Здравейте колеги,имам следния проблем от отдушника на ГНП-то капе нафта,като покарах малко и махнах гумената тапичка и излизаха балончета,а и имаше нафта в нея.Когато е топла колата пали от раз но сутрин неще,върти само и може би не иска да качи нафта не съм сигурен,направил съм основен ремонт на двигателя,уж е добре центровката,колата работи много добре като запали и върви стабилно за нея.Дали ми смуче въздух от някъде и нафтата ми пада или има друг проблем Благодаря ви.
п.п Колата е Пасат Б3 1.6 тд+и
от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Одушник на ГНП капе нафта и не пали на студено колата. Пасат
колега имам същото капене ... малко е и не значително. Карам така вече 1 година и нямам повишен разход и трудно палене ! ...
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Одушник на ГНП капе нафта и не пали на студено колата. Пасат
Трябва да се отвори помпата за смяна на "0" пръстен(по спомен)-ремонта се извършва без сваляне на помпата.Отиди да я ремонтират,както си капе по малко ще дойде момента да текне и пак ще ти вземат парите.Имах тоя проблем на Г2 и мисля нафтата беше проблем за прогниването на маркучите на радиатора(точно дето ги е мокрила се спукаха)-братушките имаха тема със снимков материал за ремонта ако може да я намериш.
Re: Одушник на ГНП капе нафта и не пали на студено колата. Пасат
Мерси колеги,но значи това не ми е проблем,че не пали сутрин.Днес пак като завъртях на стартера и ми се стори че няма нафта и подкачва и като подкачи пали,но дали някой маркуч или нещо друго,уж попритегнах скобите на излишната нафта и пак проблеми Да знаете как мога да проверя дали пада и тва е проблема и едно клапанче след горивния филтер дали ще ми реши проблема Благодаря.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Миналата година и на мен първо прокапа от там;капа,капа и след около месец протече не само от там,а и от други места.Резултат-цялостна профилактика на помпата-пръстени,втулка,центровки-около 230лв.От тогава всичко с помпата е ОК.
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Дам сега видях,че и при мен започна да си тече по-силно и колата пали по трудно,все едно не и стига нафта дали проблемът е от там,защото сега дет не сам я карал от към 5 часа,до 10 и 30 за 5 часа,температура около -1 и с подгряване върти около 30-40 секунди все едно няма акумулатор и накрая може би и идва нафта ли де да знам и запали...но доста трудно,дали е от гнп-то или нещо друго,възможно ли е центровката на ангренажния ремък да не ми е наред,но коалта си работи много добре и на празен ход и в движение си дърпа добре.Поздрави!
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Колега имах същия проблем,сменях гарнитури и т.н. същата работра,смених ГНП-то и нещата се оправиха,даи я на някои читав маистор да ти смени уплътненията и да ти я качи на стенд (задължително),като я монтира да и даде повече предварение ако е нужно и нещата ще се оправят.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
това с повечето предварение не ми хареса ... то си има колко да бъде ...повече не му трябва .Не приятен е шума от трошене на орехи !
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 27 апр 2010 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Затова съм писъл ако е нужно и нямам в предвид за такова предварение,че да се чува трошене на орехи
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Мерси колеги,обаче с това същото ГНП преди седмица-две някъде,пак беше яко студ и колата след две подгревания палеше и все едно прекъсваше такава,т.е докато заработи нормално,а сега поиграх си малко с центровката на ангренажа и предварение/закъснение на помпата и когато въртя на стартера само пуши през ауспуха доста черно и неще да запали,а като я дръпна пали от четвърт и си работи нормално,не прекъсва,а маркучът за излишната нафта,понеже съм го наставял с 1 пластмасова търбичка,та точно тази търбичка се беше сплескала,възможно ли е от там да не е могло да тече излишната нафта и да е избивала през одушника на ГНП-то .Та стигнах до същината на питането,дали е възможно стартера да ми се е прецакал или акумулатора да е заминал,или съм си за нещо ремонт/настройка на ГНП Благодаря ви!
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Според мен профилактика на помпата с центровка/от майстор/,теча няма да си спре сам.
Трудно палене при студено време-от подгревните свещи,смени ги и четирите/аз сложих BERU,вече втора зима подгрявам ,лампата изгасва и паля без проблем/.
Акумулатора си личи когато не може да завърти,иначе в магазинчетата около Сточна гара могат да го премерят.
Не разбрах връзката със стартера?
P.S.Мога да дам на лични координатите на майстора,който ми прави помпата.
Трудно палене при студено време-от подгревните свещи,смени ги и четирите/аз сложих BERU,вече втора зима подгрявам ,лампата изгасва и паля без проблем/.
Акумулатора си личи когато не може да завърти,иначе в магазинчетата около Сточна гара могат да го премерят.
Не разбрах връзката със стартера?
P.S.Мога да дам на лични координатите на майстора,който ми прави помпата.
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Ами да колега,ще съм ти благодарен ако ми дадеш координатите,но може би на ЛС за да не е реклама А иначе ми се струва,че стартера не върти с нужната му за първоначално пускане сила и точно заради това ме кара да си мисля,че проблема може да е и в него А свещите ги проверявах и уж греят,но странното е че днес например вечерта наистина е било -7,но към 11 и 30 на обяд се опитах да запаля и пак не иска,върти и пуши много черно от ауспуха и до там,а не беше толко студено,може би около 6-8 градуса Запали ли веднъж после няма проблеми,освен ако не седи много време Поздрави!
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Колеги вчера дадох малко помпата назад,т.е смалих от предварението и днес беше -6 реших да пробвам да запаля,подгреях 2 пъти,въртях въртях и не,реших да я бутна,бутнах я обаче съм забравил да дам на контакт и колата спря,качих се вътре и пробвах пак на стартера и колата запали,много ми е странно защо чак като я бутнах,въпреки че не бях дал контакт и след това запали,дали нафтата пада или не знам и аз вече.Дали да и върна още малко назад помпата Мерси!
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Здравейте колеги, и при мен капе нафта от същото място но нямам никакви проблеми с паленето! Какво означава това и какво трябва да се направи? Автомобила е Ауди 80 Б3 1.6 ТД SB. Благодаря ви предварително!
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: от отдушника на ГНП капе, не пали на студено. Б3 1.6 тд+и
Трябва да се отвори помпата и да се сменят всичките уплътнения.Иначе ще ти сменят ''виновника''- и после ще текне друго и друго.За това всичките със едно отваряне и забравяш .Мисля,но не съм сигурен,че това уплътнение може да се смени и без да се сваля помпата,но ти си знаеш...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта