ТДИ махане катализатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот инжектопляктор » Пон 26 фев 2018 8:25


(bubsa) написа:И още куп по-големи замърсители на които не се обръща внимание.

Много може да философстваме, но фактите са си факти. Казах ти цена. Останалото е въпрос на съвест.
Не е важно кой какво гори, това са оправдания. И като не е чипосана, катализатор нищо не запушва.
На моята кола катализатор не съм махал, картерната вентилация не е изведена с маркуч под колата и я карам на газ.
С парите от катализатора едно свястно гърне няма да си купиш. Аз съм продавал, защото си бракувах една кола.




(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот (bubsa) » Пон 26 фев 2018 8:59


Не си мисли,че искам да го махна за да забогатея хахаха.Интересно ми беше каква му е цената,защото съм махал на 2 е39-ки и взех по 400лв от всяка.Нямаше да е лошо все пак поне 2 гуми да ми излезнат без пари.
Доказано е,че катализатора пречи.Особенно на наще 10-15 годишни коли.
С него е все едно да те хвана за гушата и да стискам и да те карам да тичаш!Как ще ти е по-добре,като те стискам или не?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот megatronS » Пон 26 фев 2018 10:15


За този катализатор ще вземеш 50-60лв. Махането на катализатора, автоматически ще ти спре колата от движение след, като се приеме и влезе в сила новия закон /той ще влезе в сила със сигурност/. Кой първо ти каза, че катализатора е затиснат, за да го махаш? Той може да се измие без проблем, да не говорим, че ако е заминал се продават евтини нови катализатори от български фирми. Премахването на катализатора, веднага ще доведе до преразвъртане на турбото още от ниски обороти. Това се дължи на реалната разлика, която ще се получи преди и след него в налягането /почва да се чува турбото, как свири още в ниски обороти, а не трябва изобщо да се чува/. Ето това прави катализатора, като втора функция, ако се премахва се слага резонантно гърне, което да изравни налягането /то обаче не може да спре азотните окиси/. Може да не си чул да се троши турбина от премахнат катализатор, но ще чуеш със сигурност, не се безпокой. Хората масово търсят катализатори втора употреба или нови да слагат на своите коли, които като тебе преди са ги махнали или още търговците са им взели паричките преди да продадат колата. За да вземеш повече пари по-добре го отрежи и го продай на някой клиент, отколкото на тези, които ги изкупуват, ще вземеш повече пари със сигурност, но след това пак ще трябва да си купуваш, защото ще те задължи закона или просто няма да караш този автомобил. Скъпите катализатори които се плащат по 400-600лв са керамични, тази кола, няма такъв катализатор.


(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот (bubsa) » Пон 26 фев 2018 10:45


Това не ми е първи дизел и винаги първото нещо което съм правил е да махна катализаторите и да изолирам ЕГР-а.За около 200К км турбина не съм чупил,а колите още се движат и са в мои приятели.За екологията съм съгласен,че ще навредя,но другото са пълни абсурди!!!На турбото специално съм 100% убеден,че ще му е по-добре без катализатор!


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот megatronS » Пон 26 фев 2018 14:10


След като си 100 процента убеден в неща, които реално не разбираш прави, каквото си наумил. Дали имаш познания по физика, механика и електроника,и по точно за тяхното персонално приложение в автомобилостроенето за да пишеш нещо за "пълни абсурди". Аз не съм "разбирач" и не пиша свободни съчинения. Аз ти го казвам от професионална гледна точка, като човек, който се занимава със създаването на марката, която караш. Нагледно в тест център мога да ти изпратя видео запис, какво се случва за 60 секунди с турбина с ниско, високо и нормално налягане след нея, за да разбереш законите на физиката. В реалния живот, за разлика от заводските тестове, турбината може и да не замине веднага, но ще живее в пъти по-малко от нормалното, всичко това зависещо от:/ механично износване в нея, лошо охлаждане, дисбаланс при свръх високи обороти, "задволанното устройство" и т.н./. Обаче във всеки един момент можеш да очакваш рязко покачване на оборотите до небесата и изхвърляне на маслото през изпускателната система, блокиране на турбината и ако част от нея се строши и влезне в мотора, тогава и ремонт на него, просто защото разбирате много нещата.
Като има толкова "разбирачи", карайте си колите, както знаете и тогава не задавайте излишни въпроси, след като всичко ви е ясно защо, как и по какъв начин работи.


(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот (bubsa) » Пон 26 фев 2018 15:20


Давай го този клип да го видя!
Аз ти говоря от опит и съм убеден в това което казвам.Не знам какво създаваш,но се поинтересувай как работи турбото и от какво се задвижва и т.н.
За повишаването на оборотите и изхвърлянето на маслото си чул нещо,но не си разбрал.Напиши в гугъл рънуей дизел и ще видиш какво става,а ако прочетеш и ще разбереш защо се получава.Жокер:не е от премахване на катализатора :mhihi

Последна промяна от (bubsa) на Пон 26 фев 2018 15:27, променено общо 1 път.


kukata_pasat
Мнения: 863
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот kukata_pasat » Пон 26 фев 2018 15:23


Аз съм на мнение,че ако катализатора е здрав не трябва да се премахва,на моя пасат АФН го махнах с убеждението,че колата ще започне да гори по малко но уви преди с катализатор гореше 7,7-8 литра нафта в града,а след махането му разхода се качи на 8,2-8,4 литра,пък и никакви пари не съм изкарал да кажеш.За работа по премахването и заварки дадох 40 лв а за катализатора взех 45 лева.


(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот (bubsa) » Пон 26 фев 2018 15:28


kukata_pasat написа:Аз съм на мнение,че ако катализатора е здрав не трябва да се премахва,на моя пасат АФН го махнах с убеждението,че колата ще започне да гори по малко но уви преди с катализатор гореше 7,7-8 литра нафта в града,а след махането му разхода се качи на 8,2-8,4 литра,пък и никакви пари не съм изкарал да кажеш.За работа по премахването и заварки дадох 40 лв а за катализатора взех 45 лева.

Бонуса ти идва от там,че турбината ти ще живее по-дълго.


Потребителски аватар
Крисчън
Мнения: 147
Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот Крисчън » Пон 26 фев 2018 15:35


megatronS написа:След като си 100 процента убеден в неща, които реално не разбираш прави, каквото си наумил. Дали имаш познания по физика, механика и електроника,и по точно за тяхното персонално приложение в автомобилостроенето за да пишеш нещо за "пълни абсурди". Аз не съм "разбирач" и не пиша свободни съчинения. Аз ти го казвам от професионална гледна точка, като човек, който се занимава със създаването на марката, която караш. Нагледно в тест център мога да ти изпратя видео запис, какво се случва за 60 секунди с турбина с ниско, високо и нормално налягане след нея, за да разбереш законите на физиката. В реалния живот, за разлика от заводските тестове, турбината може и да не замине веднага, но ще живее в пъти по-малко от нормалното, всичко това зависещо от:/ механично износване в нея, лошо охлаждане, дисбаланс при свръх високи обороти, "задволанното устройство" и т.н./. Обаче във всеки един момент можеш да очакваш рязко покачване на оборотите до небесата и изхвърляне на маслото през изпускателната система, блокиране на турбината и ако част от нея се строши и влезне в мотора, тогава и ремонт на него, просто защото разбирате много нещата.
Като има толкова "разбирачи", карайте си колите, както знаете и тогава не задавайте излишни въпроси, след като всичко ви е ясно защо, как и по какъв начин работи.


Мнения от такива като теб, които се заяждат не ни трябват. Дръж си го за себе си. Аман.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот samo_pechka » Пон 26 фев 2018 15:36


(bubsa) написа:Бонуса ти идва от там,че турбината ти ще живее по-дълго.
А колко е нормалния живот на турбината? Със и без катализатор за дизелова кола евро 3 ( и под Е3) ?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 26 фев 2018 15:37


megatronS написа:След като си 100 процента убеден в неща, които реално не разбираш прави, каквото си наумил.

Този човек знае какво пише.


(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот (bubsa) » Пон 26 фев 2018 15:40


samo_pechka написа:
(bubsa) написа:Бонуса ти идва от там,че турбината ти ще живее по-дълго.
А колко е нормалния живот на турбината? Със и без катализатор за дизелова кола евро 3 ( и под Е3) ?

Тя си е консуматив и живота и зависи от поддръжката и експоатацията на колата.Никой не може да ти каже дали турбото ще ти изкара 100 или 300К км.
С хубаво масло и смяната му на време и хубаво гориво със сигурнос живота и ще се удължи.
А катализаторите се слагат само и единствено за покриването на еко нормите и за нищо друго.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот samo_pechka » Пон 26 фев 2018 15:53


Ненапразно написах
samo_pechka написа: Със и без катализатор за дизелова кола евро 3 ( и под Е3) ?

Щот според думите ти катализатора скъсявал живота на турбината, сега разбирам, че имало и много други фактори и реално не можеш да си сигурен, че точно този тип катализатори вграждан във ФВ покриващ норми Е3 и надолу са причина за къс живот ... всъщност убеден ли си, че този така наречен катализатор ( Е3 и Е2) се запушва ? И ако да-какви са причините да се запуши ?


(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот (bubsa) » Вто 06 мар 2018 19:13


Днес махнах катализатора и сложих права тръба.Колата живна доволно.Не е станала 300 коня,но стана осезаемо по-пъргава!
Първите няколко километра пропушваше черно,но след това изчисти и си е както преди.Шумът е пренебрежимо по-силен.

ПС Платиха ми 210лв за катализаторчето!


rasimysn
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 11 мар 2018 22:57
Автомобил:
Двигател:

Re: ТДИ махане катализатор

Мнениеот rasimysn » Сря 03 окт 2018 21:37


Имам голф 3 1.9ТДИ 90коня и чудя се дали да махна катализатора ако има такъв и някой знае ли в Айтос или Бургас къде махат?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nii и 74 госта