В момента е Нед 18 ное 2018 1:31
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 802 мнения ]  Отиди на страница Предишна 150 51 52 53 54
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: ТДИ махане катализатор Публикувано: Пет 05 окт 2018 17:38 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Мнения: 2513
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца
kukata_pasat написа:
Аз съм на мнение,че ако катализатора е здрав не трябва да се премахва,на моя пасат АФН го махнах с убеждението,че колата ще започне да гори по малко но уви преди с катализатор гореше 7,7-8 литра нафта в града,а след махането му разхода се качи на 8,2-8,4 литра...

Проблема ти е друг, не е в това че си махнал катализатора


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ТДИ махане катализатор Публикувано: Пет 05 окт 2018 17:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Мнения: 2513
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца
megatronS написа:
.....турбината може и да не замине веднага, но ще живее в пъти по-малко от нормалното, всичко това зависещо от:/ механично износване в нея, лошо охлаждане, дисбаланс при свръх високи обороти, "задволанното устройство" и т.н./. Обаче във всеки един момент можеш да очакваш рязко покачване на оборотите до небесата и изхвърляне на маслото през изпускателната система, блокиране на турбината и ако част от нея се строши и влезне в мотора, тогава и ремонт на него.....


Че то със всяка турбина е така. но махането на егр и катализатор няма как да са причината.


Последна промяна от drago_tr на Пет 05 окт 2018 18:39, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ТДИ махане катализатор Публикувано: Пет 05 окт 2018 17:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Мнения: 2513
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца
rasimysn написа:
Имам голф 3 1.9ТДИ 90коня и чудя се дали да махна катализатора

Махай го..голфа ще литне.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ТДИ махане катализатор Публикувано: Пет 05 окт 2018 18:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Мнения: 2557
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
Аз го махнах още щом купих голфето,но промяна във вървенето не видях. Като го погледнах се виждаше през мрежичката и си го запазих щото може да дойдат лоши времена...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ТДИ махане катализатор Публикувано: Пет 05 окт 2018 19:33 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9555
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
drago_tr написа:
megatronS написа:
.....турбината може и да не замине веднага, но ще живее в пъти по-малко от нормалното, всичко това зависещо от:/ механично износване в нея, лошо охлаждане, дисбаланс при свръх високи обороти, "задволанното устройство" и т.н./. Обаче във всеки един момент можеш да очакваш рязко покачване на оборотите до небесата и изхвърляне на маслото през изпускателната система, блокиране на турбината и ако част от нея се строши и влезне в мотора, тогава и ремонт на него.....


Че то със всяка турбина е така. но махането на егр и катализатор няма как да са причината.

Не съм печкар,но имаме някои познания.
Без катализатор,тапа,нищо не пречи на турбокомпресора да се развърти до безкрай.
Особено с права генерация.
При запушен катализатор пак чупиш турбо.
Налягане, сметки.
Но от инженери.
А не от фейсбук групата.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ТДИ махане катализатор Публикувано: Нед 07 окт 2018 13:01 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7395
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Нали има контрол на налягането тоя турбо компресор. Няма как да се развърти до безкрай, защото щом превиши 2.5 бара ЕКУто отсича горивото и вече няма достатъчно газове, които да го развъртат.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: ТДИ махане катализатор Публикувано: Нед 14 окт 2018 12:18 
Извън линия

Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Мнения: 1270
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България
Ако клапана е изправен и геометрията не е крива или задръстена, дори да е чипосана колата турбото не се преразвърта. Даже му е по-добре че температурата в топлата част е по-ниска, с което се удължава живота на турбокомпресора. Хората даже препоръчват махане на катализатора преди чип тунинг че с тея пушилки и тая тапа в аспуха турбото ще ти стане консуматив. Проблема е чисто екологичен с катализатора. Аз не знам на тея стари коли дали останаха изправни или немахнати катализатори.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 802 мнения ]  Отиди на страница Предишна 150 51 52 53 54

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ставров, dobrin, Sstefaan84 и 10 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design