1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Нед 08 фев 2015 22:33


Преди чипа как палеше? Центровката е добре като за тези дюзи,даже е в предварение повече, но чипа май е като за малки дюзи и изобщо явно не е добър или има и нещо друго, което не е наред за да гори толкова. Пробив по турбопътищата примерно. Освен това като гледам напрежението на помпата не е зле да се регулира. Не случайно е била на 1 мг., може да се регулира, но чипа ако не е добър... и с тия дюзи. Гледани ли са на стенд?




IwanSeat
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 25 юли 2014 12:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот IwanSeat » Нед 08 фев 2015 22:38


Ами като е студено мисля, че си имаше проблем с паленето и преди, иначе лятото нямаше. Ремапа си е точно за тези дюзи и не е в него проблема. Разпръсквачите са чисто нови и дюзите са стендовани.


IwanSeat
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 25 юли 2014 12:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот IwanSeat » Пон 09 фев 2015 17:56


Проблема изобщо не беше в помпата. Снощи в тъмното не съм видя, но с майстора днес разкрихме и оправихме всичко - между ЕГР-а и изх. колектор липсваше гарнитурата и единия болт, а другия държеше на 2 навивки. Цяло чудо е, че и той не е паднал. Някой идиот не го е стегнал преди време и малко по малко станала белята :screwy Затова и нафтата беше заминала, колата опред, а и в купето миришеше на нафта, беше очернено като се свали кората и дори клапата за меко гасене беше разтопена. Та проблема с разхода беше там. За паленето - сменихме горивния филтър и О-пръстените на клапанчето му, защото пропускаше въздух и предполагаме, че там е проблема. Утре ще се види. :smile


IwanSeat
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 25 юли 2014 12:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот IwanSeat » Чет 12 фев 2015 16:51


Как е тази графика за ALH?
Screenshot 2015-02-11 14.03.26.png


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mshbul » Чет 12 фев 2015 20:21


идеална.


Svetlix
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Svetlix » Пон 16 фев 2015 20:48


Zinoto написа:Цял зъб едва ли, но наистина е на доста голямо закъснение, помпата ако няма много място към двигателя да се върти ще трябва да се провери първо по белези, горе разпределителния вал дали и той е на белег.


Вчера и прегледаха белезите и навсякъде си беше на белег.Оказа се прав. Все пак помпата имаше още малко мегдан и само с въртене стана работата. Споделете мнение ако може.

Изображение

Моите първи впечатления от 10 км каране са следните:
- колата трака по-малко
- сутрин на студено само като види ключа и пали.
Може и да си внушавам. В Неделя ще я изкарам на дълъг път и ще събера повече впечатления. Чудно ми е дали ще повлияе на разхода.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Пон 16 фев 2015 21:23


Понеже си с AFN мотор е можело още малко да я дигнете до към тайминг 65, но и така е добре. Разхода едва ли ще го усетиш, но задължително след един месец пак я проверете графиката дали се е променила.


Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот ejkooo » Сря 24 юни 2015 5:23


Колеги някой ако може да каже нещо за тази центровка, мотора е AHF.
Изображение

Изображение


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Сря 24 юни 2015 6:39


Според мен е на закъснение.Направи тайминга около 60 и ще усетиш разликата :th_up


radi0303
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот radi0303 » Сря 24 юни 2015 17:29


Колега по мой впечатления AHF най добре работи на 1.8-2.0 BTDC и на около 3.5 мг гориво и тогава идва много добър разход и вървеж


Потребителски аватар
ejkooo
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови пазар

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот ejkooo » Пет 26 юни 2015 11:41


Добре колеги центровката ще е оправя , ще мръдна леко работното колело на помпата...А как да коригирам МГ на впръсканото гориво и BTDC ?


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lapata79 » Съб 27 юни 2015 21:09


колеги може ли да ми кажете тази центровка добре ли е на голф 4 asv мотор 110 коня имах предварение и постигнах това
Прикачени файлове
WP_20150627_16_16_55_Pro.jpg
WP_20150627_17_46_28_Pro.jpg
WP_20150627_17_47_17_Pro.jpg


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот xxx_man » Съб 27 юни 2015 21:33


Как я караш на 1,6 мл.г.??? Бая трябва да къди отзад? Нещо ми е странна центровката ти!


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lapata79 » Съб 27 юни 2015 22:04


някой който знае как да я направя нека сподели


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот xxx_man » Нед 28 юни 2015 9:07


Върти помпата докато докараш графиката малко над синята линия, тайминга да е някъде към 58-59! Моите млиграми са за сега на 3,2, колата върви много прилично и грам не пуши! BDC - то ми е 1.3, но тук не съм много вещ как се случват нещата!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Ronit333777 и 150 госта