Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот brum » Чет 07 юли 2011 21:22


На пасатите май все е така. Поне на 110кс мотора и на 131кс AVF мотора е 100% така. За другите предполагам, че е същото.




Потребителски аватар
paaco
Мнения: 262
Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
Двигател: AVF 2005
Местоположение: sofia

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот paaco » Вто 12 юли 2011 15:53


Колега защо не провериш в ЕУРАТЕК какви са цените. На Супърба го слагат същия двигател и частите са оригинални но май на по ниска цена от официалния вносител.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот Vanich » Вто 12 юли 2011 21:31


Сигурно ли е че маховика е разбит, защото аз смених само съединителя /Люк 2400мм/ за 300лв. и всичко е ок.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Вто 12 юли 2011 22:23


Съединителят отделя привидно добре , при тръгване няма вибраций или нещо подобно , отделя си под или около средата на хода на педала, проблема е че има силни вибраций при набиране около ниските обороти , най силно се усеща на 6-та скорост при ниски обороти , бие сякаш има кардан с разбит висящ лагер отдолу или нещо подобно. Не знам как да го обясня но е тресене в зоната на скоростната кутия , няма шумове , чукания или нещо друго като звук, прегледани са всички тампони на двигател и скоростна кутия , мисля че само маховик остана като възможност.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот KirilGeorgiev » Вто 12 юли 2011 22:30


Дюзите гледани ли са?


SlaviRedTeam
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот SlaviRedTeam » Вто 12 юли 2011 22:40


често срещан проблем ( малки обороти + голяма предавка = вибрация и тресене )
решение по-големи обороти и по-ниска предавка или си купуваш автоматик щом те мързи да сменяш скорости


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот brum » Сря 13 юли 2011 6:28


Феродовия диск също е демпферен и тази вибрация може да идва от него. Най-вероятно същите вибрации можеш да усетиш като натиснеш съединителят с ръка на празен ход. В един момент ще почнеш да усещаш леко почукване в него.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Сря 13 юли 2011 14:16


KirilGeorgiev написа:Дюзите гледани ли са?



Дюзите са със сменени О-пръстени и регулирани и работят в граници +/- 0,10 , единственното което не е нормално в работата на двигателя е порцията на горивото , около 7,5-9,5 някъде и може би малко по висок разход на гориво но не вярвам тресенето ми да идва от това.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Сря 13 юли 2011 14:19


SlaviRedTeam написа:често срещан проблем ( малки обороти + голяма предавка = вибрация и тресене )
решение по-големи обороти и по-ниска предавка или си купуваш автоматик щом те мързи да сменяш скорости



Не ме мързи да сменям скоростите , предишния ми Пасат беше автоматик и го смених за ръчни , не вярвам да е проблем в ниските обороти защото тресенето го има и при по високи , набирам на 6-та скорост от някъде 100 километра до към 130-140 и там като че ли се пооспокоява но пак го има, усеща се и на други предавки , тресе доста около кутията някъде , като биене от кардан е и за това залагам на маховик.


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот pavlikianov » Сря 13 юли 2011 14:22


brum написа:Феродовия диск също е демпферен и тази вибрация може да идва от него. Най-вероятно същите вибрации можеш да усетиш като натиснеш съединителят с ръка на празен ход. В един момент ще почнеш да усещаш леко почукване в него.



Ами при натиснат съединител няма вибраций или може би има но не мога да установя нормални ли са когато е на място на празен ход. Без разглабяне няма да се установи проблема май?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот brum » Сря 13 юли 2011 14:27


Не при натиснат, а точно като започва да отделя.


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот Vanich » Сря 13 юли 2011 22:05


pavlikianov написа:
KirilGeorgiev написа:Дюзите гледани ли са?



Дюзите са със сменени О-пръстени и регулирани и работят в граници +/- 0,10 , единственното което не е нормално в работата на двигателя е порцията на горивото , около 7,5-9,5 някъде и може би малко по висок разход на гориво но не вярвам тресенето ми да идва от това.

Синхронизацията на валовете нормална ли е? Колебаят ли се оборотите на празен ход / ли на ваг ком се вижда/? Държи ли 903 оборота? Като натиснеш съединителя порцията променя ли се?


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 230
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот batteto.1984 » Сря 13 юли 2011 23:07


Вътрешните карета в какво състояние са?Такива вибрации се получават и от тях!


K
Мнения: 1333
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот K » Чет 14 юли 2011 9:57


Вчера успяха да ме травмират леко с цена от 2+ бона за целия комплект за AVF :bishop


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Подмяна на съединител на Пасат Б5.5 131 к.с. ТДИ?

Мнениеот brum » Чет 14 юли 2011 10:16


С отстъпки може да слезне и под 900! Смятай колко ни товарят магазините ... В тотален потрес съм от надценките им!

Цената която казвам е от преди няколко месеца (около 2) защото слагах такъв на моята кола. При това варианта с по-добрият съединител (LUK са добавили някаква екстра за саморегулиране на притисквателя).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта