1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На графиката температурата е в градуси Фаренхайт.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
goppa написа:На графиката температурата е в градуси Фаренхайт.
Така вече съм съгласен!!! Дизел 91 градуса по С направо ме ужаси !!!
- GeorgiPetkov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 23 ное 2017 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, колеги! Имам AHF от година и малко.. Миналата зима колата си работеше нормално, палеше нормално на топъл и студен мотор. Сега обаче откакто взе да застудява, колата ми започна да работи неравномерно на студен мотор, загрее ли няма проблем.. Пали си лесно на студен и топъл мотор, вероятно защото е била кодирана на автоматик още от предишният собственик. В ниските е мудна дори когато я кодирам на ръчни, както и проблема с топлия старт. Това са ми стойностите.. Според вас, какъв би могъл да е проблема? Благодаря предварително!
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Проблема не е в центровката. Регулировка на помпата може да помогне. На първи канал, където пише 4,4 мг. да стане 2,4 мг.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
За проблема с топлия старт направи профилактика на стартера първо. и си я върни на ръчни скорости
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Да, ако е кодирана за автоматични скорости първо я върни на ръчни и тогава променяй настройки.
- GeorgiPetkov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 23 ное 2017 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Благодаря, ви за информацията! Остане ли ми малко повече свободно време в тези дни, ще опитам и ще пиша!
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, след корекция на "тайминга" имам чувството че разхода се вдигна, или може би си внушавам!
Колата "живна" но пък е по-шумна моля, да погледнете :
Тук се вижда че моментния разход е 0,4 л/ч на борда показва 2,4 л/ч предполагам че борда не е верен!
И другия въпрос е какво показва ограденото в червено?
Колата "живна" но пък е по-шумна моля, да погледнете :
Тук се вижда че моментния разход е 0,4 л/ч на борда показва 2,4 л/ч предполагам че борда не е верен!
И другия въпрос е какво показва ограденото в червено?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Така ако е като на снимката би трябвало да ти дави грешка за quantity adjuster
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колеги нормална ли е тази графика понеже не разбирам от тези неща? Колата е B5 110afn.
- Прикачени файлове
-
- ^D429CC8F09CBB8453C49C9EBE30F8B7C1EAC786A105AC53D0F^pimgpsh_fullsize_distr.png (19.53 KиБ) Видяна 2059 пъти
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
°niksi° написа:Така ако е като на снимката би трябвало да ти дави грешка за quantity adjuster
Ако имаш в предвид канал 19 ... това е реална снимка, направи ми впечатление че има определена стойност а показателя е "0" !!!
Никси моля, за разяснения че наистина има проблем с ГНП- то
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
artyom написа:Колеги нормална ли е тази графика понеже не разбирам от тези неща? Колата е B5 110afn.
Ако пали нормално сутрин, не я закачай.По принцип може малко да се бутне в аванс, но не е задължително!
- GeorgiPetkov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 23 ное 2017 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, колеги! По-горе бях писал за своя проблем и казах, че направя ли нещо ще пиша. Работата е там, че направо смених ГНП, поради причината че моето е имаше много теч от всякъде и при диагностициране от хора занимаващи се с дизел, ми обясниха и за друг проблем свързан с износване на помпата, затова си намерих друга такава. Мисълта ми е, че на другото гнп, което е вече на моята кола, имам сходни проблеми, като това претрисане и колата е мудна като цяло. Проблема с топлия старт го реших с ревизиране на стартера. В момента колата пали лесно. Пробвах с Вагком и промених леко МГ нагоре ( от 2.4 до около 3.6 - 4 ) като претрисането изчезва но колата става още по-мудна. Като цяло двигателя работи по-тихо с тая помпа.. Отидох отново в сервиза в който ми я правиха и описах проблемите, като човека ми каза, че не би трябвало да има проблем,понеже нещата са правени както е давано по каталог (но до колкото разбирам, при всяка кола е различно).. Иначе колата я преглеждам с ВагКом, докато в сервиза работят с Делфи, ако има значение. При мен тайминга ми бяга извън скалата, но от сервиза ме уверяват, че понякога не показва вярно тая графика, макар че точно сега като не върви както трябва, не съм убеден.. Изписа ми също тази грешка, но не съм ходил до сервиза да я покажа..
00550 - Start of injection Regulation
17-00 - Control Differencе
Ето информация от Вагком
00550 - Start of injection Regulation
17-00 - Control Differencе
Ето информация от Вагком
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
GeorgiPetkov написа:Здравейте, колеги! По-горе бях писал за своя проблем и казах, че направя ли нещо ще пиша. Работата е там, че направо смених ГНП, поради причината че моето е имаше много теч от всякъде и при диагностициране от хора занимаващи се с дизел, ми обясниха и за друг проблем свързан с износване на помпата, затова си намерих друга такава. Мисълта ми е, че на другото гнп, което е вече на моята кола, имам сходни проблеми, като това претрисане и колата е мудна като цяло. Проблема с топлия старт го реших с ревизиране на стартера. В момента колата пали лесно. Пробвах с Вагком и промених леко МГ нагоре ( от 2.4 до около 3.6 - 4 ) като претрисането изчезва но колата става още по-мудна. Като цяло двигателя работи по-тихо с тая помпа.. Отидох отново в сервиза в който ми я правиха и описах проблемите, като човека ми каза, че не би трябвало да има проблем,понеже нещата са правени както е давано по каталог (но до колкото разбирам, при всяка кола е различно).. Иначе колата я преглеждам с ВагКом, докато в сервиза работят с Делфи, ако има значение. При мен тайминга ми бяга извън скалата, но от сервиза ме уверяват, че понякога не показва вярно тая графика, макар че точно сега като не върви както трябва, не съм убеден.. Изписа ми също тази грешка, но не съм ходил до сервиза да я покажа..
00550 - Start of injection Regulation
17-00 - Control Differencе
Ето информация от Вагком
viewtopic.php?f=24&t=477573
Това е моита тема ,проблема го реших с смяна на помпа. Ти първо прибваи да оправиш таиминга 45-65 и тогава ще се види какво е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта