Значи не може да обезвъздуши.
Кой знае защо, и моята не можа, като свалях дюзите, а от никъде не тече и намам проблем с паленето.
Вземи една спринцовка (под 50 ст. ми поискаха в аптеката за 50-кубикова спринцовка), отвий холендърчето на входящото гориво и напълни там до преливане.
След това закачаш маркуча и го топваш в шише с половин-1 литър нафта, да смуче от него помпата.
И пали!
Имай предвид, че като напълни филтъра от обратната нафта, ще текне от там!
Трябва да сте двама човека - един да върти, друг да държи шишето с нафта и да запушва щуцера на филтъра и да вика 'ГАСИИииии...' като текне от филтъра
Другия вариант е да е много разместена главата и да са омазани милиграмите.
Това го гледаш как е на VAG-COM и с почукване на главата ги нагласяш на 3-4,5 (при суден мотор, като загрее, ще паднат)
Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Извинявам се че след дълго време отговарям, но проблема си остава, пробвах и така не стана, накрая смених и ГНП-то , отново същото както преди, пробвах отново с шише нощо, направо се отчайвам :(
П.П. В момента даже не изпушва...
П.П. В момента даже не изпушва...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
От къде си?
Всъщност, най-добре попълни 'Местожителство' в профила си, да не те питат всеки път
Всъщност, най-добре попълни 'Местожителство' в профила си, да не те питат всеки път
- breakforce
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 03 окт 2010 9:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
гр. Червен бряг, Плевенска област.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Вто 11 яну 2011 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Върти,но не пали-Пасат Б5 1,9 ТДИ 110 кс
Здравейте колеги,имам Шкода Октавия 1.9 тди 110 коня. Имам проблем с паленето сутрин, много време върти на стартер докато запали. Видимо Гнп-то не тече, а клапана на горивния филтър го смених.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта