GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
Основният проблем е когато се върти от ангренажния ремък. Ако, не дай Боже, блокира, може всичко да отиде по дяволите за една помпа, която струва доста по-малко от основен ремонт. Иначе не е проблем, сигурно може да изкара и повече.
- Golf6000
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
dobrin написа:Основният проблем е когато се върти от ангренажния ремък. Ако, не дай Боже, блокира, може всичко да отиде по дяволите за една помпа, която струва доста по-малко от основен ремонт. Иначе не е проблем, сигурно може да изкара и повече.
много точно и добре казано от колегата просто когато върти през водната помпа агренажния трябва да се сменя при всяко обслужване а за бензинов двигател и дизелов който не върти ремъка през водната помпа няма смисъл да се сменя водната помпа защото и да протече и да и стане нещо няма да направи биля кой знай каква а в случай че ти се развали помпата когато върти през агринажа тогава се сещаш че отиваш на основен ремонт
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
Golf6000 написа:dobrin написа:Основният проблем е когато се върти от ангренажния ремък. Ако, не дай Боже, блокира, може всичко да отиде по дяволите за една помпа, която струва доста по-малко от основен ремонт. Иначе не е проблем, сигурно може да изкара и повече.
много точно и добре казано от колегата просто когато върти през водната помпа агренажния трябва да се сменя при всяко обслужване а за бензинов двигател и дизелов който не върти ремъка през водната помпа няма смисъл да се сменя водната помпа защото и да протече и да и стане нещо няма да направи биля кой знай каква а в случай че ти се развали помпата когато върти през агринажа тогава се сещаш че отиваш на основен ремонт
Благодаря на Добрин!
Golf6000,нали не си този,който крещи!И не си този,който ме кара да ползвам търсачката!
Знам как се ползва,но ако я караме само на търсачка няма да има форум....и после няма да има какво да търсим...
Апропо, един колега от форума ми каза,че блокирала водна помпа досега не е виждал.А му вярвам,защото има много опит.
- Golf6000
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
joker написа:Golf6000 написа:dobrin написа:Основният проблем е когато се върти от ангренажния ремък. Ако, не дай Боже, блокира, може всичко да отиде по дяволите за една помпа, която струва доста по-малко от основен ремонт. Иначе не е проблем, сигурно може да изкара и повече.
много точно и добре казано от колегата просто когато върти през водната помпа агренажния трябва да се сменя при всяко обслужване а за бензинов двигател и дизелов който не върти ремъка през водната помпа няма смисъл да се сменя водната помпа защото и да протече и да и стане нещо няма да направи биля кой знай каква а в случай че ти се развали помпата когато върти през агринажа тогава се сещаш че отиваш на основен ремонт
Благодаря на Добрин!
Golf6000,нали не си този,който крещи!И не си този,който ме кара да ползвам търсачката!
Знам как се ползва,но ако я караме само на търсачка няма да има форум....и после няма да има какво да търсим...
Апропо, един колега от форума ми каза,че блокирала водна помпа досега не е виждал.А му вярвам,защото има много опит.
