Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4306
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN - Решено

Мнениеот milmar » Пон 07 сеп 2015 15:22


Ти я попитай твоя майстор като ги знае нещата, от къде е сигурен че като ти сложи стара ГНП за 350лв от къде е сигурен че няма да протече утре, или пък "след време" и дали няма да има някой неподозиран проблем? :mhihi
Аз бих, а и по нужда смених моите гарнитурки преди 2-3г. и ако все пак протече от друго (или от същото :mrgreen ) място, ще му мисля :th_up .

ПП и на запален мотор сигурно си тече, но от топлината бързо се изпарява.




stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN - Решено

Мнениеот stanimir1123 » Пон 07 сеп 2015 20:36


CAB написа:Здравейте колеги,
и при мен се случи това с теча.
Пасат 110кс афн синхро.
Бях при моя майстор и ми каза, че ще ми струва 300-350 лева само помпата. Не знам как вървят цените, но като гледам има по евтини варианти с разни гарнитурки и така нататък. Питах го дали не може да се оправят нещата без да се сменя помпата, а той ми каза, че като се оправи това, ще почне да тече от другаде след време.
Дайте препоръки дали няма да сгреша и какво да правя.
Става въпрос за София, може майстор да ми препоръчате.

ПП. Забелязах, че теча е само при студен двигател. Не е много силен, но не е и слаб... 1 капка на 4-5 секунди може би.


Кажи на твоя "майстор" да се застреля, щом те засилва за помпа.
На този пасат се сменят гарнитурите за 2 часа наи много, 26лв са гарнитурките комплекта
семеринга ако се сменя маи беше 10-на лв
останалото колкото ти вземат е за майстора icon_idea
Реална цена за ремонта 120-150лв с всичко, останалото е изхвърляне


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN

Мнениеот stanimir1123 » Пон 07 сеп 2015 20:44


narz21 написа:здравейте колеги и аз имах съштия проблем с моята кола, обаче тя и не искаше да пали сутрин и казаха че е от теча, сменихме о-прастените и сега няма теч но пак не пали сутрин,око някои има идея от какво може да е щте са много благодарен за помощта. Колеги мерси предварително


Вижте центровката, моя сега като се захлади (Англия 8 градуса сутрин) и сутрин започна да пали трудно,
бутнах помпата с 1.5мм в посока към главата и сега пали на точка.


krasi76
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
Автомобил: VW
Двигател: 2000 GTI
Местоположение: София

Re: Сълзене на нафтова помпа 1.9TDI AFN - Решено

Мнениеот krasi76 » Пон 07 сеп 2015 22:07


Ремонтен комплект за гнп продават във всяка голяма верига за авточасти. И не са скъпи. Скъпа е самата работа по подмяната.


gancho
Мнения: 1048
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот gancho » Вто 06 сеп 2016 19:51


Да повдигна темата!
Има ли колеги правили скоро упражнението- смяна на уплътнения на протекла ГНП ?
И по-важното: има ли доволни и от къде?
За София и околностите питам.

Моята скоро протече и не е добре за маркучите да я карам така дълго...


Потребителски аватар
svere
Мнения: 563
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот svere » Съб 10 сеп 2016 7:14


s

Последна промяна от svere на Пон 17 окт 2016 7:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1079
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот bobitur » Сря 21 сеп 2016 17:08


Сменяй ги всичките. Ще се разтечат другите. Щом почнаха да слагат био дизел се наблюдава това явление. Сега новите уплътнения държат повече. Нямат каучук като основа а силикон.


georgi_k
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AFN 97g
Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич

Re: B5 AFN 110 к.с. теч на ГНП

Мнениеот georgi_k » Нед 25 сеп 2016 12:10


Здравей колега bobitur искаш да кажеш че се сменят всички в комплекта ли?Че аз първо смених тази най-отгоре(най-лесната)после се разтече тази под нея и о-пръстена отзад(на тръбичките) смених и тях.Засега няма течове,да очаквам ли пак да потече отнякъде,че като гледам има доста гарнитурки в комплекта.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1079
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Мнениеот bobitur » Нед 25 сеп 2016 23:37


Щом си сменил тази на високото налягане на тръбичките, стаанало след сваляне на помпата. И защо не ги смени всичките. Ремонтния комплект е с поне 15 бр.


mshbul
Мнения: 699
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Мнениеот mshbul » Пон 26 сеп 2016 18:50


Те тия са най-важните.
Но за да ги смениш тях се сваля помпата и не е зле да се сменят всички.

Ако смениш само отгоре спестяваш сваляне на помпата, което не е малко, но обикновено съвсем скоро протича друго.

На авансатора не е лошо да се сменят.


westham
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 27 сеп 2016 17:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Мнениеот westham » Вто 27 сеп 2016 18:02


Преди година и нещо ми ремонтираха ГНП-то за 80 лв, но сега пак се налага. Не знам дали причината е, че доста карам на олио.


mshbul
Мнения: 699
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Мнениеот mshbul » Вто 27 сеп 2016 19:28


За 80 лв не мисля да са сменили всичко.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1079
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Мнениеот bobitur » Сря 28 сеп 2016 22:59


Олиото не е страшно в него няма основа като в биодизела. При промивката в БГ няма стандарт за био горивата и остава голямо количество калиева или натриева основа и тя разяжда старите уплътнения които са с голямо съдържание на каучук.
И почти винаги слад смана на уплътнения на капака протичат и другите.


westham
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 27 сеп 2016 17:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Мнениеот westham » Вто 04 окт 2016 18:37


Този път обаче се налага сваляне на цялата помпа, защото тече отдолу отзад. И отивам на към 250 лева.


iliqan
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 25 ное 2014 9:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 1.9 TDI AFN теч от горивната помпа ГНП

Мнениеот iliqan » Сря 05 окт 2016 8:17


Здравейте, при мене проблема не е в теча а в това че като е студена помпата не засмуква достатъчно гориво и не пали. Възможно ли е проблема да е в тези о пръстени от там да засмуква въздух и като загрее да уплътнява по добре и да си дърпа нафта нормално?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: el3ment92, янс и 19 госта