голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот valiosport » Пет 17 авг 2018 16:13


Пичове мина ми нещо през главата.
Стартера на нашите коли в случая давам за пример моята е 2000w BOSCH, кабела от акумулатора до стартера като го гледам на око е макс 25мм2, айде 35 в най добрия случай.
2000 вата консуматор има ток 166ампера при 12 волта напрежение. За такава консумация ще трябва минимум 70мм2 проводник(сега не съм търсил в таблицата какъв точно трябва да е проводника), но си мисля че ако се опъне един по стабилен + и маса съответно нещата е възможно да се подобрят.
Давам за пример усилватела ми който има 80А предпазител, в началото го захранвах със 16мм2 проводник и после като опънах 35мм2 баса стана много по плътен и падовете на напрежение значително намаляха.
Та ще видим кога ще остане време и ще направя проба




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот vinixxx » Вто 30 окт 2018 17:37


вдигам малко стара тема с въпрос,дали някой знае какво прави румънеца от клипа.

https://www.youtube.com/watch?v=C2VVLEX ... dex=5&t=0s


Zinoto
Мнения: 1870
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот Zinoto » Пон 05 ное 2018 9:48


Вдига стартовата порция.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8339
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 ное 2018 11:20


valiosport написа:...
Стартера на нашите коли в случая давам за пример моята е 2000w BOSCH, кабела от акумулатора до стартера като го гледам на око е макс 25мм2, айде 35 в най добрия случай.
2000 вата консуматор има ток 166ампера при 12 волта напрежение. За такава консумация ще трябва минимум 70мм2 проводник(сега не съм търсил в таблицата какъв точно трябва да е проводника), но си мисля че ако се опъне един по стабилен + и маса съответно нещата е възможно да се подобрят.
..

Няма усетиш голяма разлика, да не кажа никаква. Пробвано е вече ( от мен ) преди много години. Имаше ефект при БМВ ( аку-то му беше в багажника ), също и при разни селскостоп.машини . Но за пробата можеш да дублираш с други оригинални кабели твоите и така да "удвоиш" квадратурата на кабела. Топла кола се развърта лесно и с доста по-тънък кабел. Вече е друг проблема, че не достига нужните обороти за палене. По-голям ефект ще има профилактиката му , по-як акумулатор/нов и т.н.
Има фирми в немско , специализирани в преработка на стартери, не знам както точно се променя в тях, предполагам въртят при по-ниско напрежение на макс , така има яко развъртане във всеки един момент. При нас някой дали предлага тази услуга нямам инфо.
П.п. странното е, че при моите две АФН-ки този проблем не съществува , в смисъл софтуерния , не знам дали е коригирвано в карти нещо, но го няма. Палят си дори и със скапано аку без зор топла, само да завърти нали.... Не е магеросвано там с датчците за температурата. На едната стартера ще се налага една профилактика, но засега толкова леко палят и двете ( без значение топла/студена ), че ме мързи да пипам сега там. Ще си осигуря едно оборотно стартерче и така.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот vinixxx » Пон 05 ное 2018 18:10


Zinoto написа:Вдига стартовата порция.

Според теб може ли това да се окаже малко или много работещо решение,тъй като никъде до сега не е коментирана тази опция,още повече че и други видеа на въпросния румънец показват неработещи настройки на различни модули със вагком.


Zinoto
Мнения: 1870
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот Zinoto » Вто 06 ное 2018 17:11


Не знам, при голф 4 адаптация на 5 канал няма ефект, пробвай и пиши тук. Аз ги лекувам с профилактика на стартера.


Потребителски аватар
Александър.Гълъбов
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 19 ное 2017 13:20
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот Александър.Гълъбов » Сря 29 яну 2020 19:38


Правих стартер помпа нов акумолатор и пак така


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот Водния дух1 » Чет 30 яну 2020 6:46


Напиши в търсачката труден топъл старт и чети. Няма точен отговор,но май го решават софтуерно,като променят гор.карти.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1002
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: голф 4 1.9TDI Трудно пали при топъл мотор-РЕШЕНО

Мнениеот nikolay_ss » Чет 30 яну 2020 9:33


Не се променят горивните карти, а само картата за палене.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milen_8821 и 57 госта