Пичове мина ми нещо през главата.
Стартера на нашите коли в случая давам за пример моята е 2000w BOSCH, кабела от акумулатора до стартера като го гледам на око е макс 25мм2, айде 35 в най добрия случай.
2000 вата консуматор има ток 166ампера при 12 волта напрежение. За такава консумация ще трябва минимум 70мм2 проводник(сега не съм търсил в таблицата какъв точно трябва да е проводника), но си мисля че ако се опъне един по стабилен + и маса съответно нещата е възможно да се подобрят.
Давам за пример усилватела ми който има 80А предпазител, в началото го захранвах със 16мм2 проводник и после като опънах 35мм2 баса стана много по плътен и падовете на напрежение значително намаляха.
Та ще видим кога ще остане време и ще направя проба
голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
вдигам малко стара тема с въпрос,дали някой знае какво прави румънеца от клипа.
https://www.youtube.com/watch?v=C2VVLEX ... dex=5&t=0s
https://www.youtube.com/watch?v=C2VVLEX ... dex=5&t=0s
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
Вдига стартовата порция.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
valiosport написа:...
Стартера на нашите коли в случая давам за пример моята е 2000w BOSCH, кабела от акумулатора до стартера като го гледам на око е макс 25мм2, айде 35 в най добрия случай.
2000 вата консуматор има ток 166ампера при 12 волта напрежение. За такава консумация ще трябва минимум 70мм2 проводник(сега не съм търсил в таблицата какъв точно трябва да е проводника), но си мисля че ако се опъне един по стабилен + и маса съответно нещата е възможно да се подобрят.
..
Няма усетиш голяма разлика, да не кажа никаква. Пробвано е вече ( от мен ) преди много години. Имаше ефект при БМВ ( аку-то му беше в багажника ), също и при разни селскостоп.машини . Но за пробата можеш да дублираш с други оригинални кабели твоите и така да "удвоиш" квадратурата на кабела. Топла кола се развърта лесно и с доста по-тънък кабел. Вече е друг проблема, че не достига нужните обороти за палене. По-голям ефект ще има профилактиката му , по-як акумулатор/нов и т.н.
Има фирми в немско , специализирани в преработка на стартери, не знам както точно се променя в тях, предполагам въртят при по-ниско напрежение на макс , така има яко развъртане във всеки един момент. При нас някой дали предлага тази услуга нямам инфо.
П.п. странното е, че при моите две АФН-ки този проблем не съществува , в смисъл софтуерния , не знам дали е коригирвано в карти нещо, но го няма. Палят си дори и със скапано аку без зор топла, само да завърти нали.... Не е магеросвано там с датчците за температурата. На едната стартера ще се налага една профилактика, но засега толкова леко палят и двете ( без значение топла/студена ), че ме мързи да пипам сега там. Ще си осигуря едно оборотно стартерче и така.
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
Zinoto написа:Вдига стартовата порция.
Според теб може ли това да се окаже малко или много работещо решение,тъй като никъде до сега не е коментирана тази опция,още повече че и други видеа на въпросния румънец показват неработещи настройки на различни модули със вагком.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
Не знам, при голф 4 адаптация на 5 канал няма ефект, пробвай и пиши тук. Аз ги лекувам с профилактика на стартера.
- Александър.Гълъбов
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 19 ное 2017 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
Правих стартер помпа нов акумолатор и пак така
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
Напиши в търсачката труден топъл старт и чети. Няма точен отговор,но май го решават софтуерно,като променят гор.карти.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО
Не се променят горивните карти, а само картата за палене.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта