Колеги мисля,че намерих решението на течащите тандем помпи,а може и някой преди мен да го е намерил,но да си трайка за да не си оправим колиците.
Да си дойдем на темата:
1. Свалих тандем помпата и отворих капака за да исчистя гадния силикон ,който бях мазал 3 пъти до сега и ефекта не беше продължителен.
2. Минах външния капак със шкурка за да го поизправя малко.
3 Разглобихме помпага и търках страната от към капака също със шкурка,но с периодични проверки с гарнитурата за да видя колко още трябва да пиля.След като ми хареса нивото на гарнитурата спрях за пауза и накиснах помпата в нафта за да паднат мизериите които са влезли в нея по време на пиленето и търках с една четка .След това нафта в една пластмасова туба с малка дупка на капачката и пръскане по помпата навсякъде.
4. Слагане на колата и с надежда да изкара много и се надявам в това ,защото нафтата разяжда силикона сега като съм свалил корпуса и капака по малко е без силикон и се надявам да изкара поне още около 250-300 000 км
За жалост снимки нямам ,за което се извинявам ,но точно тогава не ми се снимаше,защото бях свалил Главата ,защото надуваше маркучите и не ми беше до снимки,но се надявам някой колега да пусне снимки ако се навие да прави същата процедура
Ремонт на течаща тандем помпа
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Ремонт на течаща тандем помпа
и как е помпата колега има ли течове
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремонт на течаща тандем помпа
Към днешна дата, по-точно преди около 2 месеца пълен ремонтен комплект гарнитури/уплътнения за тандем помпа на двг. 1.9 PD ми излезе на цена 72 лв. Останаха ми някои от нещата, защото той включва части, които са за другият модел/производител помпа, но не съжалявам. Доволен съм от ремонта, сухо е, надявам се все така да е. Ще пиша как се развиват нещата към края на годината.
Според баркода комплекта е италиански и включва елементи за подмяна на помпите БОШ и ЛЮК, които се монтират на тези двигатели. Има възможност и за закупуване и на частични комплекти. Добре е да знаете каква точно е помпата ви, за да вземете само необходимите за нея гарнигури/уплътнение или най-добре да оставите това на сервиза/майстора, ако няма да си я правите сами.
Вече измина повече от година и половина от ремонта и всичко с помпата е наред, явно комплекта е с добро качество(за сервиза не съм имал съмнения).
Към 25.08.2020 г. и след около 35 хил. км. пробег от ремонта помпата си е добре.
Според баркода комплекта е италиански и включва елементи за подмяна на помпите БОШ и ЛЮК, които се монтират на тези двигатели. Има възможност и за закупуване и на частични комплекти. Добре е да знаете каква точно е помпата ви, за да вземете само необходимите за нея гарнигури/уплътнение или най-добре да оставите това на сервиза/майстора, ако няма да си я правите сами.
Вече измина повече от година и половина от ремонта и всичко с помпата е наред, явно комплекта е с добро качество(за сервиза не съм имал съмнения).
Към 25.08.2020 г. и след около 35 хил. км. пробег от ремонта помпата си е добре.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт на течаща тандем помпа
Колега, дай някакъв линк към този комплект за помпата, ако имаш!
Благодаря!
Благодаря!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 130 госта