и аз бая рових за да разбера как става това чудо ама нещо не мога да намеря инфо никъде
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lqskovec
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
ATDC - After Top Dead Center - След горна мъртва точка
BTDC - Before Top Dead Center - Преди горна мъртва точка
Според прикачените картинки тоя мотор иска да е в закъснение а това няма как да го постигне :).
Мисля че VCDS-a ти нещо не му е добре, ама не съм сигурен
Колата от преди 04/1999г ли е? Защото тая графика си избрал в TDI Graph.
BTDC - Before Top Dead Center - Преди горна мъртва точка
Според прикачените картинки тоя мотор иска да е в закъснение а това няма как да го постигне :).
Мисля че VCDS-a ти нещо не му е добре, ама не съм сигурен
Колата от преди 04/1999г ли е? Защото тая графика си избрал в TDI Graph.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Lqskovec
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
на талона пише 10.10.1999 но ми се струва че тогава е закупена
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравей,колега.Вчера се зачетох в темата за предварение и закъснение на тези мотори.От това,което прочетох разбрах няколко неща.
Има различни мнения и там относно това дали има проблем ако в 04 measuring blocks e
ATDC(specified) или е BTDC.Някои казват че помпата не е зацепена спрямо вала правилно.Другото,което е възможно да има проблем с авансатор(неверни показания.Имаше обаче и мнения,че ако там (specified)стойностите са от -2ATDC до 2 BTDC-всичко е наред.Но забележи че ATDC е със знак минус.Според мен това не трябва да те притеснява,ако нямаш проблем с вървежа и разхода на колата.Дано да съм помогнал
Има различни мнения и там относно това дали има проблем ако в 04 measuring blocks e
ATDC(specified) или е BTDC.Някои казват че помпата не е зацепена спрямо вала правилно.Другото,което е възможно да има проблем с авансатор(неверни показания.Имаше обаче и мнения,че ако там (specified)стойностите са от -2ATDC до 2 BTDC-всичко е наред.Но забележи че ATDC е със знак минус.Според мен това не трябва да те притеснява,ако нямаш проблем с вървежа и разхода на колата.Дано да съм помогнал
- rumen__molov
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
- Автомобил: GOLF MK6 TDI
- Двигател: CBAB 2009
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте колеги тази центровка добре ли е става въпрос за голф 4 1,9 тди AHF мотор
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Леко е в аванс, но става.
- rumen__molov
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
- Автомобил: GOLF MK6 TDI
- Двигател: CBAB 2009
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Така е по шумна ли колата?Накъде да мръдна колелото за да иде на закъснение напред към радиатора ли може ли от това да ми дъвче двигателя като се движа много бавно маховика е сменен на 40 000 км е.мерси предварително
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Централната гайка я завърташ не към радиатора,а обратно на часовниковата.И не я въртиш,а няколко десети от милиметъра.Вдигни малко от адаптация милиграмите(или от плочката).Направи ги на напълно загрял мотор и без консуматори на празен ход,да са около 3.5 и виж дали ще изчезне дъвченето.Малко по-шумна е когато е голямо предварението.Успех и внимавай да не скъсаш болтовете на колелото.Повече от 20 нм не ги напъвай.
- rumen__molov
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
- Автомобил: GOLF MK6 TDI
- Двигател: CBAB 2009
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Мерси колега развивам 3те болта на шайбата и да врътна централния към купето правилно ли съм разбрал?така как е сега много ли е предварението? Прекодирана е на автомат иначе защото имам проблем с топлото палене скоро свалих стартера и му смених четките и а кодирах на ръчни да видя как ше пали добре си пали сега обаче много ме дразни това дъвчене на празен ход един ден даже като я запалих сутринта си работеше перфектно обаче след малко като почна да дъвче се едно на 3 цилиндъра работеше и я върнах на автомат иначе на ръчни като си е ми по харесва да се кара.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не е чак толкова много предварението в момента.Трите болта само ги отхлабваш,без да ги махаш.Гайката я въртиш посока купето и не забравяй да стегнеш трите болта отново преди да запалиш.На автомат ще ти се зацапва по-бързо геометрията,защото N75 управлява по различен начин актуатора на турбината.Дъвченето е характерно за AHF,но и аз го имам понякога(ALH).Чел съм че проблема е в ECU-то,но при някой има ефект от промяна на милиграмите.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
И аз ще ги вдигам милиграмите, че последно я оставихме на 3,6 и пак дъвче.AHF е моя.Ще опитам по натам да ги вдигна малко.
- rumen__molov
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
- Автомобил: GOLF MK6 TDI
- Двигател: CBAB 2009
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Мерси колега като имам време ще ги пипна тия работи че ме дразни така 2 пъти чиста геометрията.Иначе на автомат ми се струва по стартова и по твърд педала на газта може и да си внушавам.А BTDC колко да го докарам 1.3 ли?Колега golf mk1 пиши като дигнеш милиграмите дали се е получило при теб
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Може и да не гониш точно 1.3.Например 1.5-1.6 е добре.Софтуерно дигал ли си предварението?Би трябвало да е 0.4 там
- rumen__molov
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
- Автомобил: GOLF MK6 TDI
- Двигател: CBAB 2009
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не колега само от помпата.На кой канал да погледна как е?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
В basic settings - channel 00 - бутона TDI graph.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 164 госта