аз не крища колега просто питаш едно и също няколко пъти и много колеги освен мен ти обясниха че водната помпа при дизеловите двигатели които се задвижва с агринажа се сменя а вече дали ще се сменя или не всеки сам си решава но е желателно поздрави от мене и не се засягай нищо лошо не съм казал
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
та да се върнем на счупената водна помпа, в случая мойта, след като свалихме капака на ангренажа, самия ремък седеше доста хлабав и пича който ми помогна да си оправя голфара ми каза, че може да е прескочила зъб
така и бе станало, не един, а цели два зъба беше прескочила и благодарение на бързата ми реакция съм си спасил мотора от тотална повреда, като съм го загасил точно в момента в който е трябвало да се срещнат буталата с клапаните и всичко да стане мазало! Извадихме водната помпа или по точно пърчетата от нея, монтирахме новата, която струваше 85 лв. погледнахме белезите на маховика и другите на разпределителния вал, презацепихме ремъка, наглобихме другите чаркаляци и звяра запали от ряз без никакви проблеми. Всеки който се завъртеше покрай колата и се хваяаше за главата как още е здрав тоя мотор, та за пореден път се прекланям пред немското автомобилостроене, големи машини!!! Моя съвет е всеки, който си купи кола на старо да направи тази маниполация с водната помпа, защото не се знае кога и как е сменяна старата от предишния собственик, и така по този начин ще си спестите доста главоболия и скъпи ремонти! Поздрави на всички ще продължавам да се включвам активно в темичките
така и бе станало, не един, а цели два зъба беше прескочила и благодарение на бързата ми реакция съм си спасил мотора от тотална повреда, като съм го загасил точно в момента в който е трябвало да се срещнат буталата с клапаните и всичко да стане мазало! Извадихме водната помпа или по точно пърчетата от нея, монтирахме новата, която струваше 85 лв. погледнахме белезите на маховика и другите на разпределителния вал, презацепихме ремъка, наглобихме другите чаркаляци и звяра запали от ряз без никакви проблеми. Всеки който се завъртеше покрай колата и се хваяаше за главата как още е здрав тоя мотор, та за пореден път се прекланям пред немското автомобилостроене, големи машини!!! Моя съвет е всеки, който си купи кола на старо да направи тази маниполация с водната помпа, защото не се знае кога и как е сменяна старата от предишния собственик, и така по този начин ще си спестите доста главоболия и скъпи ремонти! Поздрави на всички ще продължавам да се включвам активно в темичките
- Golf6000
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
koco написа:та да се върнем на счупената водна помпа, в случая мойта, след като свалихме капака на ангренажа, самия ремък седеше доста хлабав и пича който ми помогна да си оправя голфара ми каза, че може да е прескочила зъб
така и бе станало, не един, а цели два зъба беше прескочила и благодарение на бързата ми реакция съм си спасил мотора от тотална повреда, като съм го загасил точно в момента в който е трябвало да се срещнат буталата с клапаните и всичко да стане мазало! Извадихме водната помпа или по точно пърчетата от нея, монтирахме новата, която струваше 85 лв. погледнахме белезите на маховика и другите на разпределителния вал, презацепихме ремъка, наглобихме другите чаркаляци и звяра запали от ряз без никакви проблеми. Всеки който се завъртеше покрай колата и се хваяаше за главата как още е здрав тоя мотор, та за пореден път се прекланям пред немското автомобилостроене, големи машини!!! Моя съвет е всеки, който си купи кола на старо да направи тази маниполация с водната помпа, защото не се знае кога и как е сменяна старата от предишния собственик, и така по този начин ще си спестите доста главоболия и скъпи ремонти! Поздрави на всички ще продължавам да се включвам активно в темичките
колеги аз съм виждал работеща помпа но със износени лупатки беше интересно как е работила хахаххах та всичко си е до време и аз бих дал същия съвет като тебе помпата задължително се сменя при обслужване поздрави
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
Само един въпрос към темата....как тъй лагер без да вие се счупва и блокира?Малко мистериозно звучи!И още ....към колегата със счупената помпа-нямаше ли поне малък теч на антифриз и не спадаше ли нивото му в казанчето?И дали от счупената помпа е бил хлабав ремъка или е имал заминала ролка?Слушал ли си е внимателно двигателя и колко пъти го е слушал?
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
joker написа:Само един въпрос към темата....как тъй лагер без да вие се счупва и блокира?Малко мистериозно звучи!И още ....към колегата със счупената помпа-нямаше ли поне малък теч на антифриз и не спадаше ли нивото му в казанчето?И дали от счупената помпа е бил хлабав ремъка или е имал заминала ролка?Слушал ли си е внимателно двигателя и колко пъти го е слушал?
