Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Пет 01 апр 2011 14:46


bestlap написа:
bestlap написа:Значи всичко ок но значи всички сте за махането на EGR-а ? И да ходя да го изхвърлям това :Mr Green Fun :Mr Green Fun нали така ?

И така и не разбрах какво е кеч-кен това което е като филтър или ? Но няма значение аз мисля да го отрежа преди маркуча който идва от филтъра до турбото и там да го затапя и да си го оставя този за картерните газове да си виси надолу и ще го сваля сега да го изчистя най-идеално и това е ? Мисля че така е добре или ?

Добре е,но отведи самия маркуч ниско надолу,хем да не ти цапа,хем и да не ти мирише в купето,а за затискането на дупката някаква тапа хубава измисли,та да не я дръпне турбото,че тогава става лютеница!




bestlap
Мнения: 242
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот bestlap » Нед 03 апр 2011 15:57


Картерните газове вече са на свобода и всички турбо пътища и всмукателния са изчистени утре ще махам EGR-а и ще мия кулера а ЕГР-а да го затапя с ламаринки и вакума който го действа с едно болче ? или ?


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот Velko » Нед 03 апр 2011 16:14


И как е сега?има ли разлика?


bestlap
Мнения: 242
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот bestlap » Нед 03 апр 2011 19:02


Velko написа:И как е сега?има ли разлика?

Еми във смукателя имаше около 400-500 гр. налепи много ама много турбо пътищата са сравнително чисти нямаха масло утре ще сваля кулера да видя дали има нещо в него мисля да го налея с кореселин 2 шишета и да го оставя да поседи 30-40 мин иначе има разлика в ниските го има повече от колко преди а някой ми казват че ще се усети и разлика като махна утре EGR-a ама мен ме съмнява :) :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun но ще го махна вече съм и без катализатори и мисля другата седмица ако ми останат пари да ида да го ре-мапна да видя вече дали ще понавръвва :banana :banana


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Нед 03 апр 2011 19:15


bestlap написа:
Velko написа:И как е сега?има ли разлика?

Еми във смукателя имаше около 400-500 гр. налепи много ама много турбо пътищата са сравнително чисти нямаха масло утре ще сваля кулера да видя дали има нещо в него мисля да го налея с кореселин 2 шишета и да го оставя да поседи 30-40 мин иначе има разлика в ниските го има повече от колко преди а някой ми казват че ще се усети и разлика като махна утре EGR-a ама мен ме съмнява :) :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun но ще го махна вече съм и без катализатори и мисля другата седмица ако ми останат пари да ида да го ре-мапна да видя вече дали ще понавръвва :banana :banana


Хубаво почистване си му направил,има си хас да не усетиш разлика,с махането на ЕГР клапана също ще усетиш разлика,защото няма да се връщат изгорели газове в горивната камера и следователно ще имаш повече кислород.Приятели,които са направили това,казват,че и разхода спада!Ще чакаме отзиви :beer


bestlap
Мнения: 242
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот bestlap » Нед 03 апр 2011 19:45


emiltd написа:
bestlap написа:
Velko написа:И как е сега?има ли разлика?

Еми във смукателя имаше около 400-500 гр. налепи много ама много турбо пътищата са сравнително чисти нямаха масло утре ще сваля кулера да видя дали има нещо в него мисля да го налея с кореселин 2 шишета и да го оставя да поседи 30-40 мин иначе има разлика в ниските го има повече от колко преди а някой ми казват че ще се усети и разлика като махна утре EGR-a ама мен ме съмнява :) :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun но ще го махна вече съм и без катализатори и мисля другата седмица ако ми останат пари да ида да го ре-мапна да видя вече дали ще понавръвва :banana :banana


Хубаво почистване си му направил,има си хас да не усетиш разлика,с махането на ЕГР клапана също ще усетиш разлика,защото няма да се връщат изгорели газове в горивната камера и следователно ще имаш повече кислород.Приятели,които са направили това,казват,че и разхода спада!Ще чакаме отзиви :beer
Дам утре това ще ми е за работа и се чудя още какво мога да му направя за да живне още да върви повече мислех и един панелен спортен филтър на KN и чипа и нз още какво дали ще мога да догоня по някакъв начин 140-150 коня :(


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Нед 03 апр 2011 20:30


ако слагаш чип има смисъл от спортен филтър,иначе си е само даване на безмислени пари.Поосвобождаването на изпускателната система(елегантно) също ще ти се отрази приятно :да:


bestlap
Мнения: 242
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот bestlap » Нед 03 апр 2011 21:38


emiltd написа:ако слагаш чип има смисъл от спортен филтър,иначе си е само даване на безмислени пари.Поосвобождаването на изпускателната система(елегантно) също ще ти се отрази приятно :да:

Което значи ? :beer :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Нед 03 апр 2011 22:56


bestlap написа:
emiltd написа:ако слагаш чип има смисъл от спортен филтър,иначе си е само даване на безмислени пари.Поосвобождаването на изпускателната система(елегантно) също ще ти се отрази приятно :да:

Което значи ? :beer :beer


някое друго копито отгоре :D :да:
Ако питаш за елегантно:изхвърляне на оригиналните ти гърнета в гаража на топло и поставянето на резонансно гърне накрая,като спазиш оригиналното фи,както на резонатора,така и на останалите тръби,звука ще се усили незначително,ако това е важно за теб :beer


bestlap
Мнения: 242
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот bestlap » Пон 04 апр 2011 15:13


emiltd написа:
bestlap написа:
emiltd написа:ако слагаш чип има смисъл от спортен филтър,иначе си е само даване на безмислени пари.Поосвобождаването на изпускателната система(елегантно) също ще ти се отрази приятно :да:

Което значи ? :beer :beer


някое друго копито отгоре :D :да:
Ако питаш за елегантно:изхвърляне на оригиналните ти гърнета в гаража на топло и поставянето на резонансно гърне накрая,като спазиш оригиналното фи,както на резонатора,така и на останалите тръби,звука ще се усили незначително,ако това е важно за теб :beer

Нещо не те разбрах колега сега както съм махнал и 2-та катализатора какво да направя?Иначе преди малко махнах EGR-a и кулера ще изчистя ама утре че нещо ме домързя много иначе аз изрязах по една ламаринка и сложих гарнитурите който си бяха оригиналните намазах ги с много тънък слой силикон такъв за двг-за гарнитури и сложих ламаринките и стегнах силно и на силикона пише 2-часа да стой така,по късно ще го запаля и ще се повозя да видя как е и се чудя от къде да си поръчам спортен панелен спортен филтър


bestlap
Мнения: 242
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот bestlap » Пон 04 апр 2011 19:00


Днес го свалих :) аз не чувствам някаква разлика .... но може и да има но е минимална :) :mrgreen:


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот treniora » Пон 04 апр 2011 19:13


emiltd написа:
bestlap написа:
Velko написа:И как е сега?има ли разлика?

Еми във смукателя имаше около 400-500 гр. налепи много ама много турбо пътищата са сравнително чисти нямаха масло утре ще сваля кулера да видя дали има нещо в него мисля да го налея с кореселин 2 шишета и да го оставя да поседи 30-40 мин иначе има разлика в ниските го има повече от колко преди а някой ми казват че ще се усети и разлика като махна утре EGR-a ама мен ме съмнява :) :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun но ще го махна вече съм и без катализатори и мисля другата седмица ако ми останат пари да ида да го ре-мапна да видя вече дали ще понавръвва :banana :banana


Хубаво почистване си му направил,има си хас да не усетиш разлика,с махането на ЕГР клапана също ще усетиш разлика,защото няма да се връщат изгорели газове в горивната камера и следователно ще имаш повече кислород.Приятели,които са направили това,казват,че и разхода спада!Ще чакаме отзиви :beer


и каква е тая разлика, ЕГР-а е отворен само в ниските обороти!
разлика=0 само няма да цапа mhihi

п.п. и разхода няма да падне, след затапване в ниските обороти въздуха които преминава през дебитомера е по-голямо количество и от там по-голям разход, за това ЕГР-а се огрничва и софтуерно до колкото е възможно.
най-добре се ограничава с чип! heavy metal zork


bestlap
Мнения: 242
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мездра
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот bestlap » Пон 04 апр 2011 22:07


treniora написа:
emiltd написа:
bestlap написа:
Velko написа:И как е сега?има ли разлика?

Еми във смукателя имаше около 400-500 гр. налепи много ама много турбо пътищата са сравнително чисти нямаха масло утре ще сваля кулера да видя дали има нещо в него мисля да го налея с кореселин 2 шишета и да го оставя да поседи 30-40 мин иначе има разлика в ниските го има повече от колко преди а някой ми казват че ще се усети и разлика като махна утре EGR-a ама мен ме съмнява :) :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun но ще го махна вече съм и без катализатори и мисля другата седмица ако ми останат пари да ида да го ре-мапна да видя вече дали ще понавръвва :banana :banana


Хубаво почистване си му направил,има си хас да не усетиш разлика,с махането на ЕГР клапана също ще усетиш разлика,защото няма да се връщат изгорели газове в горивната камера и следователно ще имаш повече кислород.Приятели,които са направили това,казват,че и разхода спада!Ще чакаме отзиви :beer


и каква е тая разлика, ЕГР-а е отворен само в ниските обороти!
разлика=0 само няма да цапа mhihi

п.п. и разхода няма да падне, след затапване в ниските обороти въздуха които преминава през дебитомера е по-голямо количество и от там по-голям разход, за това ЕГР-а се огрничва и софтуерно до колкото е възможно.
най-добре се ограничава с чип! heavy metal zork

Значи това ще рече че е по добре с него ли :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Пон 04 апр 2011 22:27


treniora написа:
emiltd написа:
bestlap написа:
Velko написа:И как е сега?има ли разлика?

Еми във смукателя имаше около 400-500 гр. налепи много ама много турбо пътищата са сравнително чисти нямаха масло утре ще сваля кулера да видя дали има нещо в него мисля да го налея с кореселин 2 шишета и да го оставя да поседи 30-40 мин иначе има разлика в ниските го има повече от колко преди а някой ми казват че ще се усети и разлика като махна утре EGR-a ама мен ме съмнява :) :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun но ще го махна вече съм и без катализатори и мисля другата седмица ако ми останат пари да ида да го ре-мапна да видя вече дали ще понавръвва :banana :banana


Хубаво почистване си му направил,има си хас да не усетиш разлика,с махането на ЕГР клапана също ще усетиш разлика,защото няма да се връщат изгорели газове в горивната камера и следователно ще имаш повече кислород.Приятели,които са направили това,казват,че и разхода спада!Ще чакаме отзиви :beer


и каква е тая разлика, ЕГР-а е отворен само в ниските обороти!
разлика=0 само няма да цапа mhihi

п.п. и разхода няма да падне, след затапване в ниските обороти въздуха които преминава през дебитомера е по-голямо количество и от там по-голям разход, за това ЕГР-а се огрничва и софтуерно до колкото е възможно.
най-добре се ограничава с чип! heavy metal zork


:D казваш,че разхода няма да спадне...явно имаш солиден опит зад гърба си...би ли ми обяснил тогава как функционира туй ЕГР,та да ми стане ясно и на мен :mrgreen:


Потребителски аватар
treniora
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 30 юли 2010 15:21
Автомобил: Passat 3B5
Двигател: AJM
Местоположение: Златица

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот treniora » Пон 04 апр 2011 22:50


emiltd написа:
treniora написа:
emiltd написа:
bestlap написа:
Velko написа:И как е сега?има ли разлика?

Еми във смукателя имаше около 400-500 гр. налепи много ама много турбо пътищата са сравнително чисти нямаха масло утре ще сваля кулера да видя дали има нещо в него мисля да го налея с кореселин 2 шишета и да го оставя да поседи 30-40 мин иначе има разлика в ниските го има повече от колко преди а някой ми казват че ще се усети и разлика като махна утре EGR-a ама мен ме съмнява :) :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun но ще го махна вече съм и без катализатори и мисля другата седмица ако ми останат пари да ида да го ре-мапна да видя вече дали ще понавръвва :banana :banana


Хубаво почистване си му направил,има си хас да не усетиш разлика,с махането на ЕГР клапана също ще усетиш разлика,защото няма да се връщат изгорели газове в горивната камера и следователно ще имаш повече кислород.Приятели,които са направили това,казват,че и разхода спада!Ще чакаме отзиви :beer


и каква е тая разлика, ЕГР-а е отворен само в ниските обороти!
разлика=0 само няма да цапа mhihi

п.п. и разхода няма да падне, след затапване в ниските обороти въздуха които преминава през дебитомера е по-голямо количество и от там по-голям разход, за това ЕГР-а се огрничва и софтуерно до колкото е възможно.
най-добре се ограничава с чип! heavy metal zork


:D казваш,че разхода няма да спадне...явно имаш солиден опит зад гърба си...би ли ми обяснил тогава как функционира туй ЕГР,та да ми стане ясно и на мен :mrgreen:


ми не нямам солиден опит! :kissy: ровя се тук из форума и спамя темите на хората, за което се извинявам! :обичам ви



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта