Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
На пасатите май все е така. Поне на 110кс мотора и на 131кс AVF мотора е 100% така. За другите предполагам, че е същото.
- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Колега защо не провериш в ЕУРАТЕК какви са цените. На Супърба го слагат същия двигател и частите са оригинални но май на по ниска цена от официалния вносител.
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Сигурно ли е че маховика е разбит, защото аз смених само съединителя /Люк 2400мм/ за 300лв. и всичко е ок.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Съединителят отделя привидно добре , при тръгване няма вибраций или нещо подобно , отделя си под или около средата на хода на педала, проблема е че има силни вибраций при набиране около ниските обороти , най силно се усеща на 6-та скорост при ниски обороти , бие сякаш има кардан с разбит висящ лагер отдолу или нещо подобно. Не знам как да го обясня но е тресене в зоната на скоростната кутия , няма шумове , чукания или нещо друго като звук, прегледани са всички тампони на двигател и скоростна кутия , мисля че само маховик остана като възможност.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Дюзите гледани ли са?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
често срещан проблем ( малки обороти + голяма предавка = вибрация и тресене )
решение по-големи обороти и по-ниска предавка или си купуваш автоматик щом те мързи да сменяш скорости
решение по-големи обороти и по-ниска предавка или си купуваш автоматик щом те мързи да сменяш скорости
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Феродовия диск също е демпферен и тази вибрация може да идва от него. Най-вероятно същите вибрации можеш да усетиш като натиснеш съединителят с ръка на празен ход. В един момент ще почнеш да усещаш леко почукване в него.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
KirilGeorgiev написа:Дюзите гледани ли са?
Дюзите са със сменени О-пръстени и регулирани и работят в граници +/- 0,10 , единственното което не е нормално в работата на двигателя е порцията на горивото , около 7,5-9,5 някъде и може би малко по висок разход на гориво но не вярвам тресенето ми да идва от това.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
SlaviRedTeam написа:често срещан проблем ( малки обороти + голяма предавка = вибрация и тресене )
решение по-големи обороти и по-ниска предавка или си купуваш автоматик щом те мързи да сменяш скорости
Не ме мързи да сменям скоростите , предишния ми Пасат беше автоматик и го смених за ръчни , не вярвам да е проблем в ниските обороти защото тресенето го има и при по високи , набирам на 6-та скорост от някъде 100 километра до към 130-140 и там като че ли се пооспокоява но пак го има, усеща се и на други предавки , тресе доста около кутията някъде , като биене от кардан е и за това залагам на маховик.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
brum написа:Феродовия диск също е демпферен и тази вибрация може да идва от него. Най-вероятно същите вибрации можеш да усетиш като натиснеш съединителят с ръка на празен ход. В един момент ще почнеш да усещаш леко почукване в него.
Ами при натиснат съединител няма вибраций или може би има но не мога да установя нормални ли са когато е на място на празен ход. Без разглабяне няма да се установи проблема май?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Не при натиснат, а точно като започва да отделя.
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
pavlikianov написа:KirilGeorgiev написа:Дюзите гледани ли са?
Дюзите са със сменени О-пръстени и регулирани и работят в граници +/- 0,10 , единственното което не е нормално в работата на двигателя е порцията на горивото , около 7,5-9,5 някъде и може би малко по висок разход на гориво но не вярвам тресенето ми да идва от това.
Синхронизацията на валовете нормална ли е? Колебаят ли се оборотите на празен ход / ли на ваг ком се вижда/? Държи ли 903 оборота? Като натиснеш съединителя порцията променя ли се?
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Вътрешните карета в какво състояние са?Такива вибрации се получават и от тях!
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
Вчера успяха да ме травмират леко с цена от 2+ бона за целия комплект за AVF
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?
С отстъпки може да слезне и под 900! Смятай колко ни товарят магазините ... В тотален потрес съм от надценките им!
Цената която казвам е от преди няколко месеца (около 2) защото слагах такъв на моята кола. При това варианта с по-добрият съединител (LUK са добавили някаква екстра за саморегулиране на притисквателя).
Цената която казвам е от преди няколко месеца (около 2) защото слагах такъв на моята кола. При това варианта с по-добрият съединител (LUK са добавили някаква екстра за саморегулиране на притисквателя).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта