В момента е Пон 19 ное 2018 9:41
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 288 мнения ]  Отиди на страница Предишна 116 17 18 19 20 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Вто 26 дек 2017 16:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Мнения: 430
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia
Някой може ли да изкаже мнение.Двигателя е AGR c чип(ако има значение)Ако милиграмите се докарат до 3,0 и Timig-a до към 65 дали ще се отрази на чипа?И по скоро има ли нужда от корекция?


Прикачени файлове:
20171226_144444-2.jpg
20171226_144444-2.jpg [ 44.29 KиБ | Видяна 1388 пъти ]
20171226_144650-1.jpg
20171226_144650-1.jpg [ 63.53 KиБ | Видяна 1388 пъти ]
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Вто 26 дек 2017 19:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Мнения: 6630
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Не го пипай,добре е сега :th_up


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Вто 26 дек 2017 19:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Мнения: 430
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia
vlado_tonev написа:
Не го пипай,добре е сега :th_up

Мерси за отговора


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 20:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Мнения: 687
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна
Така добре ли е или да се заиграя още? Колата е голф 4 1.9 AGR на около 370000км. Сякаш малко по-твърдо работи мотора(след като преместих колелото с около 1мм напред), по като трактор и леко по-мудна ми се струва в ниските... На първо палене при студено време под 0 градуса, правеше един много приятен синьо-бяло-сив пушек, при топло време никакви пушеци при палене. Утре сутрин ще я видя ще дими ли.
Преди настройката - първите 2 снимки
След настройката - последните 2 снимки

P.S. Вече го няма синия пушек на студено палене.


Прикачени файлове:
1.9 AGR.JPG
1.9 AGR.JPG [ 156.4 KиБ | Видяна 1189 пъти ]
untitled.JPG
untitled.JPG [ 89.38 KиБ | Видяна 1189 пъти ]
untitled3.JPG
untitled3.JPG [ 35.58 KиБ | Видяна 1189 пъти ]
untitled4.JPG
untitled4.JPG [ 91.31 KиБ | Видяна 1189 пъти ]


Последна промяна от pesho_sl на Съб 06 яну 2018 10:11, променено общо 1 път.
Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 20:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7403
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Заръстена ти е цедката на авансаторния клапан.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 21:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Мнения: 687
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна
Значи това трябва да сменя:
Изображение


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 21:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7403
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
:th_up
Покрай това не е зле да си смениш и всички гумички по помпата.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 21:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Мнения: 687
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна
Видях, че има 2 О-пръстенчета. Утре ще ги "лекувам". Доста нафтичка май ще текне!?
P.S. Помпата я "лекува" Ifidik преди 3 години, но сменя само О-пръстените й, без да се пипа този клапан.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 21:37 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7403
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Тая цедка продава ли се в България?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 21:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Мнения: 687
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна
Там където работя я имаме по Bosch на 1,72лв. Може ли малко жокерче - трябва ли да сваля помпата за да сваля клапана(май "да")?

P.S. До колкото видях, няма да се размина без сваляне.


Последна промяна от pesho_sl на Съб 06 яну 2018 9:19, променено общо 2 пъти.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 05 яну 2018 21:54 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7403
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Абе става и на място.
Но
Добре е да си го правил преди за да знаеш какво правиш, защото на място няма видимост. Обикновено малкият о-пръстен остава залепнал в помпата и за да го извадиш трябва да бъркаш в отвора. На място е гадно.
Плюс това, ако тая цедка е мръсна, значи и буталото на авансатора е мръсно. А това почистване на място е абсурд.
Най-добре вваляне на помпата и пълно обслужване.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 12 яну 2018 8:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 12 яну 2018 7:50
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Здравейте, и аз да споделя проблема с ГНП-то, мотора е 1.9 SDI. Сменихме горната гарнитура на капака и тази под нея защото течеше от там. Мотора е AQM. Ето снимки от преди смяната:
Прикачен файл:
20171224_124728-1.jpg
20171224_124728-1.jpg [ 43.68 KиБ | Видяна 1014 пъти ]

Ето снимки след смяната на гарнитурите на ГНП:
Прикачен файл:
20180106_110554-1.jpg
20180106_110554-1.jpg [ 47.96 KиБ | Видяна 1014 пъти ]
Прикачен файл:
20180106_110754-1.jpg
20180106_110754-1.jpg [ 82.53 KиБ | Видяна 1014 пъти ]


Притеснява ме защото центровката я няма никъде в скалата, само с точки е отбелязана и с числа.
Какво трябва да се бутне и коригира за да е ок? Колата пали от половин оборот, не пуши. Преди смяната на гарнитурите сякаш претрисаше по малко при студен мотор и бучеше по малко!
Благодаря предварително и се извинявам на колегата, че използвам неговата тема!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 12 яну 2018 13:49 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Мнения: 430
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia
Timing -а ти е 18 а скалата почва от 20.Мисля,че си доста в закъсниние


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Пет 12 яну 2018 14:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 12 яну 2018 7:50
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Да в закъснение е, иначе колата върви, не дими и пали от половин оборот! А преди малко тоя майстор дето ми смени гарнитурите му я откарах да си свърши работата и намали милиграмите, а те бяха преди смяна на гарнитура 2.6-2.8 след смяна 5.4-5.6 сега се мръдна плочката и са 2.2-2.4 ...:
Прикачен файл:
20180112_130249-1.jpg
20180112_130249-1.jpg [ 56 KиБ | Видяна 954 пъти ]

Прикачен файл:
20180112_130332-1.jpg
20180112_130332-1.jpg [ 46.94 KиБ | Видяна 954 пъти ]


А центровката не са я пипали!
Прикачен файл:
20180112_130130-2.jpg
20180112_130130-2.jpg [ 75.06 KиБ | Видяна 954 пъти ]
Прикачен файл:
20180112_130227-1.jpg
20180112_130227-1.jpg [ 56.11 KиБ | Видяна 954 пъти ]


Да си направя центровката, какво бутна и на къде, нещо белезите на шайбата на андренажния ремък...Ако може подробно да ми напише някой! Гледах клипове в ютуб но някак си изглежда лесно. Какви ще са подобренията, ако направя центровката и къде трябва да е тайминга и fuel temp? Мотора е AQM 1.9 SDI


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП Публикувано: Съб 13 яну 2018 15:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Мнения: 430
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia
Timing-a около 60 трябва да бъде.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 288 мнения ]  Отиди на страница Предишна 116 17 18 19 20 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fox1234, krasko_p и 13 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design