Радиатора на интеркулера на TDI....

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
cvety82
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Радиатора на интеркулера на TDI....

Мнениеот cvety82 » Вто 05 сеп 2006 11:48


При сваляне на предната броня установих ,че е леко пробит радиатора на интерколера .Интересува ме това влия е ли върху динамиката на автомобила и разхода на гориво.Мога ли да карам така или трябва да го сменя веднага?
Ако мина от 15 на 14 цолови гуми разхода на гориво ще се увеличи или намалее.
Мотора е ТДИ и иначе си работи перфектно,няма да грее и други забележки.




Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 05 сеп 2006 14:08


Ами този радятор е самия интеркулър! Ако е наистина пробит ще падне компресията която идва от турбото.Дали ще го смениш си е твое решение.
Но аз не виждам какво ще се повреди при евентоална не смяна на кулъра.
А за гумите теоретично би трябвало да падне разхода но на практика надали ще го усетиш


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 05 сеп 2006 14:15


Ако смуче нефилтриран въздух хич не е добре.
Ако мени налягане също, питай Brezel. :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 05 сеп 2006 14:58


Освен размера на джантите е важна и височината на гумата.Най-добре е да караш с препоръчаните ако не и с малко по-големи заради дупките.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 05 сеп 2006 15:13


L&R написа:Ако смуче нефилтриран въздух хич не е добре.
Ако мени налягане също, питай Brezel. :wink:

Напълно съм съгласен!
Но от кулъра може да духа за смучене единствено има вероятност когато отваря смукателния клапън но тъи или иначе налягането от компресора е по голямо и не е възможно на практика да засмуче въздух. Или поне така си мисля аз ( може и да съм в творческа заблуда но...???)
Доколкото за променливото налягане е наистина пагубно за коляномотовилковата група.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 05 сеп 2006 15:21


относно гумите и сам можеш да си ги сметнеш: ако си карал с 15/55/1хх за да запазиш горедолу същия радиус трябва да преминеш на 14/65/1хх
нагласявай го така че да е около размерите дадени от производителя
1 цол/инч =25мм.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 05 сеп 2006 16:39


L&R написа:Ако смуче нефилтриран въздух хич не е добре.
Ако мени налягане също, питай Brezel. :wink:


Съвет. За да не патиш после си прегледай всички маркучи тръби и т.н. че хич не е добре да имаш пробив. Пада мощността а и не съм сигурен ама до колкото знам ако налягането е слабо (например има малък пробив) турбината се опитва да го навакса и развърта едни малко страшни обороти и като резултат май ще се скапе турбото. Не съм сигурен де. А L&R е напълно прав.....питай да ти се оплача :(


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Вто 05 сеп 2006 20:07


сменя се веднага радиатора-иначе си патиш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: svetliosabev, tdi fen, w_smith и 54 госта