 19:45


morfei1 написа:
alimak написа:Това ясно, но моя беше по-тежък. Ако имате обяснение ме светнете.


Обяснение сигурно има, но ти така и не пожала да споделиш какъв маховик сте използвали.

Оригинален демпферен маховик на AHF съм виждал и съм държал в ръцете си мога да те уверя, че не е хич лекичък. Също така съм държал и в ръцете си обикновен маховик от ABF, който се използва за конферсията с VR6 съединител, за 5-степенна кутия и предполагам е с подобни на твоят маховик габарити и тегло за да стане. ....и въобще немога да проумея как е възможно плътният да е по-тежък от демпферния :roll: ?


Еми може, това е...по-тежък е. Плътен маховик (Закс) от Бензиново Ауди 1.8 - 20 клапана с напречен двигател, феродото е 215мм. Скорустните кутиии са едно към едно, двете са с щампа на ауди и VW.
Не пожелах да споделя, защото тона ти от самото начало е доста дразнещ. Не се смятам за специалист (много съм далече, като се замисля).


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот Ludiq » Вто 08 мар 2011 19:52


Искам и аз една такава женЪ....че ми писна да лежа под тая кола. mhihi


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Вто 08 мар 2011 21:38


Аха, значи тона ми е бил дразнещ.... немисля че по някакъв начин съм те обидил с нещо, както и да е :wink: .

Бих искал да попитам още нещо. Понеже преди да напишеш, си направих труда да поразгледам, понеже използването на съединител и маховик от 1.8 20в породи интерес в мен.... и не е често срещано явление, да не кажа уникално.

Направи ми впечатление че 1.8 20в. ползва съединител на 215мм. Също така знам, че демпферните комплекти на Закс за AHF, които се продават в мрежата са на 228мм.

Разбира се след като се ползва цял комплект с маховик на 215мм това едва ли ще е проблем (несъм виждал или пък сравнявал комплект и маховик от 1.8 20в), но смяташ ли че този съединител е достатъчно издражлив и подходящ и ако смяташ, кое те кара да мислиш така, защото 13мм са си доста голяма площ.... образно казано разликата от съединителя за AHF 5-скорости който е 228мм и примерно този на ASZ 6 степена кутия, който е 240мм. Та при тези два съединителя разликата е следната. Стоковият съединител на AHF геройски се предава на 160к.с, докато този на ASZ носи натоварвания до 210к.с.

Идеята е да стане ясно до каква степен евентуално някой обикновен юзер на форума, след 1 години случайно попадне на темата ти и реши да реши проблемите си по твоят начин, без да попита в темата ти или да ти пише на лични :) . До каква степен може да разчита, че след като се изръси пари за точно този модел части, ще получи адекватно решение на проблема си?

Нали разбираш, че ако в един момент този сетъп се предаде/пробуксува след 20000км. понеже междувремено щастливият собственик на AHF-а е решил да си сложи чипче, накрая остава с пръст в устата-излъган, а това не е приятно усещане.

едит:

Понапред в темата каза че имаш познати и наблюдения над коли които ползват недемпферни сетъпи вече близо 100000км и проблеми няма.

Аз бих попитал какви точно сетъпи, като твоят или с плътен маховик от G60,ABF,1z и съеденител от VR6, или пък комплект на Валео?

Питам понеже разлика има.Както бай_Илия по-горе каза съединителят на 1z е слаб. Същият този съединител е с 228мм диаметър и заводската мощност на 1z e 202нм. Заводската мощност на VR6 е 260нм и също е с диаметър 228мм. Съединителят който ти ползваш от 1.8 20в е 170нм. и диаметър 215мм , а мощността на AHF е 235нм и с диаметър 228мм.

Оттук следва и логичният въпрос, как смяташ че съединител с по-малък диаметър издържащ на по-малко натоварване е адекватно решение на проблема и ще изкара във времето?

Сега разбра ли защо те обсипвам с въпроси и защо тонът ми ти се е сторил дразнещ?


