1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот martom » Вто 26 дек 2017 16:06


Някой може ли да изкаже мнение.Двигателя е AGR c чип(ако има значение)Ако милиграмите се докарат до 3,0 и Timig-a до към 65 дали ще се отрази на чипа?И по скоро има ли нужда от корекция?
Прикачени файлове
20171226_144444-2.jpg
20171226_144650-1.jpg




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Вто 26 дек 2017 19:32


Не го пипай,добре е сега :th_up


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот martom » Вто 26 дек 2017 19:53


vlado_tonev написа:Не го пипай,добре е сега :th_up

Мерси за отговора


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот pesho_sl » Пет 05 яну 2018 20:32


Така добре ли е или да се заиграя още? Колата е голф 4 1.9 AGR на около 370000км. Сякаш малко по-твърдо работи мотора(след като преместих колелото с около 1мм напред), по като трактор и леко по-мудна ми се струва в ниските... На първо палене при студено време под 0 градуса, правеше един много приятен синьо-бяло-сив пушек, при топло време никакви пушеци при палене. Утре сутрин ще я видя ще дими ли.
Преди настройката - първите 2 снимки
След настройката - последните 2 снимки

P.S. Вече го няма синия пушек на студено палене.
Прикачени файлове
1.9 AGR.JPG
untitled.JPG
untitled.JPG (89.38 KиБ) Видяна 2808 пъти
untitled3.JPG
untitled4.JPG
untitled4.JPG (91.31 KиБ) Видяна 2808 пъти

Последна промяна от pesho_sl на Съб 06 яну 2018 10:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 05 яну 2018 20:53


Заръстена ти е цедката на авансаторния клапан.


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот pesho_sl » Пет 05 яну 2018 21:11


Значи това трябва да сменя:
Изображение


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 05 яну 2018 21:13


:th_up
Покрай това не е зле да си смениш и всички гумички по помпата.


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот pesho_sl » Пет 05 яну 2018 21:16


Видях, че има 2 О-пръстенчета. Утре ще ги "лекувам". Доста нафтичка май ще текне!?
P.S. Помпата я "лекува" Ifidik преди 3 години, но сменя само О-пръстените й, без да се пипа този клапан.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 05 яну 2018 21:37


Тая цедка продава ли се в България?


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот pesho_sl » Пет 05 яну 2018 21:47


Там където работя я имаме по Bosch на 1,72лв. Може ли малко жокерче - трябва ли да сваля помпата за да сваля клапана(май "да")?

P.S. До колкото видях, няма да се размина без сваляне.

Последна промяна от pesho_sl на Съб 06 яну 2018 9:19, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 05 яну 2018 21:54


Абе става и на място.
Но
Добре е да си го правил преди за да знаеш какво правиш, защото на място няма видимост. Обикновено малкият о-пръстен остава залепнал в помпата и за да го извадиш трябва да бъркаш в отвора. На място е гадно.
Плюс това, ако тая цедка е мръсна, значи и буталото на авансатора е мръсно. А това почистване на място е абсурд.
Най-добре вваляне на помпата и пълно обслужване.


Потребителски аватар
KroBest
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 12 яну 2018 7:50
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот KroBest » Пет 12 яну 2018 8:31


Здравейте, и аз да споделя проблема с ГНП-то, мотора е 1.9 SDI. Сменихме горната гарнитура на капака и тази под нея защото течеше от там. Мотора е AQM. Ето снимки от преди смяната:
20171224_124728-1.jpg

Ето снимки след смяната на гарнитурите на ГНП:
20180106_110554-1.jpg
20180106_110754-1.jpg


Притеснява ме защото центровката я няма никъде в скалата, само с точки е отбелязана и с числа.
Какво трябва да се бутне и коригира за да е ок? Колата пали от половин оборот, не пуши. Преди смяната на гарнитурите сякаш претрисаше по малко при студен мотор и бучеше по малко!
Благодаря предварително и се извинявам на колегата, че използвам неговата тема!


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот martom » Пет 12 яну 2018 13:49


Timing -а ти е 18 а скалата почва от 20.Мисля,че си доста в закъсниние


Потребителски аватар
KroBest
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 12 яну 2018 7:50
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот KroBest » Пет 12 яну 2018 14:35


Да в закъснение е, иначе колата върви, не дими и пали от половин оборот! А преди малко тоя майстор дето ми смени гарнитурите му я откарах да си свърши работата и намали милиграмите, а те бяха преди смяна на гарнитура 2.6-2.8 след смяна 5.4-5.6 сега се мръдна плочката и са 2.2-2.4 ...:
20180112_130249-1.jpg

20180112_130332-1.jpg


А центровката не са я пипали!
20180112_130130-2.jpg
20180112_130227-1.jpg


Да си направя центровката, какво бутна и на къде, нещо белезите на шайбата на андренажния ремък...Ако може подробно да ми напише някой! Гледах клипове в ютуб но някак си изглежда лесно. Какви ще са подобренията, ако направя центровката и къде трябва да е тайминга и fuel temp? Мотора е AQM 1.9 SDI


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот martom » Съб 13 яну 2018 15:01


Timing-a около 60 трябва да бъде.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: steich и 49 госта