Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
- SPL
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
- Автомобил: GOLF MK4 TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: Поморие
Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Имам следния проблем голфа пали трудно сутрин и при дълъг престой на 1 място , върти доста време и докато запали излиза бял пушек и после всичко се оправя ? Свещите са проверени , горивния филтър е чисто нов + клапан да не пада гориво , температурния датчик е чисто нов ? На ваг-ком не излиза никаква грешка ? И ако може да ми препоръчате майстор при когото да отида Бургаска област ??!?!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
На първа сигнална - центровката проверена ли е?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7902
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Да не отварям нова тема, имам същия проблем. От около седмица (откакто захладня) шарана пали оттретия път с доста въртене, и като запали за секунда-две оборотите са нестабилни и избълва еднократно голям облак бял дим, след което мотора бачка като швейцарски часовник сякаш нищо не е било. Нямавъздух в прозрачния маркуч, нито течове на нафтапо помпа и филтър. Още не съм проверяваш всички свещи. Как се сваля тая токозахранваща рейказа свещите? При мен я затискат тръбичките към дюзите. И кое реле е релето за подгрева?
Колата е Saharan 1997 1.9 TDI 110 AFN
Колата е Saharan 1997 1.9 TDI 110 AFN
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
103 е релето но махни буксата на температурния датчик и пробвай, трябва да имаш ток до свещите. Ако не бушона е аут. И ако са здрави пробвай сутрин с махната букса, как ще пали. Или нямаш подгрев или температурния датчик е дал фира.
- vanesto
- Мнения: 6340
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
И центровката на помпата трябва да се види.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7902
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Тaя зaрaн пробвaх без дaтчик и пaк същото, сaмо чекa свети по- дълго. Центровкaтa преди месец я гледaх беше ОК, тaйминг 60 милигрaми 4. Остaвa дa сa свещи бушон или реле ще ги видя в Съботa, че сa нaврени нa Хенри Форд у aуспухa и е бaя рaзглобявaне.
Блaгодaря зa съветите!
Блaгодaря зa съветите!
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Направо вземаш един помощник, даваш му мултицет-а и му казваш да гледа под капака има ли ток на свещите като дадеш контакт.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
На тези температури сутрин свещите дори и всички да не работят трябва да си пали. Милиграмите 4... бедна идва сместа, но пък с изваден датчик трябваше да е по-добре. Абе трябва да се види, чак толкова да е издухана, не вярвам.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7902
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Здравейте колеги. Днес проверявах свещите и токовете. Свещите работят, ток има но първото палене си остава трудно. Проверих центровката. Показва ми голямо закъснение, на графиката се вижда само точка на оста на температурата. Странното в случая е че колата работи нормално, има тяга и не пуши. На meas.blocks група 0 във второто поле ми показва 055, но щом цъкна switch to basic settings става 000.
Как разбира компютъра кога е момента на впръскване?
Възможно ли е тоя датчик да го лъже, защото допреди месец центровката си беше ОК?
От какво може да се измести центровката към закъснение?
Как разбира компютъра кога е момента на впръскване?
Възможно ли е тоя датчик да го лъже, защото допреди месец центровката си беше ОК?
От какво може да се измести центровката към закъснение?
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
На загрял мотор без консуматори даваш на канал 00 и тогава бейсик сетинг и отдоли вдясно ти излиза тди тайминг. Направи профилактика на стартера ако върти сутрин по тегаво. И на форда релето е под волана 103 и бушона е голям поне 60 ампера. Свали малко милиграмите поне на 3. И центровката над синята линия.
При разтегнат ремък отива на закъснение центровката.
При разтегнат ремък отива на закъснение центровката.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
AFN разбива зъбното колело на коляновия вал, отивай да го сменяш, защото може да превърти. Толкова много назад не е от разтягане на ремъка. От това ти е и проблема с паленето. Нормално е да не усещаш разлика във вървежа. В движение авансатора регулира предварението, а на студен мотор стойността е зададена и като е назад статичната с 2-3 градуса, няма как да пали нормално.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7902
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Днес проверих синхронизацията на валовете. Имаше закъснение на разпределителния вал с около един зъб на ангренажа. Вероятно колелото на коляновия вал е тръгнало. Превъртях разпределителния вал до центровано положение. И регулирах центровката на помпата. Според вас има ли опасност да продължи да се разбива ангренажното колело на коляновия вал? А има ли опасност да превурти напълно?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Ходи го оправяй,че превърти ли ,става салата-все едно си скъсал ангр.ремък.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7902
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Пак да попитам. Има ли опасност да превърти?
- samo_pechka
- Мнения: 8961
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 AFN трудно пали след престой?!??!?!
Да! Може и да скъса болта!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта