Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
asen_top_87
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lqskovec

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот asen_top_87 » Чет 05 яну 2017 16:48


и аз бая рових за да разбера как става това чудо ама нещо не мога да намеря инфо никъде
:confused




Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7172
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Чет 05 яну 2017 20:25


ATDC - After Top Dead Center - След горна мъртва точка
BTDC - Before Top Dead Center - Преди горна мъртва точка
Според прикачените картинки тоя мотор иска да е в закъснение а това няма как да го постигне :).
Мисля че VCDS-a ти нещо не му е добре, ама не съм сигурен
Колата от преди 04/1999г ли е? Защото тая графика си избрал в TDI Graph.


asen_top_87
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 22 юли 2012 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lqskovec

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот asen_top_87 » Чет 05 яну 2017 22:00


на талона пише 10.10.1999 но ми се струва че тогава е закупена


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6961
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Пет 06 яну 2017 14:54


Здравей,колега.Вчера се зачетох в темата за предварение и закъснение на тези мотори.От това,което прочетох разбрах няколко неща.
Има различни мнения и там относно това дали има проблем ако в 04 measuring blocks e
ATDC(specified) или е BTDC.Някои казват че помпата не е зацепена спрямо вала правилно.Другото,което е възможно да има проблем с авансатор(неверни показания.Имаше обаче и мнения,че ако там (specified)стойностите са от -2ATDC до 2 BTDC-всичко е наред.Но забележи че ATDC е със знак минус.Според мен това не трябва да те притеснява,ако нямаш проблем с вървежа и разхода на колата.Дано да съм помогнал


Потребителски аватар
rumen__molov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1999

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rumen__molov » Чет 26 яну 2017 14:16


Здравейте колеги тази центровка добре ли е става въпрос за голф 4 1,9 тди AHF мотор
Прикачени файлове
20151112_084921-1.jpg


mshbul
Мнения: 684
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mshbul » Чет 26 яну 2017 20:44


Леко е в аванс, но става.


Потребителски аватар
rumen__molov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1999

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rumen__molov » Чет 26 яну 2017 21:27


Така е по шумна ли колата?Накъде да мръдна колелото за да иде на закъснение напред към радиатора ли може ли от това да ми дъвче двигателя като се движа много бавно маховика е сменен на 40 000 км е.мерси предварително


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6961
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Чет 26 яну 2017 22:00


Централната гайка я завърташ не към радиатора,а обратно на часовниковата.И не я въртиш,а няколко десети от милиметъра.Вдигни малко от адаптация милиграмите(или от плочката).Направи ги на напълно загрял мотор и без консуматори на празен ход,да са около 3.5 и виж дали ще изчезне дъвченето.Малко по-шумна е когато е голямо предварението.Успех и внимавай да не скъсаш болтовете на колелото.Повече от 20 нм не ги напъвай.


Потребителски аватар
rumen__molov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1999

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rumen__molov » Чет 26 яну 2017 22:14


Мерси колега развивам 3те болта на шайбата и да врътна централния към купето правилно ли съм разбрал?така как е сега много ли е предварението? Прекодирана е на автомат иначе защото имам проблем с топлото палене скоро свалих стартера и му смених четките и а кодирах на ръчни да видя как ше пали добре си пали сега обаче много ме дразни това дъвчене на празен ход един ден даже като я запалих сутринта си работеше перфектно обаче след малко като почна да дъвче се едно на 3 цилиндъра работеше и я върнах на автомат иначе на ръчни като си е ми по харесва да се кара.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6961
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Пет 27 яну 2017 8:23


Не е чак толкова много предварението в момента.Трите болта само ги отхлабваш,без да ги махаш.Гайката я въртиш посока купето и не забравяй да стегнеш трите болта отново преди да запалиш.На автомат ще ти се зацапва по-бързо геометрията,защото N75 управлява по различен начин актуатора на турбината.Дъвченето е характерно за AHF,но и аз го имам понякога(ALH).Чел съм че проблема е в ECU-то,но при някой има ефект от промяна на милиграмите.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5863
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот golfmk1 » Пет 27 яну 2017 8:55


И аз ще ги вдигам милиграмите, че последно я оставихме на 3,6 и пак дъвче.AHF е моя.Ще опитам по натам да ги вдигна малко.


Потребителски аватар
rumen__molov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1999

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rumen__molov » Пет 27 яну 2017 18:51


Мерси колега като имам време ще ги пипна тия работи че ме дразни така 2 пъти чиста геометрията.Иначе на автомат ми се струва по стартова и по твърд педала на газта може и да си внушавам.А BTDC колко да го докарам 1.3 ли?Колега golf mk1 пиши като дигнеш милиграмите дали се е получило при теб


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6961
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Пет 27 яну 2017 20:36


Може и да не гониш точно 1.3.Например 1.5-1.6 е добре.Софтуерно дигал ли си предварението?Би трябвало да е 0.4 там


Потребителски аватар
rumen__molov
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 22 авг 2016 21:00
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1999

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот rumen__molov » Пет 27 яну 2017 21:16


Не колега само от помпата.На кой канал да погледна как е?


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7172
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 27 яну 2017 21:21


В basic settings - channel 00 - бутона TDI graph.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tomata и 5 госта