Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6572
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: 1.9 TDI 110hp AHF
Местоположение: Varna

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vanesto » Пет 09 ное 2018 12:32


Да




Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7663
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 09 ное 2018 13:42


На графиката температурата е в градуси Фаренхайт.


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот kn9453 » Пет 09 ное 2018 15:52


goppa написа:На графиката температурата е в градуси Фаренхайт.

Така вече съм съгласен!!! Дизел 91 градуса по С направо ме ужаси :eek !!!


Потребителски аватар
GeorgiPetkov
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 23 ное 2017 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот GeorgiPetkov » Вто 20 ное 2018 2:02


Здравейте, колеги! Имам AHF от година и малко.. Миналата зима колата си работеше нормално, палеше нормално на топъл и студен мотор. Сега обаче откакто взе да застудява, колата ми започна да работи неравномерно на студен мотор, загрее ли няма проблем.. Пали си лесно на студен и топъл мотор, вероятно защото е била кодирана на автоматик още от предишният собственик. В ниските е мудна дори когато я кодирам на ръчни, както и проблема с топлия старт. Това са ми стойностите.. Според вас, какъв би могъл да е проблема? Благодаря предварително!
Прикачени файлове
46473862_347273459367978_1715047520092028928_n2.jpg
46661002_1899222360195851_5255887961290964992_n1.jpg


Zinoto
Мнения: 1686
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Вто 20 ное 2018 10:18


Проблема не е в центровката. Регулировка на помпата може да помогне. На първи канал, където пише 4,4 мг. да стане 2,4 мг.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот stefarata » Вто 20 ное 2018 10:21


За проблема с топлия старт направи профилактика на стартера първо. и си я върни на ръчни скорости


Zinoto
Мнения: 1686
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Вто 20 ное 2018 10:30


Да, ако е кодирана за автоматични скорости първо я върни на ръчни и тогава променяй настройки.


Потребителски аватар
GeorgiPetkov
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 23 ное 2017 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот GeorgiPetkov » Вто 20 ное 2018 16:28


Благодаря, ви за информацията! Остане ли ми малко повече свободно време в тези дни, ще опитам и ще пиша!


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот kn9453 » Нед 25 ное 2018 12:14


Здравейте, след корекция на "тайминга" имам чувството че разхода се вдигна, или може би си внушавам!
Колата "живна" но пък е по-шумна моля, да погледнете :
tdi graf.jpg

13.jpg

15.jpg

Тук се вижда че моментния разход е 0,4 л/ч на борда показва 2,4 л/ч предполагам че борда не е верен!
И другия въпрос е какво показва ограденото в червено?
19.jpg


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5048
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот °niksi° » Нед 25 ное 2018 12:48


Така ако е като на снимката би трябвало да ти дави грешка за quantity adjuster


artyom
Мнения: 83
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот artyom » Нед 25 ное 2018 14:04


Колеги нормална ли е тази графика понеже не разбирам от тези неща? Колата е B5 110afn.
Прикачени файлове
^D429CC8F09CBB8453C49C9EBE30F8B7C1EAC786A105AC53D0F^pimgpsh_fullsize_distr.png
^D429CC8F09CBB8453C49C9EBE30F8B7C1EAC786A105AC53D0F^pimgpsh_fullsize_distr.png (19.53 KиБ) Видяна 691 пъти


Потребителски аватар
kn9453
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
Автомобил:
Двигател: AHF 99
Местоположение: Kn

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот kn9453 » Нед 25 ное 2018 15:12


°niksi° написа:Така ако е като на снимката би трябвало да ти дави грешка за quantity adjuster

Ако имаш в предвид канал 19 ... това е реална снимка, направи ми впечатление че има определена стойност а показателя е "0" !!!
Никси моля, за разяснения че наистина има проблем с ГНП- то :bowdown


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6714
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Нед 25 ное 2018 19:46


artyom написа:Колеги нормална ли е тази графика понеже не разбирам от тези неща? Колата е B5 110afn.

Ако пали нормално сутрин, не я закачай.По принцип може малко да се бутне в аванс, но не е задължително!


Потребителски аватар
GeorgiPetkov
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 23 ное 2017 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот GeorgiPetkov » Пон 17 дек 2018 20:54


Здравейте, колеги! По-горе бях писал за своя проблем и казах, че направя ли нещо ще пиша. Работата е там, че направо смених ГНП, поради причината че моето е имаше много теч от всякъде и при диагностициране от хора занимаващи се с дизел, ми обясниха и за друг проблем свързан с износване на помпата, затова си намерих друга такава. Мисълта ми е, че на другото гнп, което е вече на моята кола, имам сходни проблеми, като това претрисане и колата е мудна като цяло. Проблема с топлия старт го реших с ревизиране на стартера. В момента колата пали лесно. Пробвах с Вагком и промених леко МГ нагоре ( от 2.4 до около 3.6 - 4 ) като претрисането изчезва но колата става още по-мудна. Като цяло двигателя работи по-тихо с тая помпа.. Отидох отново в сервиза в който ми я правиха и описах проблемите, като човека ми каза, че не би трябвало да има проблем,понеже нещата са правени както е давано по каталог (но до колкото разбирам, при всяка кола е различно).. Иначе колата я преглеждам с ВагКом, докато в сервиза работят с Делфи, ако има значение. При мен тайминга ми бяга извън скалата, но от сервиза ме уверяват, че понякога не показва вярно тая графика, макар че точно сега като не върви както трябва, не съм убеден.. Изписа ми също тази грешка, но не съм ходил до сервиза да я покажа..
00550 - Start of injection Regulation
17-00 - Control Differencе
Ето информация от Вагком
Прикачени файлове
received_273905436591471.jpeg
IMG_20181217_205156.jpg


Sstefaan84
Мнения: 380
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Sstefaan84 » Пон 17 дек 2018 21:17


GeorgiPetkov написа:Здравейте, колеги! По-горе бях писал за своя проблем и казах, че направя ли нещо ще пиша. Работата е там, че направо смених ГНП, поради причината че моето е имаше много теч от всякъде и при диагностициране от хора занимаващи се с дизел, ми обясниха и за друг проблем свързан с износване на помпата, затова си намерих друга такава. Мисълта ми е, че на другото гнп, което е вече на моята кола, имам сходни проблеми, като това претрисане и колата е мудна като цяло. Проблема с топлия старт го реших с ревизиране на стартера. В момента колата пали лесно. Пробвах с Вагком и промених леко МГ нагоре ( от 2.4 до около 3.6 - 4 ) като претрисането изчезва но колата става още по-мудна. Като цяло двигателя работи по-тихо с тая помпа.. Отидох отново в сервиза в който ми я правиха и описах проблемите, като човека ми каза, че не би трябвало да има проблем,понеже нещата са правени както е давано по каталог (но до колкото разбирам, при всяка кола е различно).. Иначе колата я преглеждам с ВагКом, докато в сервиза работят с Делфи, ако има значение. При мен тайминга ми бяга извън скалата, но от сервиза ме уверяват, че понякога не показва вярно тая графика, макар че точно сега като не върви както трябва, не съм убеден.. Изписа ми също тази грешка, но не съм ходил до сервиза да я покажа..
00550 - Start of injection Regulation
17-00 - Control Differencе
Ето информация от Вагком

viewtopic.php?f=24&t=477573
Това е моита тема ,проблема го реших с смяна на помпа. Ти първо прибваи да оправиш таиминга 45-65 и тогава ще се види какво е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта