Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7178
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Чет 16 фев 2017 21:23


borooo написа:
goppa написа:Да, в голямо предварение е. Нормално е да трака повечко.


да бутам ли помпата,или не е проблем да я оставя така

Бутни я! Ще трака по-малко и ше пуши по-малко във високите обороти.




ludaka155
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 14:15
Автомобил: VW Golf IV 1.9TDI 110hp
Двигател: AHF

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот ludaka155 » Пет 17 фев 2017 0:16


Някой колега може ли да обясни как точно се променят милиграмите?


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1079
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот bobitur » Пет 17 фев 2017 15:11


goppa написа:
borooo написа:
goppa написа:Да, в голямо предварение е. Нормално е да трака повечко.


да бутам ли помпата,или не е проблем да я оставя така

Бутни я! Ще трака по-малко и ше пуши по-малко във високите обороти.

Остави е така според мен е малко в предварение, но пък ще пуши по малко и ще пали по добре отколкото ако е върнеш малко. Което си е пипкава работа да е нагодиш под зел. Линия. И мг. Са барани 2,4 на 90 гр. Което значи че е настройвана да пали и върви по добре.


lycho
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 19 яну 2014 23:04
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lycho » Съб 04 мар 2017 20:46


Здравеите, колата е а3 1.9 110 ахф. Гледах центровката на помпата и ми се вижда, че не е добре. Какво трябва да направа на помпата, за да бъде ок?
Иначе колата си пали идеално


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6966
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Съб 04 мар 2017 22:43


Снимай показанията и ги постни тук :c020


mobile07
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VARNA

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mobile07 » Пон 01 май 2017 20:40


Здравейте,

моля за мнение за центровка. Колата е с мотор 1,9 - АVG
Ето и снимките:
Прикачени файлове
Hristo 1.png
hristo2.jpg


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6966
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Пон 01 май 2017 20:42


Леко си в предварение


mobile07
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: VARNA

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот mobile07 » Пон 01 май 2017 20:45


Пречи ли и за нещо, както е в момента и да се пипа ли?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6966
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Пон 01 май 2017 21:14


Добре е така,няма смисъл да я пипаш.


apekov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: ADR 97
Местоположение: Pleven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот apekov » Чет 29 юни 2017 12:57


Искам да попитам знаещите, колко трябва да е горивото, предварението за АФН мотор. Това е в момента , извинявам се за лошите снимки.
IMG_20170624_190511.jpg
IMG_20170624_190642.jpg


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6966
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот vlado_tonev » Чет 29 юни 2017 21:45


Иска малко предварение.Тайминга сега е 55,направи го около 60-62.И процентите ще станат нормални,защото сега са малко високи(49.0% на снимката).


apekov
Мнения: 59
Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: ADR 97
Местоположение: Pleven

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот apekov » Пет 30 юни 2017 10:25


Миналото лято ги бях докарал на 57 от 34, а гледм че са мръднали пак надолу. Възможно ли е да се е охлабил малко ангренажа. Някъде гледх че трябва тайминга да е над 65, а горивото 3.5 - 4милиграма. Знаеш ли колко трябва да си е фабрично.


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7178
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот goppa » Пет 30 юни 2017 11:36


Виж дa не ти мятa демпфернaтa шaйбa!


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 143
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот satansho » Нед 29 окт 2017 20:26


Мотора е AGR 1.9 TDI 90k.c
който пуши синкаво от известно време, и леко харчи масло. Работи и пали без проблем, без тресене и прекъсване и колата върви прилично без аномалии като харчи нереално малко. 4-5л/5-6л -извънградско/градско

Имам няколко въпроса към хората които са наясно.
Стойностите в кутийките I.Q. Idle Stabilization се oтнасят за количеството впръскано гориво за отделните цилиндри ?
Как се установява това ?
В моят лог не се вижда стойност за 4 цилиндър и това не е моментно състояние, тъй като всяка дюза няма управление какво може да значи това?

Изображение

ето и при студен двигател

Изображение


Потребителски аватар
satansho
Мнения: 143
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
Автомобил: VW T4 Audi
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот satansho » Сря 01 ное 2017 8:11


Сам ще си отговоря на последният въпрос :mhihi

Отклонението е корекцията, която ECU прави, за да поддържа безпроблемна работа. Така че, ако корекцията е твърде голяма, това показва, че инжекторите имат проблеми
Обикновено, когато корекционният фактор надвишава или е равен на 1,0 mg , започва да се забелязват проблеми.
numbers are added or subtracted to the idle IQ. They would really be a better indication if you changed them to % of idle IQ.


Смисъла на стойностите на параметъра injection Quantity Deviation са с колко ЕКУ компенсира подаването на горивото спрямо умната дюза (тази която липсва)
Ако някоя от тях е с много по високи стойности напр. 1.5 -2 или повече в + - вероятно има слаба компресия съответният цилиндър, блокирал клапан, замърсен инжектор и се налага да се компенсира.
В минус преподлагам е обратното - "пикаеща" дюца, висока компресия, "запецнал" инжектор в отворено положение и т.н.

Това поне аз разбрах от недомръвките из интернет. Надявам се да е полезно



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта