В момента е Пон 19 ное 2018 9:07
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 802 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 554 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: ТДИ махане катализатор Публикувано: Чет 07 дек 2006 14:30 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Мнения: 195
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София
Колата е на 156000 км , а катализатора си е там.
Мнения по въпроса ? Как , къде , колко и т.н.


Последна промяна от Schwepsi на Чет 21 дек 2006 9:18, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 07 дек 2006 14:33 
Извън линия

Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Мнения: 445
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 0%F2%EE%F0


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 07 дек 2006 14:33 
Извън линия
ябълката на раздора
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Мнения: 13068
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
ами отиваш на диагностика да ти кажат дали е запушен,ако е отиваш да ти го махат.Слагат ти резонантно и си готов :wink:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 07 дек 2006 16:33 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Мнения: 8410
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Не си слагай резонатро-гният яко.Отрежи с флекса отдоло катализатора и извади керамиката и го завари пак-поне е оригнален и не гние :!: За ТДИ няма никво значение дали си с резонатро или изтърбушен кат.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 16 дек 2006 17:42 
Извън линия

Регистриран на: Съб 16 дек 2006 17:28
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
и аз съм на това мнение :idea:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Съб 16 дек 2006 19:48 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Мнения: 305
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Аз съм с права тръба вместо катализатора, абсолютно никакви грижи, колата върви доста по леко. Махай го смело. мисля че 15 лв ми взеха един сервиз на бул. Европа. И катализатора си го вземи, изкупуват се заради платината. Ако не бях попитал нямаше да ми го върнат.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Нед 17 дек 2006 23:49 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Мнения: 670
Автомобил: RS TDI
Двигател:
Местоположение: Ловеч
и аз съм замислил махане на кат - а, ама ще е напролет. при 4 - ката е точно след меката връзка и е малко изгъната тръбата, та затова ще си трябва повечко занимавка.

обаче е хубаво като се сваля това да става "културно", кото се оставя вратичка за евентуланото му връщане при нужда.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 18 дек 2006 0:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Мнения: 861
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:
Не си слагай резонатро-гният яко.Отрежи с флекса отдоло катализатора и извади керамиката и го завари пак-поне е оригнален и не гние :!: За ТДИ няма никво значение дали си с резонатро или изтърбушен кат.


Аз съм така преди 2-ве години направих тази интервенция и 35к км, няма никви грижи!


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пон 18 дек 2006 1:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Мнения: 8410
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
TDI-RS написа:
и аз съм замислил махане на кат - а, ама ще е напролет. при 4 - ката е точно след меката връзка и е малко изгъната тръбата, та затова ще си трябва повечко занимавка.

обаче е хубаво като се сваля това да става "културно", кото се оставя вратичка за евентуланото му връщане при нужда.

Ми ако ти е ОК катализатора има смисъл да си играеш да го махаш и да си оставиш вариант да го сложиш пак.Ако обаче е заминал по добре го отвори по описания начин ,а пък след време можеш да го махнеш и да сложиш нов :wink:


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 дек 2006 9:17 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Мнения: 195
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София
На тия километри няма как да е ок. На тях им дават живот много по малко. някои махал ли го без рязане , като го свалиш с един шиш го изкъртваш и после пак си го слагаш , щото е доста крехък и поволява , маи :D


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 дек 2006 10:05 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 20:44
Мнения: 30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: по света и у нас
Schwepsi написа:
като го свалиш с един шиш го изкъртваш и после пак си го слагаш , щото е доста крехък и поволява , маи :D

точно така си маха(изтърбушва)


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 дек 2006 16:12 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Мнения: 8410
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Въпроса е че махането на спеклия катализатор от колекторите си е доста хамалско.Иначе и аз се колебаех мужду махане и рязане.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 дек 2006 16:19 
Извън линия
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Мнения: 28242
Автомобил: VW Passat 2013
Двигател: TDI DSG 4motion
Местоположение: София
Въпросът е, че в един момент, не се знае точно кога, ще почнат да следят по - строго за изгорели газове, и тогава ще стане страшно за всички с избушени катализатори, защото няма да влизат в нормите. И ще има две възможности - или те пишат в по - ниска екологична норма, което означава по - високи данъци, или си слагаш функциониращ катализатор.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Чет 21 дек 2006 16:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Мнения: 8410
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Да ама кое те кара да мислиш ,че запушен катализатор/като наще на няколко си 100 000 км./ще ти помогне за изгорелите газове.Аз поне видях моя-повярвай ми това нещо нищо не можеше да улови да не говорим че разказваше играта на мотора.Между другото без катализатор минах прочутия безплатен преглед в СБА :lol: Ако колата не ти е регулирана и не си покарал преди това да загрее и пет катализатора няма да ти помогнат на прегледа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие:  Публикувано: Пет 29 дек 2006 17:11 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Мнения: 195
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София
Махнах го в събота. мнооооооооогоо доволен. Определено върви още повече :lol: .
за 15 мин. и се предаде гадината. В демонтажа ни е силата :lol:


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 802 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 554 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, betaserk, radionov, valiosport, w_smith и 12 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design