Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот vaskog » Сря 20 апр 2011 11:47


според мен няма смисъл от такива дупки в ауспуха. Най - добре си е както са ти показали колегите по - нагоре (в някаква кутия, за да не цапа), чиста работа и аз съм така - с кутия :beer




Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 21 апр 2011 18:28


Днес си затапих и аз картерните газове и в ниски обороти наистина има леко подобряване на вървежа.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот Traytor » Чет 21 апр 2011 23:50


Golf_Diesel_ написа:Днес си затапих и аз картерните газове и в ниски обороти наистина има леко подобряване на вървежа.

Хем на теб ти е по-кеф, хем на колата и е по-добре :да:


Потребителски аватар
siko2
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
Автомобил: VW Passat B5 1997
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот siko2 » Пон 20 юни 2011 23:16


Колеги я да вдигна малко темата...

Поинтересувах се малко за тези маркучи на картерни газове и като погледнах на моя пасат(1.8 ADR) какво става и се оказа че дебелият маркуч за картерните газове е запушен. А някакъв по тънък е изведен навън. Според вашите писания трябва дебелият да е изведен а този тънкият какъв е? И къде трябва да иде?


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот vaskog » Съб 25 юни 2011 20:18


Как така е запушен, ако можеш качи една снимка да видим че нещо не се сещам. Ако наистина е запушен ще става беля, примерно може да хвърли маслото през щеката.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Нед 26 юни 2011 5:01


siko2 написа:Колеги я да вдигна малко темата...

Поинтересувах се малко за тези маркучи на картерни газове и като погледнах на моя пасат(1.8 ADR) какво става и се оказа че дебелият маркуч за картерните газове е запушен. А някакъв по тънък е изведен навън. Според вашите писания трябва дебелият да е изведен а този тънкият какъв е? И къде трябва да иде?


Както го обясняваш,ми се струва че картерните газове са изолирани на твойта кола по някакъв,не толкова практичен начин :roll: Но е по-добре да снимаш,за да се види точно за какво питаш :да:


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот nuri_3556 » Пон 29 авг 2011 2:22


ако го направя на голф 3 1.6-101коня АЕК проблеми ще има ли колеги?И ако го направя така ми се струва че ще гори повече,щото през дебитомера ще мине повече въздух или греша?


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Пон 29 авг 2011 9:57


nuri_3556 написа:ако го направя на голф 3 1.6-101коня АЕК проблеми ще има ли колеги?И ако го направя така ми се струва че ще гори повече,щото през дебитомера ще мине повече въздух или греша?


Качеството на сместта ще се подобри,което не мисля че ще се отрази негативно на разход :idea: Относно дебитомера,картерните газове доколкото си спомням се вливат след него та не би трябвало да го бърка това :roll:


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот nuri_3556 » Пон 29 авг 2011 11:08


да но нали топлия въздух от картерните газове не минава през дебитомера а двигатела го дърпа и не от4ита дебитомера и ся като дърпа само от дебитомера без картерните които не се от4итаха според мен ще от4ита пове4в въздух и след което малко по богат смес.Поне така мисля


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот emiltd » Пон 29 авг 2011 12:15


Повече въздух значи бедна смес.Богата е когато е повече горивото :)


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот russlan_z » Пон 29 авг 2011 13:58


може би колегата nuri_3556 има предвид, че без картерните газове ще се отчете повече въздух през дебитомера и компютъра ще пусне повече гориво?


russlan_z
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
Автомобил: Golf 3 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Варна

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот russlan_z » Пон 29 авг 2011 14:04


възможно ли е картерните газове да са толкова малко че практически да не оказват влияние на фона на количеството постъпил (отчетен) въздух?


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот nuri_3556 » Пон 29 авг 2011 14:29


russlan_z написа:може би колегата nuri_3556 има предвид, че без картерните газове ще се отчете повече въздух през дебитомера и компютъра ще пусне повече гориво?

:да:


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот Velko » Пон 29 авг 2011 15:40


Ок, а възможно ли е премахването на картерните газове да има негативно влияние върху турбото? Защото няколко майстори ми казаха " По-добре си ги остави, не прави глупости " ? Говоря за хора, които са уважавани в този и един друг форум...


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Картерни газове при passat B5 1.9 тдИ и махане на EGR

Мнениеот mili 75 » Пон 29 авг 2011 19:04


Колега, вместо да питаш, вземи да празсъждаваш логично, първо турбото си има собствена маслена магистрала, която го смазва. Второ, там където се изливат тези пари, мажат компресорната перка, чието предназначение е да сгъстява въздух, не да се омазва в масло и трето, но не на последно място само си помисли, че при един нов мотор маслото в картерните газове е много по-малко отколкото на наще кошници, които не си знаят километрите, така че надали производителя е заложил на идеята тези пари да мажат турбото.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта