Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Чет 03 яну 2013 20:01


Видях ,че си от Варна. Да видиш във Виница сервиза на бай Продан ?
0888705925 павел
0888629451 продан




Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот IvailoOo » Пет 04 яну 2013 0:47


От въпросния сервиз има някои видни членове на дизел сектата,които са изпищели.

Karaboichev написа:Само да вметна след 800 лева за ремонт на ГНП, три месеца ходене по мъките и влачене по сервизите накрая оправданието на Павел бе че помпата е била счупена в ЕКОНТ след като си я

подхвърля ли и играли на народна топка с нея.



И още има : http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... &start=300


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот Dobromirski » Пет 04 яну 2013 8:49


Уважавам това, че се опитваш сам да си оправиш колата , затова ще се опитам да ти бъда максимално полезен (дано това не се окаже мечешка услуга) .
Та преди да започнеш прочети хубаво тука : viewtopic.php?f=24&t=253560&p=2768304&hilit=%D0%95%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0#p2768304
, а после и цялата тема от самото начало.
Въпросните уплътнения, от които най-често протича са именно това на горната капачка, и това между главата и корпуса. Можеш да си купиш цял ремонтен комплект с една шепа джунджурии, които няма да използваш, или само двата О-пръстена (продават се по отделно в АУТО + ).
Като, почнеш да развиваш винтовете на капачката, че видиш, че имаш и един болт с фасонна глава. Или набиваш камък 7 с чука :Mr Green Fun или с една ножовка му правиш канал за права отверка.
Тука няма нищо , което да объркаш при сглобяването.
Развивайки обаче винтовете, които държат главата на помпата (електронният блок), то ти вече я разместваш спрямо корпуса. Вече си прочел от предната тема, какво означава това, така че предварително си драсни с една отверка няколко чертички между двете за да можеш после да ги поставиш сравнително точно.Сменяш си уплътнителя и единственото , за което трябва да внимаваш е главичката на ексцентъра (туй кафявото от снимката), да влезне в дупката на шибъра (онуй синьото) mhihi . Внимавай, защото има възможност да го хакнеш странично :D . винтовете на главата го оставяш развити на половин оборот. Целта е да можеш, чрез почукване да я мандахерцаш напред, назад. Палиш , хакаш един ВАГ_КОМ и си оправяш милиграмите чрез преместване на главата. Имай на предвид, че при затягане на болтовете, ще се променят, така, че след няколко налучквания ще си ОК .
Успех.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот samo_pechka » Пет 04 яну 2013 10:41


IvailoOo написа:От въпросния сервиз има някои видни членове на дизел сектата,които са изпищели.

....

:shock ...нямам думи ..Явно вече на стари лаври живеят..добре ,че е форума ,да си имаме едно на ум :!:


sirakovn
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот sirakovn » Пет 04 яну 2013 21:36


Dobromirski написа:Уважавам това, че се опитваш сам да си оправиш колата , затова ще се опитам да ти бъда максимално полезен (дано това не се окаже мечешка услуга) .
Та преди да започнеш прочети хубаво тука : viewtopic.php?f=24&t=253560&p=2768304&hilit=%D0%95%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0#p2768304
, а после и цялата тема от самото начало.
Въпросните уплътнения, от които най-често протича са именно това на горната капачка, и това между главата и корпуса. Можеш да си купиш цял ремонтен комплект с една шепа джунджурии, които няма да използваш, или само двата О-пръстена (продават се по отделно в АУТО + ).
Като, почнеш да развиваш винтовете на капачката, че видиш, че имаш и един болт с фасонна глава. Или набиваш камък 7 с чука :Mr Green Fun или с една ножовка му правиш канал за права отверка.
Тука няма нищо , което да объркаш при сглобяването.
Развивайки обаче винтовете, които държат главата на помпата (електронният блок), то ти вече я разместваш спрямо корпуса. Вече си прочел от предната тема, какво означава това, така че предварително си драсни с една отверка няколко чертички между двете за да можеш после да ги поставиш сравнително точно.Сменяш си уплътнителя и единственото , за което трябва да внимаваш е главичката на ексцентъра (туй кафявото от снимката), да влезне в дупката на шибъра (онуй синьото) mhihi . Внимавай, защото има възможност да го хакнеш странично :D . винтовете на главата го оставяш развити на половин оборот. Целта е да можеш, чрез почукване да я мандахерцаш напред, назад. Палиш , хакаш един ВАГ_КОМ и си оправяш милиграмите чрез преместване на главата. Имай на предвид, че при затягане на болтовете, ще се променят, така, че след няколко налучквания ще си ОК .
Успех.

Колега не мога с думи да ти изкажа благодарности те си но вече съм сменил всичко като гарнитури или почти всичко щото семеринга ме достраша да го пипам и най вече проблема ми беше от задната страна на помпата от към щуцерите за високо налягане но така и така съм свалил помпата смених и гарнитурите от горе, утре ще взема металните гарнитури за двете капачета отстрани и после се надявам след като сменя и маркучите на охладителната течност които вече за нищо не стават колата да запали :P
утре вечер ще пиша какво е станало или не е :beer
а ако някой понеже имам ВАГ-КОМ ми каже как точно да оправя дебита лично ще го почерпя :beer

Последна промяна от sirakovn на Пет 04 яну 2013 22:42, променено общо 1 път.


sirakovn
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот sirakovn » Пет 04 яну 2013 21:40


samo_pechka написа:
IvailoOo написа:От въпросния сервиз има някои видни членове на дизел сектата,които са изпищели.

....

:shock ...нямам думи ..Явно вече на стари лаври живеят..добре ,че е форума ,да си имаме едно на ум :!:

а за този сервиз имам познати оставили сериозни суми за ремонт на помпи на камиони и изобщо не са доволни
при положение че съм от Варна за Продан знам от години и знам че е добър, но от както зет му се занимава думите не са добри :(


batko.pepi.wr
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 02 яну 2013 23:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот batko.pepi.wr » Пет 04 яну 2013 22:57


Колега като сложиш капака на помпата и си я белязал преди това както те посъветваха по горе гледай малко да разминат белезите в посока към ремъка.Щото скоро правихме тази схема и първо не иска да запали въобще само кюфкаше защото на комп. показа много малко гориво.Самата настройка я направих по следния начин при запален двигател работи на празни обороти гледам на 1-канал на комп. има в 3-то поле стойности в милиграми.Охлабваш леко болтовете и коригираш с подчукване напред назад докато милиграмите станат 3 до 3.5 най-много.успех


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот tdi_20yare » Съб 05 яну 2013 9:31


Dobromirski написа:Уважавам това, че се опитваш сам да си оправиш колата , затова ще се опитам да ти бъда максимално полезен (дано това не се окаже мечешка услуга) .
Та преди да започнеш прочети хубаво тука : viewtopic.php?f=24&t=253560&p=2768304&hilit=%D0%95%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%B0+%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0#p2768304
, а после и цялата тема от самото начало.
Въпросните уплътнения, от които най-често протича са именно това на горната капачка, и това между главата и корпуса. Можеш да си купиш цял ремонтен комплект с една шепа джунджурии, които няма да използваш, или само двата О-пръстена (продават се по отделно в АУТО + ).
Като, почнеш да развиваш винтовете на капачката, че видиш, че имаш и един болт с фасонна глава. Или набиваш камък 7 с чука :Mr Green Fun или с една ножовка му правиш канал за права отверка.
Тука няма нищо , което да объркаш при сглобяването.
Развивайки обаче винтовете, които държат главата на помпата (електронният блок), то ти вече я разместваш спрямо корпуса. Вече си прочел от предната тема, какво означава това, така че предварително си драсни с една отверка няколко чертички между двете за да можеш после да ги поставиш сравнително точно.Сменяш си уплътнителя и единственото , за което трябва да внимаваш е главичката на ексцентъра (туй кафявото от снимката), да влезне в дупката на шибъра (онуй синьото) mhihi . Внимавай, защото има възможност да го хакнеш странично :D . винтовете на главата го оставяш развити на половин оборот. Целта е да можеш, чрез почукване да я мандахерцаш напред, назад. Палиш , хакаш един ВАГ_КОМ и си оправяш милиграмите чрез преместване на главата. Имай на предвид, че при затягане на болтовете, ще се променят, така, че след няколко налучквания ще си ОК .
Успех.

Не че нещо, но тази манипулация ми я направиха за 35лв смяна на гарнитурите,обаче после ми направиха и центровка на помпата не с ваг-ком,а с едно нещо на Бош,което го вкараха на мястото на ваг-ком...И сега човека като не си докара центровката на попмата,за 10лв-огромни разходи ще се чуди,твърдо ли работи,много ли взе да харчи,ти разбираш и можеш,но според мен не е за всеки....А цената за тази настройка от човек който знае милиграми и тем подобни щуротии и цял живот се е занимавал,и има правилната техника, не мисля че е голяма...Изядох един хамбургер платих 35лв и си взех колата,която след новата центровка,даже живна малко повечко.... :012:


sirakovn
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот sirakovn » Съб 05 яну 2013 21:24


tdi_20yare написа:Не че нещо, но тази манипулация ми я направиха за 35лв смяна на гарнитурите,обаче после ми направиха и центровка на помпата не с ваг-ком,а с едно нещо на Бош,което го вкараха на мястото на ваг-ком...И сега човека като не си докара центровката на попмата,за 10лв-огромни разходи ще се чуди,твърдо ли работи,много ли взе да харчи,ти разбираш и можеш,но според мен не е за всеки....А цената за тази настройка от човек който знае милиграми и тем подобни щуротии и цял живот се е занимавал,и има правилната техника, не мисля че е голяма...Изядох един хамбургер платих 35лв и си взех колата,която след новата центровка,даже живна малко повечко.... :012:

колега много се радвам че си успял за малко пари да си оправиш колата само че причината това упражнение да го правя сам е че преди три месеца си платих да ми оправят помпата и тя пак протече понеже според мен опръстена беше пресукан и всичко това е от бързане и съвестни майстори, та за това сега се мъча сам и между другото колата запали, да не казвам голяма дума ама дори успях да докарам и порцията гориво но не ми стигна времето да затворя ангренажа и да сменя ролката на климатика, ще си поиграя и утре
а между временно понеже съм индианец седя и се питам мога ли да видя с ВАГ КОМА ъгъла на палене, ей така профилактично за да съм сигурен


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот Dobromirski » Нед 06 яну 2013 13:25




sirakovn
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот sirakovn » Пет 11 яну 2013 18:01


Dobromirski написа:http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html

мерси много дано да се оправя :roll:
а случайно някой знае ли какви трябва да са стойностите на дюзите понеже 2-ри и 4-ти цилиндър варират около 0,09 а на
1-ви е 1,0 и не знам това дали е добре scare


sirakovn
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот sirakovn » Съб 12 яну 2013 18:46


оказа се че на 3-ти цилиндър разпръсквача ми е заминал и май ще търся от моргата а иначе другите са добре


_Ranger_
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 03 сеп 2012 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот _Ranger_ » Съб 12 яну 2013 20:15


Понеже стана въпрос за Графиката на центровката във VAG-COM, ако мога да използвам темата на колегата, да попитам нормално ли е когато избера SWITCH BASIC SETTINGS и тръгна да отварям TDI Timinga таблото започва да писка, изписва ENGINE WORKSHOP и лампичката за подгрева започва да мига? Пипнах педала на газта когато бях отворил графиката, какво може да се случи?


sirakovn
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 03 яну 2013 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот sirakovn » Нед 13 яну 2013 12:31


предполагам че е нормално защото и при мен лампичката на подгрева също мигаше и въпреки това си направих ъгъла на палене и колата мога да кажа че никога не е палила така


CAB
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 11 юни 2014 8:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN - Решено

Мнениеот CAB » Пон 07 сеп 2015 14:34


Здравейте колеги,
и при мен се случи това с теча.
Пасат 110кс афн синхро.
Бях при моя майстор и ми каза, че ще ми струва 300-350 лева само помпата. Не знам как вървят цените, но като гледам има по евтини варианти с разни гарнитурки и така нататък. Питах го дали не може да се оправят нещата без да се сменя помпата, а той ми каза, че като се оправи това, ще почне да тече от другаде след време.
Дайте препоръки дали няма да сгреша и какво да правя.
Става въпрос за София, може майстор да ми препоръчате.

ПП. Забелязах, че теча е само при студен двигател. Не е много силен, но не е и слаб... 1 капка на 4-5 секунди може би.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Дечев89 и 69 госта