помагайте закъсах яко охлаждане на двг и фарове- РЕШЕНИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 21 ное 2006 20:29


Не знам до колко ще съм ти полезен , но еди приателчета които са си баш монтьори , така закъсаха с G класата . Спира пред сервиза брат му който я беше взел да си купи цигари и вика , че я е изръчкал и взела да прегрява, водали не и сипваха , големо чудо беше , веднага некви термостати в 21'00 вечерта се носят , и изведнъж собственика на Мерцедеса и сервиза вика . Даите една медна тел . Откачи малките маркучи от към парното и тези от към преливното казанче ,разръчка маркучите и отворите и колата се оправи . Нормално е да се запуши по малките маркучета . Маи се оказа от към преливника . При мерцедеса не вдигаше и налягане към маркучите на радятора . , а иначе си изхвърляше водата от казанчето .




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 21 ное 2006 20:39


Сега като се замисля , имахме един форд дет всичко му беше видимо , като наливаш вода в казанчето отива към темостата през малкото маркуче на преливника , а през едно поплаваче на термостата пълни системата . Самоче на форда имаше опция да се сипва и директно вода чрез един отвор над термостата (би метална капачка) а при фолксвагените точно през малкото мачкуче постоянно циркулира . Я обърни внимание там че това са много вашни възли . На баща ми на еспаса не помня дали беше от малкото маркуче или от капачката на преливното казанче , но му беше надуло маркуч кам парното като топка , ена профилактика направихме и се оправи всичко


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Вто 21 ное 2006 22:05


Ventoman мерси за изчерпателния отговор утре ще прокараме всички малки маркучи дано се окажеш прав !


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Сря 22 ное 2006 12:34


нещо друго да ви идва на акъл след 2 часа отивам в гаража да зацепим двигателя и натам да я събираме и промушваме тръбите на охлаждането и ако пак не стане не знам какво ще да е може да се наложи и на сервиз да се ходи


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Сря 22 ное 2006 19:31


и накрая се оказа гарнитура на главата много неприятен момент ходихме при 2ма майстори и двата казаха гарнитура и шлайфане на главата


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Сря 22 ное 2006 22:03


препоръчаха ми да си зема гарнитура "GOETZE" какво ви е мнението за тях има ли по-добри от тях


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Вто 28 ное 2006 22:46


Зех гарнитура за 52 лв метална + всукателни клапани +гумички и водачи като однесохме главата за шлайф майстора каза че за позатънели и е добре да се сменят на изпускателните само гумички и водачи и утре или други ден ще бъде готов най-накрая след почти едномесечна почивка


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 ное 2006 22:49


Незнам какво ти е казал майстора,но на твое място бих сменил всички гумички и водачи и бих шлайфал клапаните 100%Просто тия неща не струват чак толкова скъпо,след 50к километра вероятно и на тях ще им дойде времето, а ти така или иначе си отворил главата вече/колкото по-малко я отваряш толкова по-добре-това важи за всички отговорни части/


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Вто 28 ное 2006 23:08


Rabbit_TDI написа:Незнам какво ти е казал майстора,но на твое място бих сменил всички гумички и водачи и бих шлайфал клапаните 100%Просто тия неща не струват чак толкова скъпо,след 50к километра вероятно и на тях ще им дойде времето, а ти така или иначе си отворил главата вече/колкото по-малко я отваряш толкова по-добре-това важи за всички отговорни части/
водачите и гумичките са сменени на всички клапани тази кола не се кара чак толкова на година по 10-15к км и нямаме намерение да я държим още мн време най мн до есента и идва Шкода Октавия 1.9тди макар че малко трудно ще се разделя с нея понеже е с мн хубав и здрав мотор 33 компресия супер зимен дизел винаги е палил от първия път независимо колко време не е каран и не е гаражен а стои пред блока


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 ное 2006 23:14


Имай предвид обаче,че щом си сменил всички гумички би трябвало да притриеш и клапаните.Не искам да те плаша,но доста хора познавам които сменят гумички само и след 15к колата пак почва да гори масло.Последно миналат седмица на приятелката ми брат и пак беше пред отваряне на главата точно по тая причина.


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Сря 29 ное 2006 7:11


Rabbit_TDI написа:Имай предвид обаче,че щом си сменил всички гумички би трябвало да притриеш и клапаните.Не искам да те плаша,но доста хора познавам които сменят гумички само и след 15к колата пак почва да гори масло.Последно миналат седмица на приятелката ми брат и пак беше пред отваряне на главата точно по тая причина.

шкайфани са и клапаните сичко е ток а и преди не е горила масло


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 29 ное 2006 8:14


А някой да се сети че за двеста метра/ако наистина са 200/ като никак не може да отхвръкне от 90 на 110град. И случайно да се сети да провери датчика за температурата. На два пъти ме е лъгал. Ебаси ташака ще е, ако се окаже датчик за 30кинта а вий сте разглобили цяла кола.


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Сря 29 ное 2006 12:31


silent написа:А някой да се сети че за двеста метра/ако наистина са 200/ като никак не може да отхвръкне от 90 на 110град. И случайно да се сети да провери датчика за температурата. На два пъти ме е лъгал. Ебаси ташака ще е, ако се окаже датчик за 30кинта а вий сте разглобили цяла кола.

гарнитурата е издуаха като я свалихме я видяхме на пъ рви цилиндър е цъфната и сега купихме Goetze за 52 лв метална казаха че е най-добрата


Потребителски аватар
VW passat
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот VW passat » Пет 01 дек 2006 18:54


преди 2 дни я зехме от майстора сичко е ток .
сменени части:
термостат
гарнитура на глава
смукателни клапани
водачи на клапани 8
гумички 8
гарнитура на клапанна кутия
и накрая се оказа че и датчика в радятора се е скапал


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Съб 02 дек 2006 11:37


Значи пич още от първото мнение щях да ти пиша,4е е издухана гарнитура,но тогава имах проблеми с компа и не можах :oops: Логично е щом сте я изръ4кали и за около половин минута да дигне градуси да е гарнитурката :evil: Така лъхнах и аз обаче във един много много топъл летен ден гарнитурата на Тойотката ми :evil: Там проблема беше,4е гарнитурата беше евтино Тайванско подобие на картон с който ние навремето си подвързвахме тетрадките и като си я отворих главата в гаража се оказа една ама съвсем лека дуп4ица от 4-ти цилиндър към водната риза,достатъчна да ми опъне нервите до крайност :evil: Ситуацията,която ме притеснява при теб е (както и при мен беше дилемата обикновенна или МЕТАЛНА гарнитура),но след доста сондирани мнения много хора,които са навътре в материята ми казаха категори4но да се откажа от металната,защото за целта трябва да имаш АБСОЛЮТНО гладки 2 повърности (в слу4ая глава и блок) при тебе както и при мене имаше едно изпълнено от тези условия-главите са били шлайфани :!: Сега ще се радвам за теб ако не по4не да пуска по-съвсем малко води4ка от към страна на доста по грапавата повърхност на блока(освен ако не сте шлайфали челно и него де :wink: Искам да ме разбереш правилно къде е тънката линия тук :!: При затягането на обикновенна гарнитура тя ще се смачка и ще уплътни,а при металната за да почне да се мачка между листовете си ще и требе минимум тройно по-голямо усилие на стягане на което едва ли пък ще издържът болтовете на главата та дано майсторът (наричам го така щот не му знам името) е отчел този факт,като ти гарантирам,4е ако не го е отчел този път няма да имаш изгоряла гарнитура,а нещо много пове4е :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 173 госта