Колега ремъка може да е хлабав от помпата-нали е натегнат със здрав лагер и като се получи луфт се отпуска малко ремъка. А за това кой какво е виждал е отделен въпрос.При смяна на ангренажен ремък се сменя всичко ,което се развърта от него,а това че някой се правят на скаперници и не им се дават пари за помпа или ролки може и да страдат после.На моята кола лично като я взех и сленях консумативи"МАЙСТОРА",който обслужва колата не ми смени помпата защото старата си била здрава без течове и шумове и затова я остави нея при положение,че новата помпа беше в чантата с другите части които бяха необходими,но си остана там новата.И ела да видиш какво стана след 3000км-Изтекоха и водите.Утивам при него смени помпата и ема да видиш колко пари ми поиска-80лв за това че не я е сменил когато му казах,Затова всеки сам си решава дали да сменя или не.
Незнам само за какво се пускат такива тъпи теми и се задават толкова тъпи въпроси като каквото и да ти кажат ти пак няма да смениш помпата а даже и на спор си утиват нещата.Като си решил да си караш със старата карай си ,но за какво правие опити за да убедиш останалите ,че може и да не се сменя.Ако искаш може да караш и с едно масло 100 000км на мотора може и нищо да не му стане,но може и да му стане.
Всеки сам си решава какво да праве с личните му вещи,но незнам за какво се допитваш какво да правиш при положение,че ти си решил ,че няма да направиш това за ,което те съветват.Поздрави от мен и дано да устиска до следващата смяна на ремъка за да не се набутвате излишни пари за ремонти-евтиното винаги излиза доста по-скъпо
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
Golf6000 написа:koco написа:та да се върнем на счупената водна помпа, в случая мойта, след като свалихме капака на ангренажа, самия ремък седеше доста хлабав и пича който ми помогна да си оправя голфара ми каза, че може да е прескочила зъб
така и бе станало, не един, а цели два зъба беше прескочила и благодарение на бързата ми реакция съм си спасил мотора от тотална повреда, като съм го загасил точно в момента в който е трябвало да се срещнат буталата с клапаните и всичко да стане мазало! Извадихме водната помпа или по точно пърчетата от нея, монтирахме новата, която струваше 85 лв. погледнахме белезите на маховика и другите на разпределителния вал, презацепихме ремъка, наглобихме другите чаркаляци и звяра запали от ряз без никакви проблеми. Всеки който се завъртеше покрай колата и се хваяаше за главата как още е здрав тоя мотор, та за пореден път се прекланям пред немското автомобилостроене, големи машини!!! Моя съвет е всеки, който си купи кола на старо да направи тази маниполация с водната помпа, защото не се знае кога и как е сменяна старата от предишния собственик, и така по този начин ще си спестите доста главоболия и скъпи ремонти! Поздрави на всички ще продължавам да се включвам активно в темичките
колеги аз съм виждал работеща помпа но със износени лупатки беше интересно как е работила хахаххах та всичко си е до време и аз бих дал същия съвет като тебе помпата задължително се сменя при обслужване поздрави
Това и аз съм го виждал,но според мен се получава от "ХУБАВ" антифриз.Виждал съм го на три коли ,които за ползвали някакъв антифриз от 2,80лв за литър
,Даже и радиатори текнаха.И сега сметката 3по 2,8лв =8,40лв ,а 3 по 9=27 кое е по-евтино да дадеш 27 лв за качествен антифриз или 8лв за ментеи да смениш помпа и кой знае какво друго
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: velingrad
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
нямаше никакви признаци, че помпата ми е тръгнала да се чупи, нито нивото на антифриза ми падаше, нито мотора е издавал някакви особенни звуци, просто отведнъж изви и му истекоха водите
- veskovi4
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 21 сеп 2010 22:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен,България
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
здравейте ,а аз да попитам преди 2 дни ходих до Трявна и докато карам стрелката ту пада после пак отива на 90 градуса после пак пада през 1 черта,нормално ли е .със същи я двигател съм GOLF IV 1.9 TDI AHF
- Golf6000
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
veskovi4 написа:здравейте ,а аз да попитам преди 2 дни ходих до Трявна и докато карам стрелката ту пада после пак отива на 90 градуса после пак пада през 1 черта,нормално ли е .със същи я двигател съм GOLF IV 1.9 TDI AHF
колега според мен си за нов термустат нашата 4-ка беше същата работа но вече е 6-ца
- Golf6000
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 08 апр 2010 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
red.devilll написа:Golf6000 написа:koco написа:та да се върнем на счупената водна помпа, в случая мойта, след като свалихме капака на ангренажа, самия ремък седеше доста хлабав и пича който ми помогна да си оправя голфара ми каза, че може да е прескочила зъб
така и бе станало, не един, а цели два зъба беше прескочила и благодарение на бързата ми реакция съм си спасил мотора от тотална повреда, като съм го загасил точно в момента в който е трябвало да се срещнат буталата с клапаните и всичко да стане мазало! Извадихме водната помпа или по точно пърчетата от нея, монтирахме новата, която струваше 85 лв. погледнахме белезите на маховика и другите на разпределителния вал, презацепихме ремъка, наглобихме другите чаркаляци и звяра запали от ряз без никакви проблеми. Всеки който се завъртеше покрай колата и се хваяаше за главата как още е здрав тоя мотор, та за пореден път се прекланям пред немското автомобилостроене, големи машини!!! Моя съвет е всеки, който си купи кола на старо да направи тази маниполация с водната помпа, защото не се знае кога и как е сменяна старата от предишния собственик, и така по този начин ще си спестите доста главоболия и скъпи ремонти! Поздрави на всички ще продължавам да се включвам активно в темичките
колеги аз съм виждал работеща помпа но със износени лупатки беше интересно как е работила хахаххах та всичко си е до време и аз бих дал същия съвет като тебе помпата задължително се сменя при обслужване поздрави
Това и аз съм го виждал,но според мен се получава от "ХУБАВ" антифриз.Виждал съм го на три коли ,които за ползвали някакъв антифриз от 2,80лв за литър
,Даже и радиатори текнаха.И сега сметката 3по 2,8лв =8,40лв ,а 3 по 9=27 кое е по-евтино да дадеш 27 лв за качествен антифриз или 8лв за ментеи да смениш помпа и кой знае какво друго
Колега напълно те подкрепям за мнението ти но всеки мисли различно аз лично не бих рискувал защото ти го каза по някой път да спестиш 10 лева после даваш 3-но поздрави от мене
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
red.devilll написа:[
Незнам само за какво се пускат такива тъпи теми и се задават толкова тъпи въпроси като каквото и да ти кажат ти пак няма да смениш помпата а даже и на спор си утиват нещата.Като си решил да си караш със старата карай си ,но за какво правие опити за да убедиш останалите ,че може и да не се сменя.Ако искаш може да караш и с едно масло 100 000км на мотора може и нищо да не му стане,но може и да му стане.Всеки сам си решава какво да праве с личните му вещи,но незнам за какво се допитваш какво да правиш при положение,че ти си решил ,че няма да направиш това за ,което те съветват.Поздрави от мен и дано да устиска до следващата смяна на ремъка за да не се набутвате излишни пари за ремонти-евтиното винаги излиза доста по-скъпо
1.Не са тъпи въпроси,а просто дискусия за мотивите за една или друга манипулация....професионален навик.Ти как би се чувствал ако ти назнача по две клизми дневно-една сутрешна за ободряване и една вечерна за спокоен сън????Ей така щото от лежането можеш да получиш запек.
2.Не пестя пари за ремонт...виж ми постовете и ще разбереш,че съм дал за 1.8ABS-а над 2500 лв за да върви както аз искам.
3.Точно за масло не съм правил икономии дори и когато карах "Алеко".
хайде
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: GOLF IV 1.9 TDI AHF - стрелката на температурата
veskovi4 написа:здравейте ,а аз да попитам преди 2 дни ходих до Трявна и докато карам стрелката ту пада после пак отива на 90 градуса после пак пада през 1 черта,нормално ли е .със същи я двигател съм GOLF IV 1.9 TDI AHF
Термостат или датчик за температурата, ама по-добре смени 1-во термостата и ако тогава не се оправи значи е датчика !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 163 госта