Потребителски аватар
alimak
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 25 яну 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот alimak » Вто 08 мар 2011 23:45


morfei1 написа:Аха, значи тона ми е бил дразнещ.... немисля че по някакъв начин съм те обидил с нещо, както и да е :wink: .

Бих искал да попитам още нещо. Понеже преди да напишеш, си направих труда да поразгледам, понеже използването на съединител и маховик от 1.8 20в породи интерес в мен.... и не е често срещано явление, да не кажа уникално.

Направи ми впечатление че 1.8 20в. ползва съединител на 215мм. Също така знам, че демпферните комплекти на Закс за AHF, които се продават в мрежата са на 228мм.

Разбира се след като се ползва цял комплект с маховик на 215мм това едва ли ще е проблем (несъм виждал или пък сравнявал комплект и маховик от 1.8 20в), но смяташ ли че този съединител е достатъчно издражлив и подходящ и ако смяташ, кое те кара да мислиш така, защото 13мм са си доста голяма площ.... образно казано разликата от съединителя за AHF 5-скорости който е 228мм и примерно този на ASZ 6 степена кутия, който е 240мм. Та при тези два съединителя разликата е следната. Стоковият съединител на AHF геройски се предава на 160к.с, докато този на ASZ носи натоварвания до 210к.с.

Идеята е да стане ясно до каква степен евентуално някой обикновен юзер на форума, след 1 години случайно попадне на темата ти и реши да реши проблемите си по твоят начин, без да попита в темата ти или да ти пише на лични :) . До каква степен може да разчита, че след като се изръси пари за точно този модел части, ще получи адекватно решение на проблема си?

Нали разбираш, че ако в един момент този сетъп се предаде/пробуксува след 20000км. понеже междувремено щастливият собственик на AHF-а е решил да си сложи чипче, накрая остава с пръст в устата-излъган, а това не е приятно усещане.

едит:

Понапред в темата каза че имаш познати и наблюдения над коли които ползват недемпферни сетъпи вече близо 100000км и проблеми няма.

Аз бих попитал какви точно сетъпи, като твоят или с плътен маховик от G60,ABF,1z и съеденител от VR6, или пък комплект на Валео?

Питам понеже разлика има.Както бай_Илия по-горе каза съединителят на 1z е слаб. Същият този съединител е с 228мм диаметър и заводската мощност на 1z e 202нм. Заводската мощност на VR6 е 260нм и също е с диаметър 228мм. Съединителят който ти ползваш от 1.8 20в е 170нм. и диаметър 215мм , а мощността на AHF е 235нм и с диаметър 228мм.

Оттук следва и логичният въпрос, как смяташ че съединител с по-малък диаметър издържащ на по-малко натоварване е адекватно решение на проблема и ще изкара във времето?

Сега разбра ли защо те обсипвам с въпроси и защо тонът ми ти се е сторил дразнещ?


Нашта каруца, беше с комплект "ЛУК" (заводски) с диаметър 215мм. Няма как да знм, защо има разлика между твоята информация и моя съединител :D . За колегите, който решат да си правят колите резачки, да ги чипосват и т.н. по-добре си СЛОЖЕТЕ ОРИГИНАЛЕН СЪЕДИНИТЕЛ. Разликата в нм. е такава, но ако ми счупи маховика или притискателя (дано НЕ), обещавам най-официално да го сменя с оригинален. Откровенно ме съмнява да стане такова нещо, но няма застраховани.

Ако това за 228мм. на AHF е така, това означава, че би трябвало да се събере и 230мм. демпферен за Ауди А3, който е 235нм. "ЛУК", е на цена 500лв. без никакви отстъпки. Друг е въпроса, че моя диск найстина е 215mm. и 230 няма да влязат и на една страна.



Нещо забавно: комплект сединител за Г5 - 740лв. за Г4 820лв. scare scare scare (и двата са демпферни за дизелче).


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI

Мнениеот morfei1 » Сря 09 мар 2011 0:02


По скоро 220мм. повечето оригинални са такива. 228мм си се събират преспокойно в кутията на AHF.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kukata_pasat, ton4o7601@abv.bg и 156 госта