Колата е на 156000 км , а катализатора си е там.
Мнения по въпроса ? Как , къде , колко и т.н.
ТДИ махане катализатор
- Schwepsi
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: София
ТДИ махане катализатор
Последна промяна от Schwepsi на Чет 21 дек 2006 9:18, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:Не си слагай резонатро-гният яко.Отрежи с флекса отдоло катализатора и извади керамиката и го завари пак-поне е оригнален и не гние За ТДИ няма никво значение дали си с резонатро или изтърбушен кат.
Аз съм така преди 2-ве години направих тази интервенция и 35к км, няма никви грижи!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
TDI-RS написа:и аз съм замислил махане на кат - а, ама ще е напролет. при 4 - ката е точно след меката връзка и е малко изгъната тръбата, та затова ще си трябва повечко занимавка.
обаче е хубаво като се сваля това да става "културно", кото се оставя вратичка за евентуланото му връщане при нужда.
Ми ако ти е ОК катализатора има смисъл да си играеш да го махаш и да си оставиш вариант да го сложиш пак.Ако обаче е заминал по добре го отвори по описания начин ,а пък след време можеш да го махнеш и да сложиш нов
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпросът е, че в един момент, не се знае точно кога, ще почнат да следят по - строго за изгорели газове, и тогава ще стане страшно за всички с избушени катализатори, защото няма да влизат в нормите. И ще има две възможности - или те пишат в по - ниска екологична норма, което означава по - високи данъци, или си слагаш функциониращ катализатор.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Да ама кое те кара да мислиш ,че запушен катализатор/като наще на няколко си 100 000 км./ще ти помогне за изгорелите газове.Аз поне видях моя-повярвай ми това нещо нищо не можеше да улови да не говорим че разказваше играта на мотора.Между другото без катализатор минах прочутия безплатен преглед в СБА Ако колата не ти е регулирана и не си покарал преди това да загрее и пет катализатора няма да ти помогнат на прегледа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: venll-vr и 209 госта