Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Повдигам темата с един въпрос:медната дихтунга на ПД нагрява ли се преди монтаж .Намерих единствено ,че колегата добромирски го прави.Интересува ме задължително ли е ,или е желателно,или може и без интервенцията.
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
rostislav1998 написа:Повдигам темата с един въпрос:медната дихтунга на ПД нагрява ли се преди монтаж .Намерих единствено ,че колегата добромирски го прави.Интересува ме задължително ли е ,или е желателно,или може и без интервенцията.
Според мен не е задължително.Но като се нагреят дифтунгите омекват и лягат по добре като се стегне дюзата!
- erebus_odora
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Изминах около 6000 километра след ремонта --перфект !. Но определено разхода ми харесва наистина и вървежа де .
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Аааа....можело и да ти хареса Е....по-кофти начин го разбра,с хвърлянето на много средства,ама такъв ти бил късмета,така е било писано Аз да ти кажа ли....возя се и като се сетя за данъка примерно се мръщя..... .....но после като се наложи да ускорявам или да сменя стила на каране (голямата газ ) и като гледам колко гори-почвам да се усмихвам Ако някой разбиращ ти пипне "леко" софта......всяко каране ще е голямо удоволствие (поне за мен,принципно е ясно,че човек е лаком и иска още и още... )
- erebus_odora
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 12:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Днеска дойде един познат и ми вика имам проблеми с дюзите ..... Усмихнах се и замълчах ...и после му обясних какво го чака като отвори главата и изкара дюзите :) НО му казах че ще му помогна с удоволствие и посоча сервиза в който ми го оправиха. Пък и вече има няколко диагностични стенда за (помпа дюзи в БГ от рода на МАК ТЕСТ). С моята кола започнаха да се появяват проблеми с амортисьорите и ...усещам че и започна да гори и масло но това е друга тема да не отклоняваме.
- edmunddo
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Здравейте колеги.И аз реших да се включа в темата с автомобила на жената.Купих я декември месец,като имаше лек проблем в паленето и аз се заблудих от това,че акомулатора беше много слаб-в салона нямаха по-добър естесвено .Забравих да кажа,че колата е 1.4 тди.Та взех колата обслужих я с най-качествените части плюс обслужване на динамо и нов акомулатор бош силвър 63 ампера,но проблема с паленето си остана.Понеже много хора във форума хвалят Ифидик веднага отидох при него.Закачи ми я и каза,че втора дюза е с лоша характеристика и е добре да се смени.Взех една добра втора ръка плюс О-пръстени за трите дюзи и се връщам.За съжаление Иво беше зает и се хвана да сменя едно друго момче работещо при него.Смени всичко и характеристиките се подобриха доста,но на другия ден жената ми звъни и казва,че докато отиде на работа колата угаснала три пъти в движение като вечерта направо отказа да запали.Издърпахме я до Автотрейд представителите на ФВ за Варна и се оказа,че е скъсана резбата в главата на втора дюза и тя направо си дрънка вътре.Изкарах късмет,че извикаха стругар да пренавие нова резба в главата на 7мм плюс нов болт и болтове и за другите две дюзи.От този сервиз ми казаха,че имам ръбове по главата и опръстените няма да спасят кой знае колко работата.И в комбинация със слабо въртящия стартер,който също е обслужен уж като падне под нулата работата не е много добре.Та ако някой има идея кой във Варна може да оправи работата без да ми набива втулки моля да сподели,защото явно гореспоменатите сервизи няма да свършат работа.Нищо лично към Ифидик не искам да засегна никой а и не ми е пипал той колата както споменах.
П.П. принципно аз не исках да вземам тази кола,защото доста четох тук за ПД но жената много хареса цвета
П.П. принципно аз не исках да вземам тази кола,защото доста четох тук за ПД но жената много хареса цвета
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Здравейте, като чета написаното от теб колега и се питам тоя болт защо се е скъсал ?
По мое мнение майстора не го е завил правилно. А изобщо сменен ли е с нов ?
Значи автора на темата е прав, че тия мотори са капризни. Но по мое мнение тези проблеми стават след 300 хиляди километра.
Аз също се боря с едно ТДИ 131к. и смених скоро гарнитурка на мотора- надуваше леко. Та главата я тествахме и беше идеална-ръбов нямаше в тия отвори и тнт.
И преди и сега колата ми си пали от четвърт оборот !
Сам си тествам с ВАГ-кома-дюзите и едната е гранична -пуска в плюс гориво, даже като я разглобихме от главата и се разпадна леко, после майстора я даде да я сглобят, но пак си пуска повече.
Но проблем с паленето не съм имал !
Единственото което съм усетил е че пуши зимата когато работи на место продължително-слабо бял дим. И действително като я гледам на ВАГА- на место тая дюза е гранична, а като форсирам и карам се нормализират стойностите, така че за сега няма да я сменям !
Тия мотори са добри, но е добре да се вземат до 200 хиляди, е разбирасе в повечето случай е чист късмет !
По мое мнение майстора не го е завил правилно. А изобщо сменен ли е с нов ?
Значи автора на темата е прав, че тия мотори са капризни. Но по мое мнение тези проблеми стават след 300 хиляди километра.
Аз също се боря с едно ТДИ 131к. и смених скоро гарнитурка на мотора- надуваше леко. Та главата я тествахме и беше идеална-ръбов нямаше в тия отвори и тнт.
И преди и сега колата ми си пали от четвърт оборот !
Сам си тествам с ВАГ-кома-дюзите и едната е гранична -пуска в плюс гориво, даже като я разглобихме от главата и се разпадна леко, после майстора я даде да я сглобят, но пак си пуска повече.
Но проблем с паленето не съм имал !
Единственото което съм усетил е че пуши зимата когато работи на место продължително-слабо бял дим. И действително като я гледам на ВАГА- на место тая дюза е гранична, а като форсирам и карам се нормализират стойностите, така че за сега няма да я сменям !
Тия мотори са добри, но е добре да се вземат до 200 хиляди, е разбирасе в повечето случай е чист късмет !
- edmunddo
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Първо болтовете не ги смениха и второ тези болтове се стягали на килограми,а моите бяха стегнати с тресчотката пред мен,но аз впоследствие разбрах,че се стягат с динамометричния.И може би за повечето колеги няма да е новост,но имам няколко престоя в Италия откъдето пристигат повечето наши коли и ще дам един пример:човека при който ходя има меган закупен 2009г.от магазин в Парма и при последното ми ходене през април 2012г.мегана беше на 280000км като основно се ползва да ходи на работа с него,а шефа ми си купи преди два месеца БМВ петица от Германия с дата на първа регистрация 02.2012г. и като дойде беше на 108000км. така,че всеки сам да си прави извода какви кочини вдигаме от прахта с маса средства
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Колега, нали това се опитах да ти кажа- болтовете е добре да се подменят и задължително се натягат с динамометричен ключ !
Отдолу играе голямо налягане и температура, а болта е сравнително тънък.
Отдолу играе голямо налягане и температура, а болта е сравнително тънък.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Andonov написа:FELIPE написа:Моментния разход на тихи обороти дали се явява един вид симптом ,защото моя все още е 0,6 л/ч.
Много определящ за цялостното състояние на мотора. Щом все още ти е 0.6 л/ч, може само да те радва.
моят се мени 0,6 0,7 с климатик 0,8 става въпрос за 105кс версия това нормално ли е
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Темата е стара ама доста полезна , те първа следва още много покупки на тези ПД мотори , и аз се излъгах но засега съм много доволен. Изках да попитам някой разглабял ли е 105 КС версия и има ли някаква промяна с захващането на ПД-тата от предишните като 116 131 и 101. Въпросът за този мотор е уместен защото тепърва следва много хора да копуват коли с него , по улицата се повече засичам коли с него като Пассат Б6 Голф5 Леон МК2 разни Шкоди и тн. И също така някой чувал ли е за подобен проблем с 105кс версия. Благодаря предварително.
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Къде я намери пък ти тази тема
Та на въпроса ти, всичко което прочетеш за 1,9пд важи с пълна сила и за 105 коньовата версия на Г5.
Захвата на дюзите и следователно вкопаването на главата си е болка и на този мотор.
При 2.0тди този проблем го няма но пък те си имат достатъчно други
Толкоз за дизела на Г5
Та на въпроса ти, всичко което прочетеш за 1,9пд важи с пълна сила и за 105 коньовата версия на Г5.
Захвата на дюзите и следователно вкопаването на главата си е болка и на този мотор.
При 2.0тди този проблем го няма но пък те си имат достатъчно други
Толкоз за дизела на Г5
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Благодаря за отговора!
Данеби това да е причината за пушенето и пръскането от капачката на маслото на всяко тди пд , да изпуска по малко компресия от ръбовете и да я изхвърля от капачката като я отворим. И последно , ако имаме този проблем единственния начин да се реши е смяна на главата и диузите , комплектът за ремонт нестава защото ръбовете късат гумичките и е безполезен така ли ??? и това ли е реминтният комлект ( http://www.mister-auto.bg/bg/remonten-k ... g3933.html )?
Данеби това да е причината за пушенето и пръскането от капачката на маслото на всяко тди пд , да изпуска по малко компресия от ръбовете и да я изхвърля от капачката като я отворим. И последно , ако имаме този проблем единственния начин да се реши е смяна на главата и диузите , комплектът за ремонт нестава защото ръбовете късат гумичките и е безполезен така ли ??? и това ли е реминтният комлект ( http://www.mister-auto.bg/bg/remonten-k ... g3933.html )?
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
Пръскането на масло от капачката е нормално при тези мотори, защото няма ПВЦ кора под металният капак на главата.
При 1,8Т бензин има ПВЦ кора и при моно-инжекциите също и там не пръска.
Доколкото знам аз за съжаление ремонтирането на този проблем става само с нови части.
Комплекта е този.
При 1,8Т бензин има ПВЦ кора и при моно-инжекциите също и там не пръска.
Доколкото знам аз за съжаление ремонтирането на този проблем става само с нови части.
Комплекта е този.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: Passat B5.5 - 1,9 TDI- ръбове в отворите за помпа дюза
kossis написа:Пръскането на масло от капачката е нормално при тези мотори, защото няма ПВЦ кора под металният капак на главата.
При 1,8Т бензин има ПВЦ кора и при моно-инжекциите също и там не пръска.
Доколкото знам аз за съжаление ремонтирането на този проблем става само с нови части.
Комплекта е този.
Благодаря за отговора колега , ама нормално ли е и да пуши не само да пръска.