1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Чет 29 дек 2016 19:05


Започни с диагностика




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Чет 29 дек 2016 19:45


geno_gen1 написа:Колеги от скоро имам Golf 4 AHF от пълен до 1/2 резервоар изминах 250 км а не изпушва грам черно :scare3 :scare3 :scare3

Колега, резервоара на голфа е 50 литра, 1/2 от него са 25 а ти не си карал до угасване, а до светване на лампата, която светва при 6-7 литра. Значи с 19 литра си минал 250 км. Значи разход 7.5л/100км. Нормално за градско на голф през зимата.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Чет 29 дек 2016 20:33


Аз го прочитам така-от пълен до половината,тоест с около 25-30 л -250 км,което не е нормално


geno_gen1
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 03 дек 2016 21:12
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1998

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот geno_gen1 » Чет 29 дек 2016 21:03


От пълен до половин и грешки няма с нов термостат и проверена центровка на ангренажа


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Чет 29 дек 2016 21:26


Направи логове на 3,8,10,11 канал.Провери за всеки случай таиминга на помпата https://www.google.bg/url?sa=t&source=w ... OtxpNMVX1A .И засичането на разход е най-точно,когато напълниш резервоара и след точно 100 км го допълваш отново


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Чет 29 дек 2016 22:42


:redface Моя грешка в прочитането :redface

Възможно е да имаш грешка в отчитането на нивомера. Или да са те метнали на бензиностанцията.
Засечи го за по-дълъг пробег, примерно 1000км. Това с едно зареждане винаги може да даде грешка в засичането.


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Stoyanov_Vw » Чет 29 дек 2016 22:57


Резервоарът не е 50 литра :a045


asen_top_87
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lqskovec

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот asen_top_87 » Пон 02 яну 2017 22:14


здравейте колеги искам да попитам диаграмите на моята кола как са защото помпата беше смъкната поради теч ето и диаграмите
ето и линкове към тях. Колата е ауди А3 1.9 тди 90 коня код на мотора ALH
http://prntscr.com/dqqlhw
http://prntscr.com/dqqlq0


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Пон 02 яну 2017 23:12


Не е зле тайминга,обаче се чудя защо при теб 04 канал specified e 1.1 ATDC.При мен е 0.4 BTDC,което си е заводско.При адаптация на канал 0.4,specified пак си е BTDC,но може да вдигнеш на 0.7,0.9,1.1,1.3 и т.н.Ако свалиш милиграмите на 2.2-2.4 ще ти хареса повече в ниските


asen_top_87
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lqskovec

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот asen_top_87 » Вто 03 яну 2017 13:40


днес ще пробваме да свалим налягането на 2.2 / 2.4 и ще върнем тайминга на 55/60 и ще пробваме как върви


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Вто 03 яну 2017 14:06


Провери на 04 канал софтуерното предварение дали е с заводска стойност(32768).Пробвай с тайминг 51-52 дали ще ти хареса,но гледай авансатора да е на не повече от 10%


asen_top_87
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lqskovec

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот asen_top_87 » Вто 03 яну 2017 15:51


ето и новите резултати смъкнахме тайминга на 55 /60 налягането на горивото на 2.2 / 2.4 там варира
и смакнахме и показателите в 4 -ти канал ето и снимки моля за мнение
http://prntscr.com/dqzwne
http://prntscr.com/dqzx5y


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Вто 03 яну 2017 17:27


А погкедна ли в адптация колко е стойността в specified(втория прозорец) ?Ако ти харесва как върви и пали студена,не я пипай повече.


asen_top_87
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lqskovec

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот asen_top_87 » Чет 05 яну 2017 14:30


добре де това ATDC как може да се направи на 4 ти канал във второто поле на BTDC защото немога да го направя , може ли да се е омотал компа защото настройките ми преди бяха направени на автоматична скоростна кутия но ги сменихме със ръчни


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Чет 05 яну 2017 14:43


Не е от кодинга за ръчки и автоматични.И аз не знам как се променя от ATDC на BTDC,но със сигурност ако е 32768,трябва да показва 0.4.....Довечера ще прегледам една тема при американците за тези стоиности и ако попадна на нещо,ще ти споделя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 135 госта