1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ако взема въздух от помпата няма да го вижда в прозрачния маркуч, защото е с фиктър от г2
- Георги.Георгиев15
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 яну 2017 22:42
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF 1999
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Оставих я пак да истине и сега пробвах да запаля абсурд въобще не иска махнах всички маркучи пак въртях да видя и имам чувството че входящия не пуска гориво
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Я пак обясни какво си правил!
- Георги.Георгиев15
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 яну 2017 22:42
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF 1999
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Значи така направих центровката на нормалните стойности за този мотор разбира се топла ли е пали студена ли е след 2-3 мин чак пали много въртене и изкарва бял пушек. Връщам я на старите стойности тоест над зелената показва ми около 110 до 120. Колата на нормални стойности работи перфектно не трака просто истине ли трудно пали. Дам ли я на закъснение пали перфектно но не работи както трябва от там ми набива грешки че пренадува турбината и някаква 17656 start timing injection regulation. Кодорах я на автоматични движи перфектно не пренадува въобще но пак не пали както трябва за това реших че филтъра ми е смяна смених го с такъв от голф 2 без клапанчето за подгряване вързах го директно с една тръбичка но ефекта пак е никакъв. Последно ме навежда на мисълта, че дърпа от някъде въздух, защото изкарва мехури не мехурчета, а мехури от ГНП утре ще пробвам да сложа нови скоби на маркучите и ще сложа едно възвратно клапанче да видя дали ще има ефект
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Прегледай и маркучлетата от дюзите до помпата. Направо ги смени, ако не са дненяни скоро!
- Георги.Георгиев15
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 яну 2017 22:42
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF 1999
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ще пробвам а дали може да идва проблема от сондата в резервоара?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Малко вероятно, клапанче също няма смисъл да слагаш. След като въртиш и не пали, виж дали се образува голям балон в маркуча прозрачния. И друго има, ти така, като махаш маркучи, сменяш филтър, взема въздух и нормално да не ще да пали.
- Георги.Георгиев15
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 яну 2017 22:42
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF 1999
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Има голям мехур, а това го пробвах с маркучите само веднъж би трябвало да се е обезвъздушило само вече
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На 90% помпата ти взема въздух. Бих и сменил всички уплътнения.
- Георги.Георгиев15
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 18 яну 2017 22:42
- Автомобил: VW GOLF
- Двигател: AHF 1999
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Благодаря за всички отзиви колеги. Само да кажа какво стана при центровка между 110-120 която не е нормална колата на студен мотор запали от 4ърт оборот вече най вероятно ще я закарам на майстор да я погледне защото се изчерпах
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Щом на тази центровка пали лесно изключи въздуха като причина. Регулиране на количеството гориво и евентуално малко адаптаци.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
goppa написа:Значи маркучите са цепнати или хлабави.
На Голф4 май се прецакваше някакъв о-пръстен на сондата в резервосра. Може и от там да смуче въздух
Преди време и Аз се заиграх с въпросното "О" пръстенче в сондата, но това не реши въпроса с въздуха в прозрачния маркуч.
Ако предположим че е този пръстен, би трябвало при пълен резервоар да няма балончета в маркуча! При мен има независимо от количеството гориво в резервоара.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, колеги!
Днес за първи път закачих колата(Голф '99, 1.9ТДИ, 110к.с., код на дв: AHF) на Вагком и излезна това:
(alt+p)
(alt+p)
(alt+p)
Въпроса ми е: Много ли е зле положението, и така ако се кара има ли проблем?
Бихте ли препоръчали майстор в Пловдив, който настройва ГНП
Днес за първи път закачих колата(Голф '99, 1.9ТДИ, 110к.с., код на дв: AHF) на Вагком и излезна това:
(alt+p)
(alt+p)
(alt+p)
Въпроса ми е: Много ли е зле положението, и така ако се кара има ли проблем?
Бихте ли препоръчали майстор в Пловдив, който настройва ГНП
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На голямо закъснение е, сигурно е много мудна.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да, на голямо закъснение е, това и аз установих от графиката, колкото и да не разбирам.
Не бих казал, че е мудна, но и не съм карал друго ТДИ 110 к.с. за сравнение. Разхода е сравнително нисък.
Не бих казал, че е мудна, но и не съм карал друго ТДИ 110 к.с. за сравнение. Разхода е сравнително нисък.