PASSAT 1.9TDI 115 ks
- moutful
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
PASSAT 1.9TDI 115 ks
Моля ако някои има опит и мнение да сподели нещто за мотора 1.9тди помпа дюза 1999-2001г на производство и какво е обслужването дали е скъпа подръжката....и тази турбина с променлива геометриа да не е нож с две остриета....
Ремъци,масла и филтри за 400-500лв. да ама друг път.Аз съм със същия двигател и мога да ти кажа че тази смяна ти струва 1400-1500лв. говора за сервиз кадето ти дават и гаранция за свършената работа а не в некой гараж с две клучета и да ти вика ми то така требва да бъде когато нещо не се получи.....
Иначе ако намериш запазена взимаш без да се замисляш,върви повече от прилично и гори колкото да не загасне
Ето ти и ценоразпис:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24566
Иначе ако намериш запазена взимаш без да се замисляш,върви повече от прилично и гори колкото да не загасне
Ето ти и ценоразпис:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=24566
moutful написа:А иначе става ли за ръчкане...имам предвид някои пробвал ли е каква скорост достига може ли да хване 200км/ч и отгоре...
Колега, тази кола не е за ръчкане. Ако искаш да си "пръв на светофара" се насочи към нещо друго (примерно както се продължава в песента: "кадилак-самара"). Това е кола за комфортно и спокойно шофиране, която обаче разполага с достатъчно запас от мощност когато се наложи. Чудесната скорост на този автомобил е 120-140km/h Иначе може да хване и 200, ако си готов да "платиш" 15-17 на 100 за това "удоволствие".
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
SLO написа:Ремъци,масла и филтри за 400-500лв. да ама друг път.Аз съм със същия двигател и мога да ти кажа че тази смяна ти струва 1400-1500лв. говора за сервиз кадето ти дават и гаранция за свършената работа а не в некой гараж с две клучета и да ти вика ми то така требва да бъде когато нещо не се получи.....
Явно не ходиш на правилното място или в крайната цена са ти включили и почерпка в Шератон за майсторите, че може и за проститутки пари да са им останали .
Тази цена дето я пишеш е за 2,5 ТДИ.
Аз съм с двигател 1,9 TDI PD ASZ, който е доста по-нов от твоя и първоначалното ми обслужване беше точно 500 лева (с най-доброто, което е предписано да се слага на тази кола) и то в сервиз, където "лабаво" нема. Сервиза е собственост на бившия главен монтьор на АВТОТРЕЙД (официален дилър на Фолксваген и оторизиран сервиз). Там само Фолксваген и Ауди влизат и нищо друго.
Ми тогава сподели каде се намира този сервиз и други колеги да ходят там,да слагат оригинални части на цената на ментетата.И аз бих претпочел да ходя там на тази цена.Макар че малко ме съмнява за тези цени,щото и в Гърция и Македония съм питал за оригинални части,за 500лв АПСУРД!!!
А и 1-2години двигателя ти е по нов,да не би да е 10г. та да има огромна разлика,да не кажа че 90% от частите са еднакви.....
А и 1-2години двигателя ти е по нов,да не би да е 10г. та да има огромна разлика,да не кажа че 90% от частите са еднакви.....
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
@slo пич раликата в двигателите ни е точно 3 години. Но не това е целта на темата на колегата.
Аз до сега съм имал 3 аудита (едното беше 2001 година А4 фейслифт с двигател ТДИ 115 коня) и три фолксвагена, всички доста над средното ниво за марката. И всичките ми ги е обслужвал този майстор. Казва се Радко (който ми е добър познат) и при него ходят повечето А8, А6, Пасати Б5,5, Б5 и т.н. От преките ми наблюдения за повече от 3 години човека си върши работата съвестно и всички са доволни. Аз лично съм бил там като поръчва частите по телефона и знам какво слага. Дори под аватара ми в гаража, където съм си снимал настоящата кола една от първите снимки е пред неговия сервиз. Вижда се и голяма табела АРАЛ. Той е и официален търговец на марката.
Ако някой се интересува от майстора мога лично да го заведа.
А за менте частите, вярва ли някой че ще дам да ми сложат нещо кофти на колата и да спестя 200-300 лева и да прееба двигателя.
Аз до сега съм имал 3 аудита (едното беше 2001 година А4 фейслифт с двигател ТДИ 115 коня) и три фолксвагена, всички доста над средното ниво за марката. И всичките ми ги е обслужвал този майстор. Казва се Радко (който ми е добър познат) и при него ходят повечето А8, А6, Пасати Б5,5, Б5 и т.н. От преките ми наблюдения за повече от 3 години човека си върши работата съвестно и всички са доволни. Аз лично съм бил там като поръчва частите по телефона и знам какво слага. Дори под аватара ми в гаража, където съм си снимал настоящата кола една от първите снимки е пред неговия сервиз. Вижда се и голяма табела АРАЛ. Той е и официален търговец на марката.
Ако някой се интересува от майстора мога лично да го заведа.
А за менте частите, вярва ли някой че ще дам да ми сложат нещо кофти на колата и да спестя 200-300 лева и да прееба двигателя.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Абе това с цените си зависи от човека-колко пари има и колко му се дават! Като те бие парата в джоба даваш 1400 а като си по трезвомислещ минаваш с максимум половината,това е положението. Както каза майсторът ми -Вероятността да се скъса ремъка от по-евтини части е почти 0%,всичко е от старост/забравен преди колко милиона е сменян/ или некъдърен монтаж !
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега що си мислиш ,че по намазаните сервизи дават няква особенна гаранция.Най-добрата гаранция е да идеш при проверен майстор който не го е страх да си до него като сменя ремака.Споменатото горе 2.5ТДИ дето яло страшно много пари баща ми си намери майстор му смени ремака за 500 вместо 1000лв-оттогава минаха 50к километри и на колата и няма нищо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 164 госта