1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
radi0303
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот radi0303 » Пон 30 яну 2012 16:12


На скоро си взех Голф 4, 1,9 АHF. Колата не искаше да върви както трябва. Разхода също беше завишен. Реших да я закача на VAG-COM и всичко се оказа добре. Центорвката на говирната помпа не беше в норми поне до колктото забелязах по това което намерих за нея. В ТДИ тайминг влязох да погледна графиката на центровката и ето как беше
1 (Large).JPG

Колата беше много мудна до 2500 оборота и след това тръгваше. Реших да прегледам белезите на ангренажа и останових че всичко е наред но центровката, по графика както изглежда, беше с голямо предварение. След това реших да мръдна колелото на горивната помпа от трите болта, понеже предполагах, че някой беше пипал преди мен. След това постигнах ето това
2 (Large).jpg

Ще Ви помоля ако има някой по-компетентен, който наистина да разбира, ако може да сподели дали е правилно направвена в момента. Всичко съм праивл на загрят мотор. В момента авансатора е на 2,8%, нормално ли е? Ето смнимка на 1-ви и на 4ти канал Тези показатели дали са нормални?
03022012218 (Large).jpg

Последна промяна от radi0303 на Пет 03 фев 2012 17:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот nasko1978 » Пон 30 яну 2012 16:31


Справил си се перфектно,поне според мен! :да:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот tdi fen » Пон 30 яну 2012 16:38


точно 2.8 трябва да е авансатора


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот ifidik » Пон 30 яну 2012 19:52


за образец си :bowdown


radi0303
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот radi0303 » Пон 06 фев 2012 10:26


колеги да върнали още малко предварението че маи е много така на 2.4 BTDC Колко е нормално да бъде и също пробвах даму намаля пропорцията с Ваг Ком свалям от 3.2-3.4 на 2.6-2.8 по надолу не изка но сякаш поотихва мотора и работи по меко но не бях си регистрирал вага и неможах даги запазя настроиките пак и нямах време то само за проба беше с каква пропорция е наи добре да работи ида дава малък разход


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот Zinoto » Пон 06 фев 2012 12:29


Според мен е много 2.4 BTDC при положение, че компа иска 1.3 BTDC, а милиграмите на порцията зависи от някой неща като износване на мотора и др., но гледай да е над 2.4 и под 3.2 мг.


radi0303
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот radi0303 » Съб 18 фев 2012 10:49


отново поредния проблем с центрофката преди два дена я закачих с кабелчето ваг ком и даи погледна центрофката и пак отищла в предварение реших пак даси поиграя дая върна от колелото на помпата и като махнах капака на ангренажния ремак и почнах да олабвам болтовете които са три но два бяха вече лабави и само на един е даржало коллото и затова центровката мисее променяла варнах малко кам закаснение и реших даги стегна ама нестава резбите превартяли на два болта от трите отидох при стругар да попитам дали може дами направи болтове 9мм и резби 9мм понеже там са 8мм разбите но трябваше да сваля ангренажа и колелото и също даму направя място та на място на мотора да нарязва резбите свалих всичко там на десния калник резервара на хидравликата горивния филтър казанчето на чистачките и направих на човека място да бръкне направи ребите доиде ред на зглабяне сложих колелото белязано как зацепих белезите на ангренажа сложих сичките му работи и доиде ред на палене и там е проблема изпушва бял дим и неизка да запали но се стъмни ими падна и акомулатора и се отказах днес щего мъча пак ще пробвам даму разместя центрофката пак да видя дали ще запали

Последна промяна от radi0303 на Вто 21 фев 2012 19:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот bobitur » Съб 18 фев 2012 15:22


Най-вероятно си върнал помпата с един зъб, щом си махал зъбното колело. Дай аванс от помпата докрай и ако запали тогава виж тайминга на ваг. Аз като сменях помпата, уж същата и с моето зъбно колело, по белези и с болт в отвора на колелото. Не можа да запали. Дадох аванс от помпата и запали и яко бял дим, според ваг аванса беше в голямо закъснение, та се наложи да се премести ангренажа с един зъб.
Поздрави.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот bobitur » Съб 18 фев 2012 15:26


Zinoto написа:Според мен е много 2.4 BTDC при положение, че компа иска 1.3 BTDC, а милиграмите на порцията зависи от някой неща като износване на мотора и др., но гледай да е над 2.4 и под 3.2 мг.

Сега като се зачитам и при мен е така 2.4 ВТDC и компа иска 1.3, как да го сваля?
Поздрави.


radi0303
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот radi0303 » Съб 18 фев 2012 16:37


Запали преместих един зъб колелото на помпата напред и запали сега само с ваг кома дая наглася и дано се оправи вече данеси мести центрофката

Последна промяна от radi0303 на Пет 13 апр 2012 7:25, променено общо 1 път.


radi0303
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот radi0303 » Съб 18 фев 2012 16:38


bobitur написа:
Zinoto написа:Според мен е много 2.4 BTDC при положение, че компа иска 1.3 BTDC, а милиграмите на порцията зависи от някой неща като износване на мотора и др., но гледай да е над 2.4 и под 3.2 мг.

Сега като се зачитам и при мен е така 2.4 ВТDC и компа иска 1.3, как да го сваля?
Поздрави.

Трябва да върнеш малко на закаснение и щеси доиде на 1.3BTDC колкото изка компа


radi0303
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот radi0303 » Пон 20 фев 2012 19:32


Колеги след ремонта на колелото на горивната помпата и многото нерви които имах я докарах до това на снимките мисля че така е наи-добре
20022012231 (Large).jpg

И дойде на 1.3BTDC колкото си изка компа
20022012232 (Large).jpg


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот Zinoto » Пон 20 фев 2012 20:49


:да:


Jivko7777
Мнения: 402
Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: постоянно...

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот Jivko7777 » Чет 23 фев 2012 21:35


tdi fen написа:точно 2.8 трябва да е авансатора


по принцип ако е по надолу какво става? не става ли по-рязка колата? и след по качествен ремап на колко трябва да е? Става въпрос за 1,9тди 110-ка.


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем

Мнениеот blajetoo » Пон 21 май 2012 10:00


Колеги днес погледнах моята центровка и на 4-ти канал на последната колонка процентите бяха 40% на загрял мотор.Проблем ли е да са толково, или да го правя на 2.8%.Мотора е АХФ с чип от Брезел.Поздрави !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], steich и 48 госта