При сваляне на предната броня установих ,че е леко пробит радиатора на интерколера .Интересува ме това влия е ли върху динамиката на автомобила и разхода на гориво.Мога ли да карам така или трябва да го сменя веднага?
Ако мина от 15 на 14 цолови гуми разхода на гориво ще се увеличи или намалее.
Мотора е ТДИ и иначе си работи перфектно,няма да грее и други забележки.
Радиатора на интеркулера на TDI....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
L&R написа:Ако смуче нефилтриран въздух хич не е добре.
Ако мени налягане също, питай Brezel.
Напълно съм съгласен!
Но от кулъра може да духа за смучене единствено има вероятност когато отваря смукателния клапън но тъи или иначе налягането от компресора е по голямо и не е възможно на практика да засмуче въздух. Или поне така си мисля аз ( може и да съм в творческа заблуда но...???)
Доколкото за променливото налягане е наистина пагубно за коляномотовилковата група.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
L&R написа:Ако смуче нефилтриран въздух хич не е добре.
Ако мени налягане също, питай Brezel.
Съвет. За да не патиш после си прегледай всички маркучи тръби и т.н. че хич не е добре да имаш пробив. Пада мощността а и не съм сигурен ама до колкото знам ако налягането е слабо (например има малък пробив) турбината се опитва да го навакса и развърта едни малко страшни обороти и като резултат май ще се скапе турбото. Не съм сигурен де. А L&R е напълно прав.....питай да ти се оплача
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: svetliosabev, tdi fen, w_smith и 54 госта