Двигателя е студен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Svetlio1
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 8:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Двигателя е студен

Мнениеот Svetlio1 » Чет 07 дек 2006 9:04


Здравейте всички. Имам Golf3 1,9TDI 1Z двигател. Това ми е първата зима с него. Проблема ми е че много бавно загрява. След около половин час път днес сутринта пипнах тръбата след термостата към радиатора-напълно студена, радиатора също. Леко се беше затоплила горната тръба към радиатора. Стрелката ми показва максимум 80 градуса. Надявам се че не бъркам мястото на термостата-долу след водната помпа. Видях го в един Manual за моя двигател.
Това нормално ли е, защото според мене термостата е наред?
И как е при други колеги с този двигател?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 дек 2006 9:16


Потърси с търсачката темата-само тая година има 3-4 такива :wink: .В твоя случеи щом и термостата е напълно затворен си карай и си свиркай.ТДИ има високо КПД и загрява бавно.


Svetlio1
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 8:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Svetlio1 » Чет 07 дек 2006 9:28


Изчетох много теми за незагряващ двигател, но всичко при тях водеше до развален термостат, а и дизел карам за първи път. :oops:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 дек 2006 9:48


Именно де до развален термостат.В случея щом тръбата е студена на 80 градуса значи твоя е ОК.Сутрин в задръстванията трудно можеш да вдигнеш градусите-най-малкото щото преди да ти е загряла колата не трябва да караш с повече от 2500-3000 об. ако искаш да си пазиш турбото и мотора :wink: .Единствено ако искаш можеш да свериш дали датчика показва вярна темепратура като топнеш температурна сонда в антифриза.


Svetlio1
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 8:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Svetlio1 » Чет 07 дек 2006 9:55


Да, но температурата никога не се качва над 80, поне сега зимата, когато обърнах внимание на това. Лятото май си стоеше на 90.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 07 дек 2006 10:03


Не се стягай! Карай и да не ти пука! Аз си взех 1.9 ТДИ АФН и загрява много бавно! Като карах бензинка и за 1км. загряваше но сега минавам 6км. и стига до 80градуса и трябва да спирам щото си стигам пред офиса! :D


Svetlio1
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 8:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Svetlio1 » Чет 07 дек 2006 10:11


ОК. Мерси за мненията.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 07 дек 2006 16:44


Провери все пак датчика за температурата щото мойта се пак с мъки но затрява до 90


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Чет 07 дек 2006 21:40


Svetlio1 написа:Изчетох много теми за незагряващ двигател, но всичко при тях водеше до развален термостат, а и дизел карам за първи път. :oops:

Е не винаги. :wink: Виж и това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта